riippuu kysyttävästä asiasta.
SELVIMMIN ASIAN PALJASTAVAT SDP:n JA KEPUN johtajat, Heinäluoma ja Vanhanen. Esm. jomman kumman puolueen kannatusprosentin nousu nähdään faktana, ja lasku fiktiona (ei totena). Sama näkemys koski myös kuolleen EU:n perustuslakiesityksen hyväksymisasiassa. Kaikki gallupit osoittivat, että KANSAN ENEMMISTÖ VASTUSTAA EU:n perustuslain hyväksymistä Suomen eduskunnassa. Tästä kaikesta huolimatta hulikaani pääministerimme vei asian päätettäväksi jälleen (isänmaanpettureiksi osoitautuneen) eduskunnan päätettäväksi komennolla (hyväksyttävä), ja 5.12.2006 125 isänmaanpetturiahan teki työtä käskettyä vastoin kansan enemmistön tahtoa. Kyseessähän on vai eduskunnan 125 edustajan tahto. Olemmeko tosiaankin niin lampaita, että annamme kyseisen hulikaaniryhmän terrorisoide viisimiljoonaista kansaamme???? Emmekö tosiaankaan saa heitä kuriin ja herran nuhteeseen. Lopettakaamme punasenmaton levittäminen heidän jalkojensa alle!!!!
Galup-tulokset politikolle ovat
2
220
Vastaukset
- uutisisssa kanttia
sanoa asian olevan pelkkä muodillisuus koska päätös hyväksymisestä on tehty aikoja sitten.vitun teatteria..siitä tuli mieleen että teatteritukiaissinhan upotetaan miljoonia muutenkin eduskunnan&hallituksen virkamiesklownien palkkojen lisäksi.
- jos lukevat viestit
Täytyy sanoa että tunne ja äly ei taatusti ole Suomen kansanedustajien luonteen ominaisuus. Ei tervejärkinen ihminen yhtä vaalikautta pitempään olisi eduskunnassa, kun puolueet pakottavat heidät tekemään sellaisia päätöksiä, joista he saavat kansalta häpäisevät arvostelut. Uudelleen ehdolle asettuminen paljastaa vain sen, että he eivät kuuntele vähääkään kansanääntä. Työhön nähden kohtuuttoman korkea palkka pitää heidät työssään. Tosin tyhmä kansahan heidät sinne uudelleen äänestää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181