Kysyin steeniltä siitä nuoren pojan niskan murtamisesta jonka muka olisi poliisi tehnyt.
Kysyin msiitä nuoren tytön pamputtamisesta steenin mukaan poliisi olisi syyttä suotta pamputtanut jonkun nuoren tytön, hah tähän steeni vastasi notta kyllä se on totta se pamutettu tyttö olisi muka hänen siskon kaveri hahahha..muuta todistetta se antanut.
Kysyin myös siitä vanhemman miehen kuoliaaksi hakkaamis jutusta jonka myös olisi muka poliisit tehneet, siihen en saannut mitään vastausta.
Sit se lemppasi mut koko voorumilta veke.
Joten mitä voimme päätellä jätkän uskottavuudesta tuollaista roskaa se syytää nuorille voi vittu mikä jätkä.
Kysyin Steen 1
5
334
Vastaukset
- epäkohtelias
laulun sanat lienee taiteellista vapautta.mutta lapsikulta puhu aina totta.pitääs vähään kattoo perähän mitä kakaroolle hyrräällähän.
- do diih
pitäsisi mennä musiikkiosioon juttelemaan lyriikoista ja musiikista.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=4500000000000019&posting=22000000021938304
Tosiasia on, että tälläistä tapahtuu maailmalla, eikä tarvitse mennä kommarimaihin.
http://www.youtube.com/watch?v=78h26CcwaXQ- Ihmettelen.
Luin minäkin tuon viestiketjun joka on syystä jos toisesta poistettu täältä, siinä todellakin puhuttiin oikein tosissaan noista tapahtumista,mutta ne olikin valhetta, Steen paljastui valehtelijaksi.
Ne jutut koskivat nimen omaan suomessa tapahtuneiksi (mukamas).
Todella kannattaa miettiä kuinka tuollaiset vaikuttaa nuoriin jotka ovat herkkiä eri vaikutteille, minkälaisen kuvan ne antaa suomalaisesta poliisista. Nuoret ei välttämättä osaa eroittaa valhetta ja totuutta. - Wäinä
Ihmettelen. kirjoitti:
Luin minäkin tuon viestiketjun joka on syystä jos toisesta poistettu täältä, siinä todellakin puhuttiin oikein tosissaan noista tapahtumista,mutta ne olikin valhetta, Steen paljastui valehtelijaksi.
Ne jutut koskivat nimen omaan suomessa tapahtuneiksi (mukamas).
Todella kannattaa miettiä kuinka tuollaiset vaikuttaa nuoriin jotka ovat herkkiä eri vaikutteille, minkälaisen kuvan ne antaa suomalaisesta poliisista. Nuoret ei välttämättä osaa eroittaa valhetta ja totuutta.Keitä te ootte te pienet poijaat
kun en mä tunne teitä.
Piupali paupali,piupali paupali
kun en mä tunne teitä.
Noinhan se sanoi laulussa suutarinemäntä kenkienkorjauttajille. Laulun lopussa hän kuitenkin pyytää viemään terveisiä,joka sinänsä todistaa hänen tunteneen pojat.
Matti ja Teppo ovat myös surkeita valehtelijoita. "Mä joka päivä töitä teen,joka ainoa aamu seitsemksi meen..". Ja paskat,keikkakalenteri kertoo Matin ja Tepon viettävän joulunsa kotona.
"Hopeinen kuu luo merelle siltaa.." Missä muka?
"Juna jyskyttää,vanhaa ystävää...." Hirvittävä valhe rautatiekaluston väkivaltaisuudesta!
"Poliisinkin tiedetään
mua mätkineen
baarin edessä ne oottaa
baarikärpäslätkineen"
Vanhassa kansanlaulussa sanottiin;
Haravasta katkesi pii
ja katkesi toinenkii.
Isä teki uuden piin
ja taas sillä haravoitiin.
Miten kommunisteille tyypillistä pientilallisen sotaveteraanin maineen mustaamista! Kyllä se niin on,jos haravasta katkesi kaksi piitä,niin kyllä isä olisi korjannut yhden sijasta molemmat. - moskovan
Wäinä kirjoitti:
Keitä te ootte te pienet poijaat
kun en mä tunne teitä.
Piupali paupali,piupali paupali
kun en mä tunne teitä.
Noinhan se sanoi laulussa suutarinemäntä kenkienkorjauttajille. Laulun lopussa hän kuitenkin pyytää viemään terveisiä,joka sinänsä todistaa hänen tunteneen pojat.
Matti ja Teppo ovat myös surkeita valehtelijoita. "Mä joka päivä töitä teen,joka ainoa aamu seitsemksi meen..". Ja paskat,keikkakalenteri kertoo Matin ja Tepon viettävän joulunsa kotona.
"Hopeinen kuu luo merelle siltaa.." Missä muka?
"Juna jyskyttää,vanhaa ystävää...." Hirvittävä valhe rautatiekaluston väkivaltaisuudesta!
"Poliisinkin tiedetään
mua mätkineen
baarin edessä ne oottaa
baarikärpäslätkineen"
Vanhassa kansanlaulussa sanottiin;
Haravasta katkesi pii
ja katkesi toinenkii.
Isä teki uuden piin
ja taas sillä haravoitiin.
Miten kommunisteille tyypillistä pientilallisen sotaveteraanin maineen mustaamista! Kyllä se niin on,jos haravasta katkesi kaksi piitä,niin kyllä isä olisi korjannut yhden sijasta molemmat.kyllä romanttisen hämyisät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954