Harva Mac-käyttäjä pystyy samaan, vaikka olisi mitä työkaluja.
Tällaista jälkeä syntyy Windowsin mukana tulevalla piirustusohjelmalla, Pantilla:
http://www.jesper.nu/filmer/coolt/Rita_bil_i_paint.php
Noh Mac OS X:n ei tule piirustusohjelmia ollenkaan...
Harva Mac-käyttäjä pystyisi
6
587
Vastaukset
...ihan varma, että Windowsin mukana tulee piirustusohjelma jonka nimi suomeksi on Pikkuhousu?
Mitenkäs tämä koko aihe yleensäkään liittyy Maceihin? Onko jäänyt jotakin piirtämättä Macilla ohjelmien puutteen takia? Sellaista ei vielä kukaan ole huomannutkaan ruikuttaa ennen sinua, hienoa että keksit tämän "ongelman".
Oletko muistanut käydä trollaamassa Windows-keskusteluja hehkuttamalla iLifeä, senhän sinäkin sait Minin mukana?- jälkeä syntyy
Eiköhän työn jälki ollut ihan taitelijan lahjakkuudesta kiinni.
- Koville ottaa
Paintilla noinkin alkeellinen teos.
Homman voi kuitekin hoitaa myös Openofficella ja piirroksen voi vielä mitoittaakin. - Borkkas
Ajattele että monet suuret päivälehdet laaditan Mac grafikalla. Mainokset sun muut.
- tietokonetta
tai ohjelmaa ei ole keksittykään eikä ikinä varmasti keksitäkään että minä osaisin piirtää noin hienosti!
- väärin
Ei se Paint mitään piirrä tai edes maalaa. Se on se käyttäjä. Sitäpaitsi tuohon ei tietokonetta edes tarvita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231162
- 1181028
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97852- 112808
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa262703- 48675
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17647- 41584
- 49569
- 25535