Onko tietoa mihin kohtaan Kalevankankaan hautausmaata juicen uurna lasketaan, ja milloin?
Juicen hautapaikka?
11
1013
Vastaukset
- ><><>><
Eiköhän joku politiikko sen lehdelle lipsauta. Vaikka leski haluaisikin suorittaa laskun hiljaisuudessa.
- on ilmoitettu
tuossa aamulehtinetissä...osaatko lukea.
- palle anka
..koska en tiedä, enkä ole lukenut aamulehtinetiä. Mikset voi vastata suoraa ilman viisasteluja?
- SAMOILLA LINJOILLA OLLAAN
palle anka kirjoitti:
..koska en tiedä, enkä ole lukenut aamulehtinetiä. Mikset voi vastata suoraa ilman viisasteluja?
Olen siis täysin samaa mieltä,että kysymyksen tulee vastata joko kunnioittavasti tai parempi sitten jättää vastaamatta.
Kaikki ihmiset eivät vain asiaa jostain kumman syystä kykene tajuamaan. Liekö aivovaurio,vai mikä?
So What !
Nautitaan me Juicen musiikista, joka aina saa elää keskuudessamme ja annetaan solvaajien olla oman onnensa nojassa.
Juice siis haudattiin lauantaina Kalevankankaan hautuusmaahan. - Ilkeä Jänis
palle anka kirjoitti:
vastaa mihinkään, jollei siitä saa, joko "pisteitä", tai "pisteitä"... viisastelijoita on ollut kautta aikojen... paras vaan tottua...
- Juice fani vm79
SAMOILLA LINJOILLA OLLAAN kirjoitti:
Olen siis täysin samaa mieltä,että kysymyksen tulee vastata joko kunnioittavasti tai parempi sitten jättää vastaamatta.
Kaikki ihmiset eivät vain asiaa jostain kumman syystä kykene tajuamaan. Liekö aivovaurio,vai mikä?
So What !
Nautitaan me Juicen musiikista, joka aina saa elää keskuudessamme ja annetaan solvaajien olla oman onnensa nojassa.
Juice siis haudattiin lauantaina Kalevankankaan hautuusmaahan.Niin Juicea ei ole vielä haudattu, hänet tuhkataan ensi viikolla ja muutama päivä siitä Sari käy laskemassa uurnan Kalevankankaan suurmies lehtoon.
Olen ollut jo muutaman vuoden pois Tampereelta, mutta muistelisin, että tuo lehto löytyy, kun lähtee kirkolta ensimmäistä käytävää vasemmalle (siis pääovilta). - Ilkeä Jänis
So What !
Juice siis haudattiin lauantaina Kalevankankaan hautuusmaahan.koko ajan, vaihdat nimimerkkiä ja, taas saat solvata muita...
- Ilkeä Jänis
vanhempienne rahoilla on veistellä... ottakaa jo nyt se karvalaukun karva pois naamaltanne...
- Ilkeä Jänis
So What !
Juice siis haudattiin lauantaina Kalevankankaan hautuusmaahan.pissiksiä on ollut kautta aikojen... taitavat vaan tyhmetä vuosisadan vanhetessa...
- Uurnanlasku
Siitä vain suurmieslehtoon etsimään kuoppaa. Kamera mukaan. Käy joka päivä, niin saat selville uurnanlaskupäivän ja voit julkaista netissä kuvasarjan Juicen haudasta ennen ja jälkeen hautauksen.
- palle anka
Halusin tietää uurnanlaskupäivän siksi, että voisin käydä siellä reilusti sen jälkeen! Luuletko tosiaan ettei siitä paikasta tule jonkinlaista turistikohdetta ainakin muutamaksi kuukaudeksi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245211Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241594- 501588
- 411560
- 231481
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv311411- 141312
- 291293