Heippa Kaverini !
Täten julkistan erohakemukseni aikuisena olosta.
Olen päättänyt ottaa
uudelleen vastaan 8-vuotiaan vastuun.
Haluan käydä McDonald`sissa kuin neljän tähden ravintolassa.
Haluan leikkiä mutalammikossa ja keräillä kiviä.
Karkit ovat parempia kuin kolikot, koska niitä voi syödä.
Haluan maata ison puun alla aurinkoisena päivänä ja juoda limsaa.
Haluan palata yksinkertaiseen aikaan, silloin tunsin värit,
kertotaulun ja loruja, mutta en tiennyt kaikkea enkä välittänytkään
tietää.
Olin vain iloinen ja tietämätön kaikesta mikä saisi minut
huolestumaan.
Haluan pitää maailmaa hyvänä ja uskoa kaikkien rehellisyyteen ja
hyvyyteen.
Haluan ajatella, että minulle on kaikki mahdollista. Todennäköisesti
kaikki ongelmat ovat yksinkertaisia ja innostun uudelleen pienistä
asioista.
Haluan elää yksinkertaisesti, unohtaa tietokoneet ja paperityöt ja
masentavat uutiset. Unohtaa rahan riittämisestä huolehtimisen.
Uskon oikeudenmukaisuuteen ja rauhaan, haluan haaveilla ja käyttää
mielikuvitusta ja tehdä lumienkeleitä.
Siis...tässäpä saat shekkivihkoni, autonavaimet,
luottokorttilaskuni, nyt sanon itseni irti aikuisuudesta.
Jos haluat jutella lisää, sinun on ensin saatava minut kiinni, sillä
...."hippa"!
Heippa kaverini !
7
279
Vastaukset
- yuiop
takas elämisen makuun..
- Sosialidemokraatti
Mersulla ajelevasta riistokapitalistista tuli aasilla ratsastaja haahhaaha mitenkä nyt suu pannaan ja lennänkin tästä takaisin tylypahkaan.
http://mobiili.iltalehti.fi/uutiset/200611185382557_uu.shtml
- Sosialidemokraatti
Minä olen ollut koko ikäni ja tahdon leikkiä vilä eläkepäiviullä ja nyt minä taioinkin sinut sammakoksi ja sain sut kiinni olet nyt hippa etkä saa ainakaan tylypahkan käytävillä mua kiinni.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1266100- tehdään
jo satua tai seikkailua. Eipäs hötkyillä siellä.
- Sosialidemokraatti
tehdään kirjoitti:
jo satua tai seikkailua. Eipäs hötkyillä siellä.
Etkä saa mua kiinne ja pakenenkin tylypahkaan omien luokse lällän lällän lieru porvarilta pääsi pieru.
- tekka-atomiäs
Sosialidemokraatti kirjoitti:
Etkä saa mua kiinne ja pakenenkin tylypahkaan omien luokse lällän lällän lieru porvarilta pääsi pieru.
olt 6vutias.
- Sosialidemokraatti
tekka-atomiäs kirjoitti:
olt 6vutias.
Ökyporvari,sun riistokapitalistin kirjoituksesta ei saa mitään selvaa,opettele ite kirjoittaa 50 kymppinen pappa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241197
- 1181038
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap98869- 112818
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270734- 48685
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17657- 41594
- 49579
- 25545