AUTTAKAA. Vielä neityt, mutta en kauaa!! VINKKEJÄ!

Neitsyt.

hei. mul ois semmonen ongelma että ens vkl-loppuna harrastaisin seksiä. en kyllä uskaltais sanoo sille et " sori. en mä uskalla, olen neitsyt. " joten mun pitää kai menettää se kotona. kokeilla esim. itsetyydytystä. ja kylhän mul on aika tiukka.. mahtuu 2 sormea kun olen märkänä. meillä on ollut kyllä kaikenlaiset leikit. kerran olen koskenut hänen mulkkuun. näytti olevan joku 15/17 cm ja oli tosi kovana. jos menetän neitsyyden kotona ja tulee verta nii paljon sitä tulee ? ja kauan? satuuko se ku se tulee. voiko siintä tulla mitään haitallisia ongelmia ? huolestuttaa vaa. itte olen 17 v ja hän täyttää nyt ens vkl 19. vielä yksi juttu. jos miulla tulisi nyt verta nii voiko se tulla vielä seuraavallakin kerralla kun olen hänen kanssa harrastanut seksiä?

Kiitos etukäteen. Toiv oli asiallinen viesti.

6

3112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinimaaria

Moi! Meinaat harrastaa seksiä siis pojan synttäreillä?toivottavasti et tee sitä hänen takiaan, vaan omasta halustas..itellä se oli valitettavasti tylsä kokemus ilman rakkautta ja läheisyyttä, joten toivon et sulla tulee olemaan ihana ilta jos sen meinaat tehä. Vinkkinä voisi olla että olisit selvin päin, kuulostan varmaan mummolta sanoessani näin, mutta sillä lailla kokemus saattaa jäädä jopa mieleen. Verestä en osaa oikein sanoa, luulen et "poksautin" itteni omin sormin, joten neitsyyden menettäessäni(huom, en antaessani)itse homma ei juurikaan sattunut, saati verta tullut. Vinkkinä vois olla lisäks, et tutustuisit jätkään ennen seksiä(yhdyntää) edes niin hyvin, että tiiät, miltä hän näyttää alasti ym.. muistakaa ehkäisy:) kamala, kuulostan aivan terkkarilta, vaikka oonki vasta 19v-tavallinen tyttö. No, kokemukset opettaa. Toivon että sulla tulee olemaan mukava ilta, ja kaikki menee hyvin, päätit sit tehdä mitä hyvänsä. Mukavaa joulun odotusta!

• sen

sun poikakaverin ensin painaa sua peppuun ja sit voit sinä painaa sitä sit otatte suihin toisilta mut varokaa ettei ole löysä kakka ollut

• vm84

Aivan ensimmäiseksi, älä tee mitään mitä et itse halua tehdä.:)
      Josko ensimmäinen kerta sattuu on hyvin yksilöllistä. Toisia sattuu ja toisia ei. Sillä on usein yhteyksiä sen kanssa kuinka paljon jännittää, eli jos olet rentona ja ns valmis niin ei sen kauhean paljoa pitäisi sattua, kunhan ottaa rauhallisesti jne.
      Sitten, se, että tulee verta on suht harvinaista (Reippaasti yli puolelta EI tule verta ensimmäisen yhdynnän aikana, ainakin tilastojen mukaan).
      Jos sitä tulee, niin sitä tulee yleensä vähän.

Vielä viimeiseksi.. Yritä olla ottamatta paineita neitsyyden menetyksestä. Omasta mielestäni se on yksi maailman suurennelluimmista jutuista.
      Oma ensimmäinen kertani oli kuin mikä muu tahansa kerta ja jälkeenpäin istuin ja ihmettelin, että siinäkö se nyt sitten oli. En tuntenut itseäni vanhemmaksi tai kokeeneeksi, en likaiseksi tai miksikään muuksi mihin neitsyyden menetys nyt voidaan liittää.
      Monet oli niin hehkuttanut miten IHANAA ja ROMANTTISTA "SE" on, ja toiset taas kertonet kauhutarinoita yms.

Onnea. Toivottavasti teille tulee hauska ilta. Älkää unohtako huumoria.:)

• ........

Ensin teidän pitäisi kokeilla itsetyydytystä yhdessä, jotta tiedät itse, mikä tuntuu hyvältä. Kuulostaa siltä, että et olisi ihan valmis vielä yhdyntään. Älä anna toisen painostaa, olet kuitenkin vielä aika nuori. Jos et halua yhdyntää, niin sano nyt ihmeessä, että haluat tutustua muuten kuin yhdynnän avulla tai että haluat edetä hitaammin. Kyllä suu pitää saada auki tuollaisissa tilanteissa tai sinua käytetään hyväksi ja se kaduttaa varmasti. Erotiikkaan kuuluu niin paljon muutakin kuin pelkkää aktia.

Muista myös vaatia, että poika käy sukupuolitautitesteissä ennen kuin alatte harrastamaan seksiä. Ekasta kerrasta voi saada taudin ja kondomi ei suojaa esim. herpekseltä tai kondyloomalta, koska ne tarttuvat kosketustartuntana ja kondomi ei peitä koko penistä. Jo siinä kun kosket miehen penikseen ja sen jälkeen itseesi, saat herpeksen tai kondylooman, jos sellainen on miehellä. Onhan mies käynyt testeissä? Kysele minkälaisia kumppaneita miehellä on ollut aikaisemmin. Pelimiehelle ei neitsyyttään kannata menettää. Neitsyys kannattaa menettää vain seurusteltaessa pitkässä suhteessa.

• Samanikäisenä aloittanut,

Seksielämän.
      Tosin ihan ns.normaalisti...poikaystäväni laittoi peniksensä pimppaani ja verta tuli aika paljon mutta sehän on normaalia.
      Älä murehdi. Asiat hoituvat omalla painollaan mutta ellet ole henkisesti valmis,odota suurta ja IHANAA ensikokemusta.

• SweetSixteen

Neitsyyttä ei menetetä kalvon puhkiselisella vaan ekan kerran kun olet yhdynnässä!!!!!!!

ei siinä mitään uskaltamisesta ole kysymys. Jos tunnet olevasi valmis seksiin sano vaan nopeasti alussa et "tää on muuten mun eka kerta". Ekalla kerralla tulee useimmille jonkin verran verta (niin että lakanat vaihdetaan) ja verta saattaa tulla vähän muutaman päivän ajan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1576
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      96
      1504
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      202
      960
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      849
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      797
    7. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      760
    8. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      751
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      7
      724
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      60