...tuhlanneet rahanne joululahjoihin??
joko ootte.......
15
379
Vastaukset
- mikhaildenisov
...kiva lähteä uudenvuoden jälkeen aleihin ja rahaa taskussa?!
- Iso-Iita
eikä aiota tuhlatakkaan..ostan vaan jotain pientä jokaiselle..halvemmalla saa joulun jälkeen kun alkaa alet..
- mikhaildenisov
.että sä ainakin oot viisas.Miks maksaa ylihintoja ku se on vain kauppiaitten jouluaatto!
- Iso-Iita
mikhaildenisov kirjoitti:
.että sä ainakin oot viisas.Miks maksaa ylihintoja ku se on vain kauppiaitten jouluaatto!
ja kun ei ole pikkulapsiakaan enään..lapsethan niitä lahjoja oottaa..aikuiset nyt tartte mitään lahjoja..:))
- mikhaildenisov
Iso-Iita kirjoitti:
ja kun ei ole pikkulapsiakaan enään..lapsethan niitä lahjoja oottaa..aikuiset nyt tartte mitään lahjoja..:))
mulla on vähän valuuttareserviäkin joten voin.......
- aliisa
oo mennyt ;O))Mä alan aina kesäkuusta alkaen säästeleen joululahjarahoja ,joka päivä tietty summa talteen niin se ei tunnu budjetissa kovana menoeränä sitten :)
- mikhaildenisov
idea!Parempi ottaa tililtä ku siellä on,eikä tehdä velkaa!
- aliisa
idea!Parempi ottaa tililtä ku siellä on,eikä tehdä velkaa!
vaan pienessä raha-arkussa :O)
- mikhaildenisov
aliisa kirjoitti:
vaan pienessä raha-arkussa :O)
niikin voi tehdä,mä vaan siirtelen niitä tilien välillä sinne missä saa parhaan koron!
- Iso-Iita
niikin voi tehdä,mä vaan siirtelen niitä tilien välillä sinne missä saa parhaan koron!
meijän rahoille vaikkei niitä nyt niin paljoo ookkaan..siirtelen niitä tililtä toiselle..se se vasta mukavaa onki..:))
- mikhaildenisov
Iso-Iita kirjoitti:
meijän rahoille vaikkei niitä nyt niin paljoo ookkaan..siirtelen niitä tililtä toiselle..se se vasta mukavaa onki..:))
"vanhoilla" on mitä siirrellä!:))))
- mikhaildenisov
.on varastettu,poliisi on ovella,namusetä ripustettu ompi kuusen oksalle"!
- mikhaildenisov
.vanhaa joululaulua?Senhän mä jo kirjoitin 20 vuotta sitten?!
- mikhaildenisov
.jo iltapäivä.Kaks viikkoa jouluun ja rahat loppu!Eikö?
Vasta olen kokoamassa alustavaa toivelistaa. Onhan tässä ruhtinaallisesti aikaa ja sitäpaitsi perinne velvoittaa ostamaan kaiken viimetingassa ja hosuen.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1383433Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/802172Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1371835- 1291792
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee271714- 1381385
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1131295Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",21258"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!541186Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1461070