Ei kokemus mutta...

päoäoäoäooääo

Enkeleitähän voi olla joukossamme mutta emme vain erota heitä. Heillä on samanlaisia päivärutiineja kuin meilläkin mutta heillä on omat tehtävänsä jotka he ovat saaneet ylemmältä taholta. He eivät saa paljastua.

10

582

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jenny.

Tämä saattaa nyt kuulostaa naurettavalta, mutta olen kuullut sieltä "jostain", että: "Olet enkeli ilman siipiä."

Siis tuollainen viesti minulle jätettiin henkimaailmasta...se kyllä pisti miettimään yhtä sun toista.

• Daniel 1

Pysy erossa henkimaailmasta, koska siellä joudut paholaisen pauloihin, etkä helpolla pois pääse.

Hengellisessä elämässä sen sijaan kannattaa olla mukana, eli aina siellä, missä uskotaan JEESUKSEEN ja kolmiyhteiseen JUMALAAN.

• Karkkienkeli Mikaeli

olet sitten ylentänyt itsesi enkeliksi :-) Luin aiemmin ajatuksiasi ihan mielenkiinnolla ja ehkä vähän uskoinkin juttuihisi mutta nyt niiltä putosi kyllä pohja pois...

• itse...
        Karkkienkeli Mikaeli kirjoitti:

olet sitten ylentänyt itsesi enkeliksi :-) Luin aiemmin ajatuksiasi ihan mielenkiinnolla ja ehkä vähän uskoinkin juttuihisi mutta nyt niiltä putosi kyllä pohja pois...

Eihän Jenny itse ylentänyt itseään, kertoi vain mitä oli kuullut ja kokenut!? Hän ei kirjoittanut, että hän uskoo itse olevansa enkeli! Oli tämä viesti vain pannut hänet miettimään....

• jenny.
        Karkkienkeli Mikaeli kirjoitti:

Miten niin "ylentänyt"...ei ihmisten ja enkelien välillä ole mitään "auktoriteettisotaa"!

Enkelit (valon enkelit) pyrkivät auttamaan ja tukemaan ihmisiä - ei kyse ole mistään "kilpailusta".

Sitä paitsi - tuon minä nyt vain satuin kuulemaan. Eli "syytön" minä siihen olen, mitä minulle kerrotaan.

• jenny.
        itse... kirjoitti:

Eihän Jenny itse ylentänyt itseään, kertoi vain mitä oli kuullut ja kokenut!? Hän ei kirjoittanut, että hän uskoo itse olevansa enkeli! Oli tämä viesti vain pannut hänet miettimään....

Juuri näin. Kiitos, kun halusit ymmärtää minut oikein.:)

Kuten sanottu, mietin edelleenkin tuota viestiä ja KAIKKI mahdolliset vaihtoehdot on otettava toki huomioon...siis että joku yrittäisi niinkutsutusti valehdella minulle, mutta toisaalta - miksi ihmeessä tällaisessa asiassa..?

• enkelin luonnossa

eräs tuttuni on maailman kuulu laulaja evankelista.hän kertoi kuinka hän matkusti erääseen japanin suurkaupunkiin.matkalla hän mietti kuinka hän löytää perille hotelliinsa joka oli toisella puolella kaupunkia.lentokentälle tullessaan hänen viereensä ilmestyi jostai suurikokoinen japanilainen mies hän ihmetteli tämän kokoa.tämä kysyi mihin hän oli matkalla.täll'ä japsilla sattui olemaan matka juuri samalle kadulle.matkalla junassa tämä mies kehoitti ystävääni nukkumaan rauhassa kun tämä näki kuinka väsynyt hän oli.mies lupasi vartioda hänen laukkujaan.hotelli edessä kitettyään miestä avusta ja opastuksesta hän jatkoi matkaa.heti lähdettyään paikalta hän vielä vilkaisi taakseen,hämmästyksekseen hän näki että mies oli hävinnyt kuin tuhka tuuleen.JUMALA oli lährettänyt enkelin avustamaan ystävääni pulassa.tämä henkilö on suomalainen laulaja,hän myy levyjään enemmän kuin monet suomen huippu laulajista.

• jenny.

Niin. Enkelithän voivat ottaa halutessaan ihmishahmon ja auttaa joskus meitä, kun sitä ehkä vähiten tajuamme...:)

• Vierailija
        jenny. kirjoitti:

Niin. Enkelithän voivat ottaa halutessaan ihmishahmon ja auttaa joskus meitä, kun sitä ehkä vähiten tajuamme...:)

Itse elän kahden maailman välissä, molemmat ovat minulle todellisuutta, olen saanut syntyessäni lahjan välitää viestejä hnekimaaailmasta ja toivon teidän jokaisen muistavan kuunelkaa omaa intuitiota ja seuraatkaa merkkejä joita henkimaailma teille jättää neuvoksi ja tietä näyttämään.

Käykää joskus huviksenne yleisessän meediotilaisuudessa niin näette mitä siellä tapahtuu, suosittelen jokaista epäilijää käymään, katsokaa esim. www.henkinenkehitys.fi sivuilta milloin teidän paikkakunnallanne on tilaisuuksia.

Löysin surfatessani ihastuttavat runosivut joissa käsitellään henkimaailmaa (erityisesti edna käsittelee) sekä unia ja mytologiaa. Löydätte googlettamalla Unia ja enteitä - maailmojen välissä tai suoraosoite on www.freewebs.com/katikrisse

• Toinen vierailija
        Vierailija kirjoitti:

Itse elän kahden maailman välissä, molemmat ovat minulle todellisuutta, olen saanut syntyessäni lahjan välitää viestejä hnekimaaailmasta ja toivon teidän jokaisen muistavan kuunelkaa omaa intuitiota ja seuraatkaa merkkejä joita henkimaailma teille jättää neuvoksi ja tietä näyttämään.

Käykää joskus huviksenne yleisessän meediotilaisuudessa niin näette mitä siellä tapahtuu, suosittelen jokaista epäilijää käymään, katsokaa esim. www.henkinenkehitys.fi sivuilta milloin teidän paikkakunnallanne on tilaisuuksia.

Löysin surfatessani ihastuttavat runosivut joissa käsitellään henkimaailmaa (erityisesti edna käsittelee) sekä unia ja mytologiaa. Löydätte googlettamalla Unia ja enteitä - maailmojen välissä tai suoraosoite on www.freewebs.com/katikrisse

Hei, kiitos tästä runosivuvinkistä, aivan ihastuttavat sivut. Kahden naisen yhteiset sivut joissa kuviin on yhdistetty runot. Siellä todella liikutaan maailmoiden välissä. Kiitos, että vinkkasit, itse tuskin olisin näin hurmaavaa löytöä tehnyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      121
      8454
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      141
      5364
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3745
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      128
      3582
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2624
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1896
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      358
      1552
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      98
      1547
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      71
      1410
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1376
    Aihe