Kysyin Steen 1

Outopipamies

Kysyin steeniltä siitä nuoren pojan niskan murtamisesta jonka muka olisi poliisi tehnyt.
Kysyin msiitä nuoren tytön pamputtamisesta steenin mukaan poliisi olisi syyttä suotta pamputtanut jonkun nuoren tytön, hah tähän steeni vastasi notta kyllä se on totta se pamutettu tyttö olisi muka hänen siskon kaveri hahahha..muuta todistetta se antanut.
Kysyin myös siitä vanhemman miehen kuoliaaksi hakkaamis jutusta jonka myös olisi muka poliisit tehneet, siihen en saannut mitään vastausta.
Sit se lemppasi mut koko voorumilta veke.
Joten mitä voimme päätellä jätkän uskottavuudesta tuollaista roskaa se syytää nuorille voi vittu mikä jätkä.

5

338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epäkohtelias

laulun sanat lienee taiteellista vapautta.mutta lapsikulta puhu aina totta.pitääs vähään kattoo perähän mitä kakaroolle hyrräällähän.

• do diih
      • Ihmettelen.

Luin minäkin tuon viestiketjun joka on syystä jos toisesta poistettu täältä, siinä todellakin puhuttiin oikein tosissaan noista tapahtumista,mutta ne olikin valhetta, Steen paljastui valehtelijaksi.
        Ne jutut koskivat nimen omaan suomessa tapahtuneiksi (mukamas).
        Todella kannattaa miettiä kuinka tuollaiset vaikuttaa nuoriin jotka ovat herkkiä eri vaikutteille, minkälaisen kuvan ne antaa suomalaisesta poliisista. Nuoret ei välttämättä osaa eroittaa valhetta ja totuutta.

• Wäinä
        Ihmettelen. kirjoitti:

Luin minäkin tuon viestiketjun joka on syystä jos toisesta poistettu täältä, siinä todellakin puhuttiin oikein tosissaan noista tapahtumista,mutta ne olikin valhetta, Steen paljastui valehtelijaksi.
        Ne jutut koskivat nimen omaan suomessa tapahtuneiksi (mukamas).
        Todella kannattaa miettiä kuinka tuollaiset vaikuttaa nuoriin jotka ovat herkkiä eri vaikutteille, minkälaisen kuvan ne antaa suomalaisesta poliisista. Nuoret ei välttämättä osaa eroittaa valhetta ja totuutta.

Keitä te ootte te pienet poijaat
        kun en mä tunne teitä.
        Piupali paupali,piupali paupali
        kun en mä tunne teitä.

Noinhan se sanoi laulussa suutarinemäntä kenkienkorjauttajille. Laulun lopussa hän kuitenkin pyytää viemään terveisiä,joka sinänsä todistaa hänen tunteneen pojat.

Matti ja Teppo ovat myös surkeita valehtelijoita. "Mä joka päivä töitä teen,joka ainoa aamu seitsemksi meen..". Ja paskat,keikkakalenteri kertoo Matin ja Tepon viettävän joulunsa kotona.

"Hopeinen kuu luo merelle siltaa.." Missä muka?

"Juna jyskyttää,vanhaa ystävää...." Hirvittävä valhe rautatiekaluston väkivaltaisuudesta!

"Poliisinkin tiedetään
        mua mätkineen
        baarin edessä ne oottaa
        baarikärpäslätkineen"

Vanhassa kansanlaulussa sanottiin;

Haravasta katkesi pii
        ja katkesi toinenkii.
        Isä teki uuden piin
        ja taas sillä haravoitiin.

Miten kommunisteille tyypillistä pientilallisen sotaveteraanin maineen mustaamista! Kyllä se niin on,jos haravasta katkesi kaksi piitä,niin kyllä isä olisi korjannut yhden sijasta molemmat.

• moskovan
        Wäinä kirjoitti:

Keitä te ootte te pienet poijaat
        kun en mä tunne teitä.
        Piupali paupali,piupali paupali
        kun en mä tunne teitä.

Noinhan se sanoi laulussa suutarinemäntä kenkienkorjauttajille. Laulun lopussa hän kuitenkin pyytää viemään terveisiä,joka sinänsä todistaa hänen tunteneen pojat.

Matti ja Teppo ovat myös surkeita valehtelijoita. "Mä joka päivä töitä teen,joka ainoa aamu seitsemksi meen..". Ja paskat,keikkakalenteri kertoo Matin ja Tepon viettävän joulunsa kotona.

"Hopeinen kuu luo merelle siltaa.." Missä muka?

"Juna jyskyttää,vanhaa ystävää...." Hirvittävä valhe rautatiekaluston väkivaltaisuudesta!

"Poliisinkin tiedetään
        mua mätkineen
        baarin edessä ne oottaa
        baarikärpäslätkineen"

Vanhassa kansanlaulussa sanottiin;

Haravasta katkesi pii
        ja katkesi toinenkii.
        Isä teki uuden piin
        ja taas sillä haravoitiin.

Miten kommunisteille tyypillistä pientilallisen sotaveteraanin maineen mustaamista! Kyllä se niin on,jos haravasta katkesi kaksi piitä,niin kyllä isä olisi korjannut yhden sijasta molemmat.

kyllä romanttisen hämyisät

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      61
      1189
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      891
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      334
      668
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      651
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      626
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      618
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    8. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      600
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      75