Ihmeekseni olen huomannut tällä palstalla joidenkin uskovaisten (?) pitävän harhaoppisena, harhaanjohtamisena, paholaisen työnä yms. pöhköilynä, jos joku kertoo uskovansa enkeleihin, nähneensä heitä, saaneensa apua jne..
MIKSI NÄIN? Sulkeeko mielestänne enkelikokemus taivaan portit? Eikö jopa armas mestarimme Jeesus ole omin silmin enkeleitä nähnyt ja myös saanut heiltä apua mm. rukoillessaan 40 päivää erämaassa!
Lopettakaa ihmisten pelottelu uskoon vedoten!!!
(nyt Liekkitäti on hyvin, hyvin vihainen =/)
KYSYMYS
4
843
Vastaukset
- jenny.
Joo, olen saman huomannut ja olen samaa mieltä kanssasi.
Miksi ihmiset (="uskovaiset"), joiden uskonto pääosin perustuu ilmiöihin, jotka ovat aika lailla uskon varassa, eivät sitten voi kerta kaikkiaan käsittää, jos joku heidän uskontoansa ilmentämistä "hahmoista" (enkelit/Jeesus tms...) haluaa ilmentää itseään näkyvämmässä/muuten tunnistettavissa olevassa muodossa?
Sitä paitsi ilmestyihän Jeesuskin piakkoin ylösnousemuksensa jälkeen opetuslapsilleen. Eivät ne opetuslapset sitten ruvenneet huutelemaan toisilleen, että "Mene mielisairaalaan!" tai "Mene papin luo joka ajaa pois riivaajia ja eksyttäjiä!"- edes
yksi hyvä syy miksi enkelit, saati Jeesus, näyttäytyisi ihmisille?! Ei niitä kavereita ihmisten kärsimys ja elämä kiinnosta.
- jenny.
edes kirjoitti:
yksi hyvä syy miksi enkelit, saati Jeesus, näyttäytyisi ihmisille?! Ei niitä kavereita ihmisten kärsimys ja elämä kiinnosta.
"yksi hyvä syy miksi enkelit, saati Jeesus, näyttäytyisi ihmisille?! Ei niitä kavereita ihmisten kärsimys ja elämä kiinnosta."
Voi hyvänen aika! Ihmisten elämähän (kärsimyksineen ja iloineen) JUURI kiinnostaa sekä Jeesusta että enkeleitä. - enkeleistä
jenny. kirjoitti:
"yksi hyvä syy miksi enkelit, saati Jeesus, näyttäytyisi ihmisille?! Ei niitä kavereita ihmisten kärsimys ja elämä kiinnosta."
Voi hyvänen aika! Ihmisten elämähän (kärsimyksineen ja iloineen) JUURI kiinnostaa sekä Jeesusta että enkeleitä.Olemme enkelien piirittämiä,niin hyvien kuin pahojen.Se miten elämme vaikuttaa kummille annamme "vettä myllyyn".Myös se kumman apua pyydämme vaikuttaa siihen kumman apua saamme.
Kymmeniä kertoja päivässä perkeleiden luetteleminen kutsuu tietenkin asianosaista.
Maissa jossa ei Jeesusta noteerata on tietenkin aluetta jossa Hänen vaikutuksensa ei näy.Itse olen saanut kokea enkelien/Jeesuksen/Jumalan avun lukemattomia kertoja.Myös olen elänyt joskus ikäänkuin näitä apujani ei olisikaan,arvostamatta heitä ja silloin olen saanut myös tuta pahan enkelin läsnäolosta.Valikoin mielummin hyvän.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321473
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021183En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015- 29989