Heippa kaverini !

Mukaan.

Heippa Kaverini !

Täten julkistan erohakemukseni aikuisena olosta.
Olen päättänyt ottaa
uudelleen vastaan 8-vuotiaan vastuun.

Haluan käydä McDonald`sissa kuin neljän tähden ravintolassa.

Haluan leikkiä mutalammikossa ja keräillä kiviä.

Karkit ovat parempia kuin kolikot, koska niitä voi syödä.

Haluan maata ison puun alla aurinkoisena päivänä ja juoda limsaa.

Haluan palata yksinkertaiseen aikaan, silloin tunsin värit,
kertotaulun ja loruja, mutta en tiennyt kaikkea enkä välittänytkään
tietää.

Olin vain iloinen ja tietämätön kaikesta mikä saisi minut
huolestumaan.

Haluan pitää maailmaa hyvänä ja uskoa kaikkien rehellisyyteen ja
hyvyyteen.

Haluan ajatella, että minulle on kaikki mahdollista. Todennäköisesti
kaikki ongelmat ovat yksinkertaisia ja innostun uudelleen pienistä
asioista.

Haluan elää yksinkertaisesti, unohtaa tietokoneet ja paperityöt ja
masentavat uutiset. Unohtaa rahan riittämisestä huolehtimisen.

Uskon oikeudenmukaisuuteen ja rauhaan, haluan haaveilla ja käyttää
mielikuvitusta ja tehdä lumienkeleitä.

Siis...tässäpä saat shekkivihkoni, autonavaimet,
luottokorttilaskuni, nyt sanon itseni irti aikuisuudesta.

Jos haluat jutella lisää, sinun on ensin saatava minut kiinni, sillä
...."hippa"!

7

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yuiop

      takas elämisen makuun..

    • Sosialidemokraatti
      • tehdään

        jo satua tai seikkailua. Eipäs hötkyillä siellä.


      • Sosialidemokraatti
        tehdään kirjoitti:

        jo satua tai seikkailua. Eipäs hötkyillä siellä.

        Etkä saa mua kiinne ja pakenenkin tylypahkaan omien luokse lällän lällän lieru porvarilta pääsi pieru.


      • tekka-atomiäs
        Sosialidemokraatti kirjoitti:

        Etkä saa mua kiinne ja pakenenkin tylypahkaan omien luokse lällän lällän lieru porvarilta pääsi pieru.

        olt 6vutias.


      • Sosialidemokraatti
        tekka-atomiäs kirjoitti:

        olt 6vutias.

        Ökyporvari,sun riistokapitalistin kirjoituksesta ei saa mitään selvaa,opettele ite kirjoittaa 50 kymppinen pappa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      124
      1197
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1038
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      98
      869
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      734
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      657
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      579
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe