POIKUUDEN POISTO

LUKEKAA TÄMÄ HETI

VOISKO JOKU NAINEN OLLA NIIN IHANA ETTÄ POISTAIS MULTA POIKUUDEEN NIIN MÄ OON 26vuotias MIES TURUSTA JA MÄ VOIN JOPA MAKSAA SULLE 100euroa JOS POISTAT POIKUUTENI JOOKO ELI MAILAA JOS KIINOSTAA

8

2060

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelle

      voi vittu ei kukaan voi olla noin epätoivonen.. ei se yks kerta sun elämääs muuta mitenkään.. suosittelen että hankit jostain tyttöystävän johon rakastut ja jonka kans voit harrastaa seksiä sitten vaikak päivittäin ja ILMASEKSI!

      • Anonyymi

        No todellakin voi olla ja moni on nykyään, kun ulkomaalaiset vievät kaupungeissa naiset ja väestötappioalueilta Suomessa naiset muuttavat pois. Suomessa on paikkakuntia, joissa ei kirjaimellisesti ole yhtään vapaata naista ja sitten sellaisia, joissa yhtä sinkkunaista kohti on kymmeniä sinkkumiehiä. Suomessa on vakava naisvaje.

        Yksi kerta ei muuta elämää, mutta onko hankala käsittää, että harva haluaa kuolla kokematta edes kerran?

        "suosittelen että hankit jostain tyttöystävän johon rakastut ja jonka kans voit harrastaa seksiä sitten vaikak päivittäin ja ILMASEKSI!"

        Sitähän tässä on viime vuosituhannelta asti yritetty. Mutta kun se ei vaan onnistu.


    • M85

      Maksaisin tyttöystävästä 10kertaa enemmän eli 1000€ (6000mk) ja seksi sisältyy hintaan...löytyykö, stadista?

      • raha ei ratkase

        Jo on epätoivo huipussaan.


    • Siiri.

      Niin no kyllähän aina seksi maistuu kuten rahakin... laita viestiä uudelleen ja laita samalla mailiosottees... itse olen kokenut vvidestä eri miehestä ja kahdelta vienyt neitsyyden (",)

    • Anonyymi

      Moi vaan! Vieläkö olet sitä vailla, että haluat poikuuden menettää Mulkustasi. Olisitko mahdollisesti halukas Tulemaa Avioparin
      luo kesähuvilalle, Tehdää se ajan kanssa, unohdetaan kiire, olet ikäsi puolesta parhaassa iässä nuori KIIHKEE ORI VARSA, mulkusi kyrpäsi
      pitäisi seisoo jatkuvasti. Vaimoni on kiva viehättävä Vielä alle 50v tosi Himokas kiihkee
      Vitusta, saat varman opetuksen, mitä mulkullasi
      kyrvälläsi teet, päätä se haluatko todella päästä kunnolla saamaa AITOO VITTUA NUSSIMAA NAIMAA, KESÄHUVILALLE PITEMMÄKSI AIKAA. OLETKO PUUTTEESSA..

      • Anonyymi

        Tässä teille URPOT painukaa saunan taakse nirri pois.. Ei ole kaikki palikat koossa tolla pariskunnalla.


    • Anonyymi

      Olihan naisia vielä 80 90 luvulla. Ne oikeesti innostui jos kuuli koskemattomasta pojan klopista. Kyl jolu tulee aina vastaan ja se ei vie rahojaso

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe