tarkoittaa? Näen joskus myös unia, joissa katselen peilistä omaa kuvaani ... mitä merkityksellisyyttä näillä on vai onko mitään?
ps. olen nainen
Olen nähnyt unta, jossa rakastelin itse itseni kanssa!
6
399
Vastaukset
- mahdollisesti tarkoittaa?
Vai olisiko tämä pitänyt osoittaa tuolle Nukkumaijattarelle, että olisi saanut jonkinlaisen vastauksen? Tämä uni vain oli toden totta, erittäin hämmentävä ja absurdi.
- no katsotaan
Tulet kaikin puolin hyvin toimeen itsesi kanssa.
- siitä toisesta unesta?
no katsotaan kirjoitti:
Tulet kaikin puolin hyvin toimeen itsesi kanssa.
Minusta se tuntui vain niin oudolta ja hämmentävältä, suorastaan absurdilta ... rakastella nyt itse itsensä kanssa, vaikka unta olikin.
- selitys
siitä toisesta unesta? kirjoitti:
Minusta se tuntui vain niin oudolta ja hämmentävältä, suorastaan absurdilta ... rakastella nyt itse itsensä kanssa, vaikka unta olikin.
Kyseinen uni on sukurutsaus uni. Älä säikähdä, se ei ole niin pahaa kuin miltä se kuulostaa.
Sinä et välttämättä tule aina toimeen itsesi kanssa, vaan konflikteja esiintyy ajatuksiesi ja tekojesi välillä. Tämä aiheuttaa välillä häikkää ja turhautumista.
Tässä tilanteessa sinä olet ollut kiihottunut ja nauttinut tilanteesta, mutta ulkoinen minäsi on hämmentynyt koska ajattelet (muiden puolesta) että "eihän se sovi". Kyllä se sopii, sinun alitajuntasi ja sisäinen minäsi on löytänyt ja ymmärtänyt jotain sellaista jota ulkoinen maailma, eli sinun luulosi muiden ajatuksista ja moraalista, ei ymmärrä. Sinä olet löytänyt totuuden. Mietihän tarkkaan mitä sellaista on viimeaikoina käynyt mielessäsi tai tapahtunut joka tuntuu sellaiselta mitä ulkomaailma tai ystäväpiirisi ei ehkä ymmärtäisi, tai haluaisi ymmärtää, tai mistä ideoistasi tai ajatuksista sinä olet tullut muiden osalta väärinymmärretyksi. - Olen lapsesta saakka ollut
selitys kirjoitti:
Kyseinen uni on sukurutsaus uni. Älä säikähdä, se ei ole niin pahaa kuin miltä se kuulostaa.
Sinä et välttämättä tule aina toimeen itsesi kanssa, vaan konflikteja esiintyy ajatuksiesi ja tekojesi välillä. Tämä aiheuttaa välillä häikkää ja turhautumista.
