Onko media tehnyt suuren palveluksen isänmaalle vaikenemalla urhean veteraanin viimeisestä kannanotosta Jyväskylän sotilasparaatissa? Eikö kukaan rohkene esittää tapahtumaa protestina koko Suomelle.
Me, joilla on tai on ollut veteraaneja keskuudessamme, tiedämme varmasti monia tarinoita Suomesta ja suomalaisista. Joskus hävettää olla suomalainen.
Veteraanin kannanotto
5
369
Vastaukset
- Libresse
ei halua mediaan tietoa siitä, että sotaveteraani, joka oli taistelemassa Suomelle vapautta, protestoi Suomen itsenäisyyden myymistä Eurostoliitolle!
- että kyse
oli kannanotosta? Ja mitä vastaan, tuo jättää liikaa tulkinnanvaraa.
- joku
totta tai ei mutta tosiasiahan on ettei Suomi ole enää niin itsenäinen kuin olisi voinut olla ilman Euroopan Unionia. Toivottavasti kyseessä oli protesti eikä täysin turha menetys. Itse kyllä veikkaan sairaskohtausta.
- PaikanPäälläOllut
joku kirjoitti:
totta tai ei mutta tosiasiahan on ettei Suomi ole enää niin itsenäinen kuin olisi voinut olla ilman Euroopan Unionia. Toivottavasti kyseessä oli protesti eikä täysin turha menetys. Itse kyllä veikkaan sairaskohtausta.
Huuti ennen kuin meni tankin alle että "Suomi ei ole enää itsenäinen"
- Kiinnostunut-
PaikanPäälläOllut kirjoitti:
Huuti ennen kuin meni tankin alle että "Suomi ei ole enää itsenäinen"
Oletko tosissaan? Voitko jotenkin saada kertomuksesi yleisesti uskottavaksi? Ainakaan millään filmillä en tuota kuullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944