Täällä on muistutettu kuinka ylivoimainan osaaja politiikassa Sauli Niinistö on... Ainakin maailmanlaajuinen, kun otti asettuessaan Uudenmaan vaalipiirin kansanedustajehdokkaajsi esille Naton ja koko maan talouspolitiikan. Toivottavasti Niinistö ei vie Uuttamaata Natoon ja kuvittele että Uudenmaan talous on koko maan talous...
Kun esitin, että Tommy Tabermann vie Niinistön ääniä, minulle muistutettiin että Niinistö vetoaa vain Kokoomuslaisiin, minusta ei, vaan moniin poliittisesti sitoutumattomiin naisiin.. Miksi Katainen puhuisi muuten 2 lisäpaikasta Uudellamaalla, ei sitä Kokoomuksen vakikannatuksella saada.
Tähän tilanteeseen SDP:n ehdokas Tommy Tabermann on mielenkiintoinen valinta. Tabermann tuo uuden mieskuvan Niinistön rinnalle... Sen lisäksi Tabermann on inhimillinen ja älykäs, tajuaa myös hteiskuntaa ja sen ihmisiä. Niistä eväistä moni kokematonkin kansanedustjakandidaatti on ponnistanut oman alueensa hyväksi kansan edustajaksi.
Minä olen varma, että Tabermann vie Niinistön ääniä, että moni kyllästyy itsetietoisen ja Natoinnokkaan Niinistön kovuuteen. Niinistö joutuu vastaamaan myös puheenjohtaja Kataisen Jaskari-Tujunen arviointivirheistä, vaikkei Niinistöllä ole osaa eikä arpaa...
Tabermann tarjoaa miesvaihtoehdon Niinistölle..
4
223
Vastaukset
- ajattelumallihan perustuu
vanhaan patriarkaaliseen-isävaltaiseen-ajattelumalliin, jossa mies on perheen-suvun-heimon-pää (samaan tapaan kuin islamististisissa maissa on laita). Nainen on kotihengetär, joka korkeintaan vikisee, mutta tottelee, jos ei muuten, niin ruumiillisen rangaistuksen uhalla. Tästä on esimerkkejä vaikka miten aina julkisia henkilöitä myöten.
- vai miten se on
Eikös Tommy Tabermann hallitse juuri kaikki nämä alueet. Ainakin hänen runonsa sattuvat suoraan sydämmeen, etenkin naisista kirjoitetut runot. Lapsenlapsenikin, pieni mies alta neljän pyytää, lue mummi Tommyn runo maitotölkistä.
- oli kokoomuksen
edellinen presidenttiehdokas. Eli se siitä puoluuen patriarkkaperinteestä.
Montako naista on ollut SDP:n puheenjohtajana??? Vastaus on TÄYSI NOLLA. Keskustalla on muuten ollut naispuheenjohtaja, jonka uran demareiden vaalitappiokatkeruus katkaisi. Anneli tulee vielä takaisin.
Katsokaa ensin peiliin, puhukaa sitten. - pridenttiehdokas
oli kokoomuksen kirjoitti:
edellinen presidenttiehdokas. Eli se siitä puoluuen patriarkkaperinteestä.
Montako naista on ollut SDP:n puheenjohtajana??? Vastaus on TÄYSI NOLLA. Keskustalla on muuten ollut naispuheenjohtaja, jonka uran demareiden vaalitappiokatkeruus katkaisi. Anneli tulee vielä takaisin.
Katsokaa ensin peiliin, puhukaa sitten.joka ei ymmärtänyt ulkopolitiikasta yhtään mitään. Hänet muistaa parhaiten eduskunnan lisärakennuksen rakennuttamisesta. Mokomaa rakennusta ei olisi tarvittu, jos edustajien määrää olisi vähennetty ja avustajat ovat nykyisellä työmäärällä täysin tarpeettomia. (päätökset tehdään Brysselissä).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2182498Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32109Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3171847- 951605
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois831495Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001240- 671170
- 251121
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731006