POIKUUDEN POISTO

LUKEKAA TÄMÄ HETI

VOISKO JOKU NAINEN OLLA NIIN IHANA ETTÄ POISTAIS MULTA POIKUUDEEN NIIN MÄ OON 26vuotias MIES TURUSTA JA MÄ VOIN JOPA MAKSAA SULLE 100euroa JOS POISTAT POIKUUTENI JOOKO ELI MAILAA JOS KIINOSTAA

8

2281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelle

voi vittu ei kukaan voi olla noin epätoivonen.. ei se yks kerta sun elämääs muuta mitenkään.. suosittelen että hankit jostain tyttöystävän johon rakastut ja jonka kans voit harrastaa seksiä sitten vaikak päivittäin ja ILMASEKSI!

• Anonyymi

No todellakin voi olla ja moni on nykyään, kun ulkomaalaiset vievät kaupungeissa naiset ja väestötappioalueilta Suomessa naiset muuttavat pois. Suomessa on paikkakuntia, joissa ei kirjaimellisesti ole yhtään vapaata naista ja sitten sellaisia, joissa yhtä sinkkunaista kohti on kymmeniä sinkkumiehiä. Suomessa on vakava naisvaje.

Yksi kerta ei muuta elämää, mutta onko hankala käsittää, että harva haluaa kuolla kokematta edes kerran?

"suosittelen että hankit jostain tyttöystävän johon rakastut ja jonka kans voit harrastaa seksiä sitten vaikak päivittäin ja ILMASEKSI!"

Sitähän tässä on viime vuosituhannelta asti yritetty. Mutta kun se ei vaan onnistu.

• M85

Maksaisin tyttöystävästä 10kertaa enemmän eli 1000€ (6000mk) ja seksi sisältyy hintaan...löytyykö, stadista?

• raha ei ratkase

Jo on epätoivo huipussaan.

• Siiri.

Niin no kyllähän aina seksi maistuu kuten rahakin... laita viestiä uudelleen ja laita samalla mailiosottees... itse olen kokenut vvidestä eri miehestä ja kahdelta vienyt neitsyyden (",)

• Anonyymi

Moi vaan! Vieläkö olet sitä vailla, että haluat poikuuden menettää Mulkustasi. Olisitko mahdollisesti halukas Tulemaa Avioparin
      luo kesähuvilalle, Tehdää se ajan kanssa, unohdetaan kiire, olet ikäsi puolesta parhaassa iässä nuori KIIHKEE ORI VARSA, mulkusi kyrpäsi
      pitäisi seisoo jatkuvasti. Vaimoni on kiva viehättävä Vielä alle 50v tosi Himokas kiihkee
      Vitusta, saat varman opetuksen, mitä mulkullasi
      kyrvälläsi teet, päätä se haluatko todella päästä kunnolla saamaa AITOO VITTUA NUSSIMAA NAIMAA, KESÄHUVILALLE PITEMMÄKSI AIKAA. OLETKO PUUTTEESSA..

• Anonyymi

Tässä teille URPOT painukaa saunan taakse nirri pois.. Ei ole kaikki palikat koossa tolla pariskunnalla.

• Anonyymi

Olihan naisia vielä 80 90 luvulla. Ne oikeesti innostui jos kuuli koskemattomasta pojan klopista. Kyl jolu tulee aina vastaan ja se ei vie rahojaso

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      272
      2410
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      299
      1299
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1201
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1201
    5. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1155
    6. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      81
      1096
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      44
      962
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      897
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      22
      860
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      767
    Aihe