Heippa Kaverini !
Täten julkistan erohakemukseni aikuisena olosta.
Olen päättänyt ottaa
uudelleen vastaan 8-vuotiaan vastuun.
Haluan käydä McDonald`sissa kuin neljän tähden ravintolassa.
Haluan leikkiä mutalammikossa ja keräillä kiviä.
Karkit ovat parempia kuin kolikot, koska niitä voi syödä.
Haluan maata ison puun alla aurinkoisena päivänä ja juoda limsaa.
Haluan palata yksinkertaiseen aikaan, silloin tunsin värit,
kertotaulun ja loruja, mutta en tiennyt kaikkea enkä välittänytkään
tietää.
Olin vain iloinen ja tietämätön kaikesta mikä saisi minut
huolestumaan.
Haluan pitää maailmaa hyvänä ja uskoa kaikkien rehellisyyteen ja
hyvyyteen.
Haluan ajatella, että minulle on kaikki mahdollista. Todennäköisesti
kaikki ongelmat ovat yksinkertaisia ja innostun uudelleen pienistä
asioista.
Haluan elää yksinkertaisesti, unohtaa tietokoneet ja paperityöt ja
masentavat uutiset. Unohtaa rahan riittämisestä huolehtimisen.
Uskon oikeudenmukaisuuteen ja rauhaan, haluan haaveilla ja käyttää
mielikuvitusta ja tehdä lumienkeleitä.
Siis...tässäpä saat shekkivihkoni, autonavaimet,
luottokorttilaskuni, nyt sanon itseni irti aikuisuudesta.
Jos haluat jutella lisää, sinun on ensin saatava minut kiinni, sillä
...."hippa"!
Heippa kaverini !
7
278
Vastaukset
- yuiop
takas elämisen makuun..
- Sosialidemokraatti
Mersulla ajelevasta riistokapitalistista tuli aasilla ratsastaja haahhaaha mitenkä nyt suu pannaan ja lennänkin tästä takaisin tylypahkaan.
http://mobiili.iltalehti.fi/uutiset/200611185382557_uu.shtml
- Sosialidemokraatti
Minä olen ollut koko ikäni ja tahdon leikkiä vilä eläkepäiviullä ja nyt minä taioinkin sinut sammakoksi ja sain sut kiinni olet nyt hippa etkä saa ainakaan tylypahkan käytävillä mua kiinni.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1266100- tehdään
jo satua tai seikkailua. Eipäs hötkyillä siellä.
- Sosialidemokraatti
tehdään kirjoitti:
jo satua tai seikkailua. Eipäs hötkyillä siellä.
Etkä saa mua kiinne ja pakenenkin tylypahkaan omien luokse lällän lällän lieru porvarilta pääsi pieru.
- tekka-atomiäs
Sosialidemokraatti kirjoitti:
Etkä saa mua kiinne ja pakenenkin tylypahkaan omien luokse lällän lällän lieru porvarilta pääsi pieru.
olt 6vutias.
- Sosialidemokraatti
tekka-atomiäs kirjoitti:
olt 6vutias.
Ökyporvari,sun riistokapitalistin kirjoituksesta ei saa mitään selvaa,opettele ite kirjoittaa 50 kymppinen pappa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",175083Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1012311- 1351998
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee481868Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171670"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551266Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu115940Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää48841Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.303831Kaupungin yt
Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l24654