Niin paljon oli sanottavaa,,kaikki jäi kesken, itsepäisyys,,sanattomuus,kasvot sain asioille ja tiedän että sait Sinäkin. Kuten sanoit:ei koskaan tiedä mitä tapahtuu,,odotan vain että saisin sinuun yhteyden
päivi
7
1393
Vastaukset
- Päivi minäkin
Kerro tarkemmin vähän. Taitaa osua aika moneen ihmiseen tuo sinun viestisi.
- Päivi täälläkin...
Kerro ihmeessä lisää, jää vaivaamaan jos vaikka olisin oikea?
- eksyksissä
minut tunnistaa kyllä Hän jolle kirjoitus tarkoitettu, ikäeroahan on :-)
- toi,
sopii varmasti monenkin ihmisen mielestä juuri häneen...niin minunkin,mutta jos et halua häntä löytää niin älä ihmeessä kerro mitään mistä voisi olla hyötyä:))
- Päkä
Kulta, kerrotko hieman tarkemmin, että mistäpäin etsit Päiviä.
Meillä on ainakin ikäeroa miehen kanssa, joka saa minun maailmani sekaisin. Ja tunteet vellovat, mutta jäi niin paljon sanomatta viimeksi kun näimme.- eksyksissä
etelä-savossa ja kuten sanoin tämä on jo monien vuosien juttu,,en vain pääse asiasta irti ennenkuin olen saanut sanomattomat sanat kerrottua
- päivitellään
Onkohan tuo nimi se joka tekee kaaoksia ja mielet vain ei pysy yhden miehen varassa?
Onhan päivän selvää että päivin on rohjettava päivänvaloon päivitelläkseen joka päiväistä päivää.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536495Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483836Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava141373Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard31112- 971045
- 52910
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,143876- 56876
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9847Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue15838