Kysyin Steen 1

Outopipamies

Kysyin steeniltä siitä nuoren pojan niskan murtamisesta jonka muka olisi poliisi tehnyt.
Kysyin msiitä nuoren tytön pamputtamisesta steenin mukaan poliisi olisi syyttä suotta pamputtanut jonkun nuoren tytön, hah tähän steeni vastasi notta kyllä se on totta se pamutettu tyttö olisi muka hänen siskon kaveri hahahha..muuta todistetta se antanut.
Kysyin myös siitä vanhemman miehen kuoliaaksi hakkaamis jutusta jonka myös olisi muka poliisit tehneet, siihen en saannut mitään vastausta.
Sit se lemppasi mut koko voorumilta veke.
Joten mitä voimme päätellä jätkän uskottavuudesta tuollaista roskaa se syytää nuorille voi vittu mikä jätkä.

5

334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epäkohtelias

laulun sanat lienee taiteellista vapautta.mutta lapsikulta puhu aina totta.pitääs vähään kattoo perähän mitä kakaroolle hyrräällähän.

• do diih
      • Ihmettelen.

Luin minäkin tuon viestiketjun joka on syystä jos toisesta poistettu täältä, siinä todellakin puhuttiin oikein tosissaan noista tapahtumista,mutta ne olikin valhetta, Steen paljastui valehtelijaksi.
        Ne jutut koskivat nimen omaan suomessa tapahtuneiksi (mukamas).
        Todella kannattaa miettiä kuinka tuollaiset vaikuttaa nuoriin jotka ovat herkkiä eri vaikutteille, minkälaisen kuvan ne antaa suomalaisesta poliisista. Nuoret ei välttämättä osaa eroittaa valhetta ja totuutta.

• Wäinä
        Ihmettelen. kirjoitti:

Luin minäkin tuon viestiketjun joka on syystä jos toisesta poistettu täältä, siinä todellakin puhuttiin oikein tosissaan noista tapahtumista,mutta ne olikin valhetta, Steen paljastui valehtelijaksi.
        Ne jutut koskivat nimen omaan suomessa tapahtuneiksi (mukamas).
        Todella kannattaa miettiä kuinka tuollaiset vaikuttaa nuoriin jotka ovat herkkiä eri vaikutteille, minkälaisen kuvan ne antaa suomalaisesta poliisista. Nuoret ei välttämättä osaa eroittaa valhetta ja totuutta.

Keitä te ootte te pienet poijaat
        kun en mä tunne teitä.
        Piupali paupali,piupali paupali
        kun en mä tunne teitä.

Noinhan se sanoi laulussa suutarinemäntä kenkienkorjauttajille. Laulun lopussa hän kuitenkin pyytää viemään terveisiä,joka sinänsä todistaa hänen tunteneen pojat.

Matti ja Teppo ovat myös surkeita valehtelijoita. "Mä joka päivä töitä teen,joka ainoa aamu seitsemksi meen..". Ja paskat,keikkakalenteri kertoo Matin ja Tepon viettävän joulunsa kotona.

"Hopeinen kuu luo merelle siltaa.." Missä muka?

"Juna jyskyttää,vanhaa ystävää...." Hirvittävä valhe rautatiekaluston väkivaltaisuudesta!

"Poliisinkin tiedetään
        mua mätkineen
        baarin edessä ne oottaa
        baarikärpäslätkineen"

Vanhassa kansanlaulussa sanottiin;

Haravasta katkesi pii
        ja katkesi toinenkii.
        Isä teki uuden piin
        ja taas sillä haravoitiin.

Miten kommunisteille tyypillistä pientilallisen sotaveteraanin maineen mustaamista! Kyllä se niin on,jos haravasta katkesi kaksi piitä,niin kyllä isä olisi korjannut yhden sijasta molemmat.

• moskovan
        Wäinä kirjoitti:

Keitä te ootte te pienet poijaat
        kun en mä tunne teitä.
        Piupali paupali,piupali paupali
        kun en mä tunne teitä.

Noinhan se sanoi laulussa suutarinemäntä kenkienkorjauttajille. Laulun lopussa hän kuitenkin pyytää viemään terveisiä,joka sinänsä todistaa hänen tunteneen pojat.

Matti ja Teppo ovat myös surkeita valehtelijoita. "Mä joka päivä töitä teen,joka ainoa aamu seitsemksi meen..". Ja paskat,keikkakalenteri kertoo Matin ja Tepon viettävän joulunsa kotona.

"Hopeinen kuu luo merelle siltaa.." Missä muka?

"Juna jyskyttää,vanhaa ystävää...." Hirvittävä valhe rautatiekaluston väkivaltaisuudesta!

"Poliisinkin tiedetään
        mua mätkineen
        baarin edessä ne oottaa
        baarikärpäslätkineen"

Vanhassa kansanlaulussa sanottiin;

Haravasta katkesi pii
        ja katkesi toinenkii.
        Isä teki uuden piin
        ja taas sillä haravoitiin.

Miten kommunisteille tyypillistä pientilallisen sotaveteraanin maineen mustaamista! Kyllä se niin on,jos haravasta katkesi kaksi piitä,niin kyllä isä olisi korjannut yhden sijasta molemmat.

kyllä romanttisen hämyisät

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      108
      4711
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3443
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2400
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1524
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1246
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1162
    8. 164
      1050
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1048
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen