Kehno vitsiksikin. LOL!
Taistelisitko Bushin puolesta?
7
334
Vastaukset
- Kyllä
Ja kyllä. Nato on eri asia, mutta ei mielestäni nato oo tehny muuta pahaa, kuin viivytelly siinä pahiksien turpaan antamisessa.
- käy.
Kuulut pieneen vähemmistöön suomalaisia.
- OOkkaan kiinni
käy. kirjoitti:
Kuulut pieneen vähemmistöön suomalaisia.
Se oikeassa oleminen. Paremminkin minun käy sääliksi niitä, jotka oottavat tumput suorana muslimien offensiivia koko maailman laittamiseksi pyllölleen Mekkaa kohti.Minä olisin pyllistäny perseeni Mekkaanpäin, ja siitä olisi tietenkin tullu samanlainen huuto koko arabimaailmassa, niinkuin niiden piirettyjen kuvien päältä. Vaikka ne kuvat oli tosiasioita.
Jonkun oli vain yksinkertaisesti lyötävä stoppi sille muslimien mielisairaalle touhulle.
Ja se nyt sattui lankeamaan Bushin käsiin. - Vaan ongelmia
OOkkaan kiinni kirjoitti:
Se oikeassa oleminen. Paremminkin minun käy sääliksi niitä, jotka oottavat tumput suorana muslimien offensiivia koko maailman laittamiseksi pyllölleen Mekkaa kohti.Minä olisin pyllistäny perseeni Mekkaanpäin, ja siitä olisi tietenkin tullu samanlainen huuto koko arabimaailmassa, niinkuin niiden piirettyjen kuvien päältä. Vaikka ne kuvat oli tosiasioita.
Jonkun oli vain yksinkertaisesti lyötävä stoppi sille muslimien mielisairaalle touhulle.
Ja se nyt sattui lankeamaan Bushin käsiin.Turkki ja EU:n sisällä olevat muslimit ovat paljon suurempi uhka meille kuin joku Afganistan. Ja Turkki kuuluu natoon.
- NATO joukot
Vaan ongelmia kirjoitti:
Turkki ja EU:n sisällä olevat muslimit ovat paljon suurempi uhka meille kuin joku Afganistan. Ja Turkki kuuluu natoon.
on turvaamassa Afganistanin kokaiinituotantoa, ettei talebaanit sotke unikkopeltoja.
Onko NATO siis rikollisjärjestö ja Bush järjestön johtaja.
Mielestäni on. - unikoista?
NATO joukot kirjoitti:
on turvaamassa Afganistanin kokaiinituotantoa, ettei talebaanit sotke unikkopeltoja.
Onko NATO siis rikollisjärjestö ja Bush järjestön johtaja.
Mielestäni on.Olen luullut, että oppiumia saavat unikoista ja ooppiumista heroiinia. No tekniikka kehittyy.
- Kiinni jäit
unikoista? kirjoitti:
Olen luullut, että oppiumia saavat unikoista ja ooppiumista heroiinia. No tekniikka kehittyy.
Selvä narkkari puhuu siinä kun tietää tekniset yksityiskohdat noin tarkasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862