Tässä tilanteessa sinä olet ollut kiihottunut ja nauttinut tilanteesta, mutta ulkoinen minäsi on hämmentynyt koska ajattelet (muiden puolesta) että "eihän se sovi". Kyllä se sopii, sinun alitajuntasi ja sisäinen minäsi on löytänyt ja ymmärtänyt jotain sellaista jota ulkoinen maailma, eli sinun luulosi muiden ajatuksista ja moraalista, ei ymmärrä. Sinä olet löytänyt totuuden. Mietihän tarkkaan mitä sellaista on viimeaikoina käynyt mielessäsi tai tapahtunut joka tuntuu sellaiselta mitä ulkomaailma tai ystäväpiirisi ei ehkä ymmärtäisi, tai haluaisi ymmärtää, tai mistä ideoistasi tai ajatuksista sinä olet tullut muiden osalta väärinymmärretyksi.ns. erillainen nuori ... ajatus-, ja arvomaailmoineni, sekä maailmankuvineni. Ymmärryksineni. Minulla on ollut vaikeaa, hyvin vaikeaa ymmärtää oman ikäisteni ihmisten (olen nyt runsas kolmikymppinen) ajatusmaailmaa, sekä monien huomattavasti vanhempienkin ihmisten ja näinollen minua ei ole koskaan ymmärretty oman ikäluokkani parissa ... eivät edes omat vanhempani ole lähestulkoonkaan aina ymmärtäneet. Heitä en kuitenkaan syytä mistään, koska jokainen toimii aina oman ymmärryksensä pohjalta, niillä resursseilla joita heillä on juuri sillä hetkellä käytettävissään. Sanotaan myös näin, että, jos olisivat olleet silloin enemmän tietoisia, olisivat varmaankin toimineet joissain asioissa toisin. Koulussa luulin aina olevani tyhmä, koska minulle ei koskaan riittänyt se, mitä kerrottiin ... kysyin aina, että:" Entäs, jos asia olisikin näin tai näin?" Mieleeni tuli aina monia vaihtoehtoja ... sitä ei ymmärretty ja minulle naurettiin. Lopetin kysymästä mitään. Tässä jokin aika sitten kävin mensan testeissä ... tulos oli yllättävä (vai oliko sittenkään?) ... älykkyyteni on huomattavan korkea. Nyt jälkeenpäin olen ajatellut asioita ja moni palanen on tämän myötä loksahtanut paikoilleen. Se on vain surullista, ettei voi jakaa tiettyjä asioita kovinkaan monen ihmisen kanssa, aviomiestäni lukuunottamatta, koska tietoisuus ja ymmärrys puuttuu. En vain kertakaikkiaan jaksa jaaritella kenenkään kanssa yhdetekevistä asioista ... järki juoksee eri tahtia, kuin useamman muun ihmisen. Näistä tilanteista syntyy usein väärinymmärryksiä.
- no katsotaan
Olen lapsesta saakka ollut kirjoitti:
ns. erillainen nuori ... ajatus-, ja arvomaailmoineni, sekä maailmankuvineni. Ymmärryksineni. Minulla on ollut vaikeaa, hyvin vaikeaa ymmärtää oman ikäisteni ihmisten (olen nyt runsas kolmikymppinen) ajatusmaailmaa, sekä monien huomattavasti vanhempienkin ihmisten ja näinollen minua ei ole koskaan ymmärretty oman ikäluokkani parissa ... eivät edes omat vanhempani ole lähestulkoonkaan aina ymmärtäneet. Heitä en kuitenkaan syytä mistään, koska jokainen toimii aina oman ymmärryksensä pohjalta, niillä resursseilla joita heillä on juuri sillä hetkellä käytettävissään. Sanotaan myös näin, että, jos olisivat olleet silloin enemmän tietoisia, olisivat varmaankin toimineet joissain asioissa toisin. Koulussa luulin aina olevani tyhmä, koska minulle ei koskaan riittänyt se, mitä kerrottiin ... kysyin aina, että:" Entäs, jos asia olisikin näin tai näin?" Mieleeni tuli aina monia vaihtoehtoja ... sitä ei ymmärretty ja minulle naurettiin. Lopetin kysymästä mitään. Tässä jokin aika sitten kävin mensan testeissä ... tulos oli yllättävä (vai oliko sittenkään?) ... älykkyyteni on huomattavan korkea. Nyt jälkeenpäin olen ajatellut asioita ja moni palanen on tämän myötä loksahtanut paikoilleen. Se on vain surullista, ettei voi jakaa tiettyjä asioita kovinkaan monen ihmisen kanssa, aviomiestäni lukuunottamatta, koska tietoisuus ja ymmärrys puuttuu. En vain kertakaikkiaan jaksa jaaritella kenenkään kanssa yhdetekevistä asioista ... järki juoksee eri tahtia, kuin useamman muun ihmisen. Näistä tilanteista syntyy usein väärinymmärryksiä.
Hyvä selitys unelle, olet pakosta joutunut keskustelemaan itsesi kanssa. Erikoisälykkäitä lapsia aletaan vasta nyt ymmärtää, saatikka vanhempasi aikoinaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864660Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093857Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1893694Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.692108Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301172
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1531127- 511034
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30914