adventisteilla omia keskustelusivuja,jossa voisi keskustella adventismista ja uskon asioista ilman jatkuvaa häiriköintiä ja asioiden vääristelyä?Lopen kyllästynyt täällä esiintyvään panetteluun ja pahansuopuuteen!Myöskin nimimerkki alex_kasi kyseli samaa!Voisitko Jari ystävällisesti vastata?Tälle palstalle pitäisi pikimiten saada sherifi joka voisi poistaa jokaikisen epämiellyttävän ja adventisteja loukkaavan viestin!
Jari Laurila
20
708
Vastaukset
- karkoittaja
mutta jossainhan ne väärät henget on koiteltava.
- emme tarvitse sinun
palveluksijasi,saat poistua!Kauheaa riidan haastamista ja syyttelyä,kertakaikkiaan epämiellyttävä ilmapiiri.
Olisi niin paljon kakkea hyvää jota me uskossa olevat adventistit voisimme keskustella ja voisimme yhdessä iloita Herrassa.
Näin ollen täältä puuttuu Kristuksen rakkaus,koko palsta on saastutetussa tilassa,saa ola kokoajan varullaan että minkä kulman takaa tulee puukosta. - Kuinkas vastaat?
Niin miten on, panetteko väärät henget asioita hoitamaan?
- kuule,
Kuinkas vastaat? kirjoitti:
Niin miten on, panetteko väärät henget asioita hoitamaan?
lukemaan ennenkuin alat kirjoittelemaan.
- kapinen koiranraato
Adventtitotuus!
Kirjoittanut: EGW 24.2.2006 klo 12.47
Kyllä! Kyllä! Profeetallinen adventtitotuus ei pala tulessakaan. Tuleen palamaan joutuvat jäännösseurakunnan viholliset! Nämä viholliset sihisevät ja kiemurtelevat kuin käärmeet totuuden edessä, kun heidän demoninsa kavahtavat pyhien sanoja. Viisaus on toteennäytetty teoissaan.
Adventtitotuus
Kirjoittanut: suuri totuus 7.11.2006 klo 19.59
saa paholaisen raivoon. Täälä palstalla hän saa seuraajansa tekemään aloituksia jotka ivaavat ja pilkkaavat Jumalan adventtitotuutta. Me adventistit olemme tästä onnellisia, sillä saamme kokea pilkkaa ja vihaa aivan kuten mestarimme Jeesus ollessaan maanpäällä. Tiedämme että saatana vihaa meidän julistamaamme kolmenenkelin sanomaa, viimeistä totuutta ja armonsanomaa. Pilkka vain vahvistaa meitä sillä tiedäämme olevamme oikeassa ja raukat olette väärässä. Säälimme teitä enemmän kuin kapista koiranraatoa.- Tuntemato
Tuomio on onneksi Jumalan hallussa, eikä teidän adventistien.
- nimimerkki On
Tuntemato kirjoitti:
Sun Jumalas. Oot pahasti erehtynyt. Uskova ykkönen Palvelee Esitys tapansa mukaan sitä
Kuuluista Sielun vihollista Ja Wikkoja. Kyllä tää ykkönen sinutkin pelstaa sinne Wikkalaan.
Ulkopuolinen Ykkösen uskolle. - Jokainenhan
tuon näkee että tietty häirikkö on taas kaiken takana.Sairasta touhua tuollainen profoilu,,sanon minä!
- omia sairaita
Tuntemato kirjoitti:
provojanne esittelette!
- ei adventistien,eikä
Tuntemato kirjoitti:
yhdenkään teikäläisenkään käsissä.Ja hän on oikeamielinen tuomari,joka ei tuomitse kirkkokunnan perusteella,vaan sydämen uskon!Ainoastaan Kristus voi lunastaa meidät,niinkuin teidätkin!
- minutkin?
Olen monasti sanonut,että en kuulu mihinkään kirkkokuntaan. Olen avoin kaikelle ja haluan tietoa, jonka pohjalta voisi ratkaisuja tehdä.
- et ole,
joten yksi ja sama häirikkö joka viestissä.
- päätelmiä
et ole, kirjoitti:
joten yksi ja sama häirikkö joka viestissä.
Kerro ihan suoraan, keneksi minua luulet? Omasta mielestäni en ole keskusteluja häirinnyt, enemmän olen niitä vain lukenut. Jarlaun kanssa olen joskus keskustellut, ainakin hän on pitänyt minua asiallisena.
