HTD/Lähitaksi ja ongelmat

MinäMinäJaHillot Mulle

Näiden keskuksien yhteistoiminta tai sen puuttumattomuus ja oman edun tavoittelu bisneksissä
on tämän maan pahimpia mätäpaiseita taksiliikenteen kannalta.

Kun asiaa hiukan miettii, niin asia selkeytyy.

Esim. HTD:n noin äkkiseltään luulisi olevan autoilijoiden asialla, mutta se on vain ja ainoastaan oman pikku kuppikunnan asialla rahastamassa meidän muiden kustannuksella.

Htd elää omaa elämäänsä tuottaen ja pyrkien tuottamaan mahdollisimman paljon voittoa tietyille tahoille, asiakaspalvelusta viis.

Tästä HTD:n voitontavoittelusta ei seuraa mitään hyvää meidän taksien asiakaspalvelulle, ainoastaan negatiivista, mutta pääasia, että tietyt tahot hyötyvät taloudellisesti.

Keskusten yhteistyö?
Interlink, heh?

Tässä vain pieni pöyhäisy pinnalta, kohta tätä
soppaa pöyhitään vähän pintaa syvemmältä muissa instansseissa ja saadaan ehkä vihdoin Keinäsen ja kumppaneiden oman edun tavoittelut päivänvaloon ja
muutos asiaan viimeinkin

7

1104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiaa!!

      täällä porvoossa taxi Oy:yksimielisesti valittu toimitusjohtaja oli HTD:n tiloissa ja valitti että tilausjärjestelmä ei toimi niinkuin pitäisi.Sen jälkeen ei ollut sinne enää asiaa.Nykyään siellä asioi perseennuolija,joka ei puutu epäkohtiin.Kysympä mistähän syystä??????
      Pitäiskö pistää juristi asialle että saatais selvyys ettei vain voitelusta ole kysymys.Saamme jatkuvasti asiakkailta moitteita ettei HTD:n keskus vastaa.

      • Brr

        Mekin saamme päivittäin kuulla kuinka keskukseen ei pääse läpi vaikka jo nyt moni asiakas soittaa suoraan tolpalle tai tilaa taksin tekstiviestillä.
        Ongelmana tässä on tietysti se, että normaali ihminen olettaa, että takseilla on ruuhkaa/takseja ei ole saatavilla jos keskuksessa on ruuhkaa, mikä ei tietysti lähellekään aina pidä paikkaansa...


      • speerhunter

        Tosin ei ole ainoita ku tonkii paskakasaa.
        Tonkimista riittää pitkäksi aikaa ja shittiä tulee silmille kaikille. Menee tovi kun edes osa aukenee edes lammaslaumalle jota myös johtokunnaksi kutsutaan.
        Saattaa kaatua korttitalojakin.


    • ei juurikaan..

      Samaa paskaa edelleen...
      HTD ja lähitaksi kusettaa autoilijoita minkä kerkiää.
      Interlink, hah,hah,,,,
      Sagemin uusi kitkerä mauste joukossa.
      Lähitaksissa samoin; piiri pieni pyörii.
      Ja kummassakaan keskuksessa ei autoilijoiden mielipiteillä ole mitään merkitystä.
      Paksukaiset pyörii ja häärii..

      Mätäpaiseet pitäisi puhkaista.

      • lätkäfriikki

        Molemmat taasen mumisee päättäjille ratkaisujaan. Hieman ontuen. Perustelut täysin tyhjänpäiväisiä. Kaikki ketkä jututtaneet arvon herroja( keskuksien toimitusjohtajia) tietävät ettei sieltä tule mitään muuta kuin ontuvia selityksiä joilla ei ole mitään arvoa eikä kiinnekohtaa tähän maailmaan. Oma pieni haavemaailma, tosin pahasti sekava.
        UKK oli myös hieman jo omissa maailmoissaan jättäessään tehtävänsä. Samasta lienee kyse taksikeskuksien johdossa. Tahtovat jatkaa mutta älyllinen kapasiteetti on jo pahasti sammaloitunut...


      • tj
        lätkäfriikki kirjoitti:

        Molemmat taasen mumisee päättäjille ratkaisujaan. Hieman ontuen. Perustelut täysin tyhjänpäiväisiä. Kaikki ketkä jututtaneet arvon herroja( keskuksien toimitusjohtajia) tietävät ettei sieltä tule mitään muuta kuin ontuvia selityksiä joilla ei ole mitään arvoa eikä kiinnekohtaa tähän maailmaan. Oma pieni haavemaailma, tosin pahasti sekava.
        UKK oli myös hieman jo omissa maailmoissaan jättäessään tehtävänsä. Samasta lienee kyse taksikeskuksien johdossa. Tahtovat jatkaa mutta älyllinen kapasiteetti on jo pahasti sammaloitunut...

        Seli,seli,seli...


      • stadin kuli

        mitään ongelmaa ole. Ongelmia tuntuu olevan lähitaksissa ja tarkemmin sanottuna sen vantaalaisessa johdossa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      664
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      485
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe