I wish he was for my eyes only ;)! Kylläpä meillä on siinä valkokankaalla sennäköinen ja kokoinen herra että oksat pois! Läksin katsomaan elokuvaa hieman varautunein tunnelmin, mutta lähdinkin pois teatterista mykistyneenä...
Vastaukset 6
- vinkula
Samaa voisin sanoa, kerrassaan ihana mies, jokaisen naisen fantasia! Katsoisin vaikka toisen kerran ja vain tän ihanan Daniel Craigin vuoksi!
- *Joni82*
On todellakin myös jokaisen miehen unelma,wau mikä kroppa ja karisma :)
- Noini
Hän on aivan ihana. Kävin katsomassa uuden Bondin kaksi kertaa vain ja ainoastaan Daniel Graigin takia. Aiemmin en ole ollut kovin suuri Bond-fani, vaikka onkin kaikki Bondit tullu katsottua
- mykistynyt
Noini kirjoitti:
Hän on aivan ihana. Kävin katsomassa uuden Bondin kaksi kertaa vain ja ainoastaan Daniel Graigin takia. Aiemmin en ole ollut kovin suuri Bond-fani, vaikka onkin kaikki Bondit tullu katsottua
aivan ihana, oli semmoista haavoittuvuuttakin, loukattua miestä näkyvilä.ehdottomasti paras ja erillainen bond elokuva pitkään aikaan.
- Ihailijatar
Aivan samaa mieltä olen, Naiset tykkää, erittäin seksikäs.
- putin.....
tykkäsin......
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1331655Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois225853Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.144851Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!35765- 73747
Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47727- 54702
- 80608
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä63608Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29561