- Miksi kyselet tuollaista?
päätelmiä kirjoitti:
Kerro ihan suoraan, keneksi minua luulet? Omasta mielestäni en ole keskusteluja häirinnyt, enemmän olen niitä vain lukenut. Jarlaun kanssa olen joskus keskustellut, ainakin hän on pitänyt minua asiallisena.
Kukas tässä on mitään muuta hylkäämässä kun tätä mädänneisyyttä ja ilkeää ilmapiiriä,jonka aiheuttaa yhden tietyn ihmisen jatkuva häiriköinti kaikenlaisine ivallisine ja pahansuovine viesteineen.
- teidän ivailut
Miksi kyselet tuollaista? kirjoitti:
Kukas tässä on mitään muuta hylkäämässä kun tätä mädänneisyyttä ja ilkeää ilmapiiriä,jonka aiheuttaa yhden tietyn ihmisen jatkuva häiriköinti kaikenlaisine ivallisine ja pahansuovine viesteineen.
Varmaan jostain löytyy sivistyneempää seuraa. Hyvää Joulua kaikille!
- perusteiksi etsit,
niin tuskimpa sitä kovin paljon näiltä palstoilta tai mistään ns. TOSIuskovien populoista löydät, olivatpahan nämä sitten mihin tahansa kuppikuntaan kuuluvia. He vain kiivailevat oman AINOAN OIKEAN oppinsa puolesta esittäen tietona omia uskomuksiaan saadakseen käännytettyä muitakin uskoonsa ja samalla vahvistaen OMAA uskoaan. - Kun saarnaa oikeassaolevana Kaikkivaltiaan äänitorvena, omakin usko saa tuona hetkenä vahvistusta ja voimantunnetta eikä tuossa roolissa olekaan mikä tahansa nynnerö.
- mikäli adventistit
nimittelevät muiden kirkkojen jäseniä "Pedon merkin" ottajiksi ja porttokirkkojen jäseniksi? Samanlaista muiden mollaamista ja parjaamistahan tuollainenkin nimittely on.
Adventisteillä toki on uskonnonvapauslain suoma vapautus uskontonsa harjoittamiseen ja oman oppinsa puolustamiseen mutta eikö toisten uskonnollisten yhteisöjen jäsenillä ole myös samat oikeudet.
Aloittajan peräänkuuluttaman sheriffin pitäisi myös taspuolisuuden nimissä poistaa jokaikinen sellainen adventistien viesti, joka on epämiellyttävä ja loukkaava muita uskonnollisia yhteisöjä kohtaan.- sivuilta lentäisi
alle aikayksikön,jos alkaisi kaikkea pahaa puhua heidän uskostaan ja sen varjolla tehtävistä vääryyksistä,vaikka ne olisivat tottakin.Saati sitten kun vääristetään ja poljetaan lokaan toisten kakki uskonnolliset arvot.Mitä pahaa siinä sitten olisi,jos meillä olisi sellaiset omat keskustelusivut joilla voisimme puhua omien uskon arvojemme mukaan uskostamme?Emme kaippaa sinne minkäänlaisa riitaa,emmekä häiriköitä.
- ole sellaiset
sivuilta lentäisi kirjoitti:
alle aikayksikön,jos alkaisi kaikkea pahaa puhua heidän uskostaan ja sen varjolla tehtävistä vääryyksistä,vaikka ne olisivat tottakin.Saati sitten kun vääristetään ja poljetaan lokaan toisten kakki uskonnolliset arvot.Mitä pahaa siinä sitten olisi,jos meillä olisi sellaiset omat keskustelusivut joilla voisimme puhua omien uskon arvojemme mukaan uskostamme?Emme kaippaa sinne minkäänlaisa riitaa,emmekä häiriköitä.
sivut, joille vaaditaan rekisteröityminen? Advlista, vai mikä se nyt sitten olikaan!
On sivut.
Juuri laitoin Kasille osoiteen
Laita sähköpostiini osoitteesi, niin välitän Sinullekin.
Minä en itse siellä käy, koska minä tahdon auttaa Raamatun kysymyksissä täällä ymmärtämättömiä, enkä opettaa oppineita.
Aika ja voimat ei enää riitä sinne.
Täällä on aina 1-3 terrorisoimassa, mutta en vastaile sellaisiin, enkä lue.
Ne ovat entisiä adventisteja.
Järkeistävät omaa turhautumistaan, ja hankkivat hyväksyntää luopumukselle täällä.
Siunausta
jari laurila
Siunausta
jari laurila
Siunausta
jari laurila
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14510820
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485393Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p414135Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323612Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352664Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591582Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981577Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?741435Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311396