Ei saakeli, nyt on pakko avautua.
Mua on alkanu pikkuhiljaa ärsyttää ton Ismon touhut.
Jumalauta!
Ensin hän on taloyhtiön talkkarina ja yleisduunarina. Sitten hänestä tulee kaupan kassa. Mutta tämän jälkeen Ismon seuraava siirto onkin Snow Teamin TOIMITUSJOHTAJAKSI! (?)
Nyt hän on NIIN tärkeää ja suurta ihmistä, että ei suuremmasta väliä. Nyt hän koittaa saada kaljamahansa mahtumaan pukuihin ja käy syömässä hienoissa paikoissa ja vittuilee toisille. Ja sitten se vie sitä Tanja-naistansa syömään joka päivä.
"Kulta, sä voit tehdä ne työt huomennakin. MINÄ annan luvan. Mennään Kentauriin lounaalle ja mietitään siellä yhdessä, että mitä viiniä juodaan tänään illalla Chateaubriandin ja pässin kuukautisissa marinoidun kissan esinahkasalaatin kanssa."
SAATANA!
No niin, nyt helpotti...
Ismo
8
866
Vastaukset
- nonnii...
Hyvä, jos helpotti ;)
- näitä kaikkiahan
Ismo oli mainostoimistossa.
- ismooo ooon
Ismo on toukka! =DDDDDDDDDDD
- poistumassa
Liekö käsikirjoittajat uloskirjoittamassa Ismoa... kun siitä on tullut noin etova? Katoavatko Ismo ja Ulla samaan aikaan... onnettomuus??? Hmmmm.... siinäpä on miettimistä :>
- *herm_ione*
...että ihmiset osaa ilmaista mielipiteensä selkeästi!!! ;DDDDDDDDDDDDDDD
- iiiiiiiismooooooooooooooooo...
Ei jumalauta, repesin totaalisesti tolle alotusviestille ;D ;D
- joe--
iiiiiiiismooooooooooooooooo... kirjoitti:
Ei jumalauta, repesin totaalisesti tolle alotusviestille ;D ;D
Ainoo vaan että tosiaan ensin ismo oli mainostoimistossa ("kröhkröhöm", "mainosmies", "u know") jonka jälkeen puotipuksuna ja sitten möi kauppansa sepolle ja alkoi talkkariksi.
Olipahan vaan ihan parasta esitystä tänään taas se pokeri, "kaks nelosta, mitä tää on, anna nyt perhana edes kolmoset et mä voin korottaa!!!11 jeijeijeijeeeei noni noni siinä!!11 jes jes!11 okelydokely kiikikii!!!1 siitä nii!!1". Koskahan niitä ohivetoja alkaa tulla.. jännityksellä odotamme sitä tunneskaalaa joka on esitettävä kun hiffaa että visan limiitti on tapissa ja tuli hävittyä viimeset pari sataa joilla ois pitänyt ostaa tanjalle uudet oopperaliput.
Aina yhtä kuolematon: http://koti.mbnet.fi/eramone/huumori/Ismo/ismosarjis.jpg
- teinivaari
Viis Ismosta! Missä Sirpa ja Antti ovat? Niin symppis ja kiva pari. Miksei heistä kuulu mitään? Sirpaa jäin kaipaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3296257Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483716Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1512898"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2272200Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1071763- 731306
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua831112Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni145993Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10968Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11924