kunhan nyt vaan tajuaa, että Miia eii todellakaan ole hänelle sopiva partneri! anssille nainen jostain ihan muualta...ANSSI ON NII SÖPIS!
Risto otti hannan mukaan lomallensa, koska hannalle on helpompi sanoa EI KIITOS!Risto on varmaan ottannu yhteyttä Minnaan ja he seukkaavat nykypäivänä..
Jussi jää kokonaan ilman vaimoa..
Susanna&Harri ovat pariskunta ja samoin Teemu&Kati!
Anssi on parasta
20
7153
Vastaukset
- Viimeisen päälle
Kohtelias ja huomaavainen gentleman tämä Anssi. Oli ostanut hellyttävän lahjan Mialle, tai paremminkin Mian koirille ne kaulapanta korut. Mia ei kyllä pahemmin kiitellyt, murahti vain hädin tuskin kuultavan kiitoksen. Mialla ikävä koiriaan, Anssista viis. Toivottavasti Anssi löytää arvoisensa naisen, eiköhän, on niin nuori vielä. Ei helmiä sioille...
- voi kun olis valinnu toisin
olisko anssi tyttöjen joukossa ollut hyviä helmiä..miten sä valinnan teitkään niiden 5 osalta vai montako niitä alussa oli?
Anssi on hyvä tyyppi ja joku saa susta aivan ihanan miehen!sua ei voi muuta kuin ihailla!
Hyvää elämää toivottaen :naiset täältä kaukaa- vempelville
erehdyksensä. Mia on sellainen. Oppii pian ettei rakastu suinpäin kaikenmaailman pörröpäihin.
- peräkammarin poika
Tämä Anssi nimittäin! On paasannut heti alusta saakka syviä tunteitaan Miia kohtaan, vaikkei edes kunnolla tuntenut koko mimmiä. Ihastui ilmeisesti jo pelkkään kirjeeseen. Kertoo vain siitä, ettei kaverilla ole tähän mennessä naisia juuri ollut.
Kannattaisiko ensin kerätä kokemuksia? Sitä ensimmäistä tyttöystävää kannattaisi etsiä muualta kuin telkkariohjelmasta.
Aivan uskomaton janari!- maajussi-71
Katsomieni jaksojen perusteella Anssi on tosi symppis ja kunnon kaveri.On vain niin nuori ja kokematon,ettei osaa erottaa "jyviä akanoista".
Mia ei sovi Anssille alkuunkaan.Anssi ansaitsisi jonkin paljon paremman naisen.Miaa kiinnostaa vaan koirat ja maalla asuminen..Anssista viis..Oikein pahaa tekee katsoa,miten toinen on retkahtanut ja toinen ei piittaa paskaakaan..
Anssista tulisi vain onneton Mian kanssa.. - Hyväenkuli
maajussi-71 kirjoitti:
Katsomieni jaksojen perusteella Anssi on tosi symppis ja kunnon kaveri.On vain niin nuori ja kokematon,ettei osaa erottaa "jyviä akanoista".
Mia ei sovi Anssille alkuunkaan.Anssi ansaitsisi jonkin paljon paremman naisen.Miaa kiinnostaa vaan koirat ja maalla asuminen..Anssista viis..Oikein pahaa tekee katsoa,miten toinen on retkahtanut ja toinen ei piittaa paskaakaan..
Anssista tulisi vain onneton Mian kanssa..Kaupunkiloman jälkeen pitäisi juontajattaren hiipiä Anssin huoneeseen yöllä ja näyttää kypsän naisen rakkaus. Uskon, että Anssi unohtaisi koira-Mian yhdessä yössä. Kaiken lisäksi juontajatar on itsekin sinkku ja Anssiin ihastunut, joten saataisiin ohjelmaan todella onnellinen loppu!
- ja Anssille hyväksi!
Hyväenkuli kirjoitti:
Kaupunkiloman jälkeen pitäisi juontajattaren hiipiä Anssin huoneeseen yöllä ja näyttää kypsän naisen rakkaus. Uskon, että Anssi unohtaisi koira-Mian yhdessä yössä. Kaiken lisäksi juontajatar on itsekin sinkku ja Anssiin ihastunut, joten saataisiin ohjelmaan todella onnellinen loppu!
Pääsisi Anssikin ensimmäistä kertaa naisen makuun. Kypsä nainen voisi vähän opettaa kokematonta Anssia, tiedä millainen casanova tästä Eurajoen tasalakista vielä tulisi!
Ei Anssi ole oikeasti Miiaan ihastunut, hän vain haluaa sen ensimmäisen tyttöystävänsä. Kun Anssi saa vähän naisista kokemusta, niin hän pian ihmettelee, mitä siinä koiran näköisessä kemijärveläisvosussa näkikään. - ihanko totta!
Hyväenkuli kirjoitti:
Kaupunkiloman jälkeen pitäisi juontajattaren hiipiä Anssin huoneeseen yöllä ja näyttää kypsän naisen rakkaus. Uskon, että Anssi unohtaisi koira-Mian yhdessä yössä. Kaiken lisäksi juontajatar on itsekin sinkku ja Anssiin ihastunut, joten saataisiin ohjelmaan todella onnellinen loppu!
Mistä tiedät, että juontaja on sinkku? Jos on, niin nyt Anssi poika jäi lehdelle soittelemaan!
Mä meen nyt ja kosin.
- ???
tuolta miian profiilista saa ainakin sellaisen käsityksen että uusi on jo kuvioissa. joku joona-niminen.
katsokaapa yhteisöt (kohdasta rakkaus):
http://irc-galleria.net/view.php?nick=_seine_- koira
Niitähän Miia sanoi rakastavansa kuin lapsiaan. Jos kyseessä olisi mies, niin olisi tyhmää vihjatakaan siihen suuntaan, kun ohjelmaa on enää yksi jakso jäljellä.
Mutta viikon päästä Miiallakin helpottaa. - poika..
Niin, ymmärtääkseni Joona on Miian kaverin pikkupoika.
- joona on
poika.. kirjoitti:
se pikkuheppu, kuten kuvateksteissä lukee.
- olli2000
Missä ne Anssin ostamat killuttimet nyt ovat, kun ei koirien pannoissa?
- selitä jostain pikkupojasta
poika.. kirjoitti:
näille tyhjän paskan jauhajille... suurin osa tänkin palstan kirjoittajista vois pyhkiä nokkansa ja nostaa housunsa ja olla kuin miehet. Raukoilla kun on ollut ankea lapsuus, pikkunenpipo vähä leluja ja kangashänkselit... ei todellakaan voi kauhalla vaatia.
- ???
poika.. kirjoitti:
seliseli sanon minä. miia oli vielä itse perustanut kyseisen "joona on mun mussukka" -yhteisön. lisäksi sivuillaoli kuva jostain äijästä eikä näyttänyt a)koiralta eikä b) pikkupojalta.
- raukalla
??? kirjoitti:
seliseli sanon minä. miia oli vielä itse perustanut kyseisen "joona on mun mussukka" -yhteisön. lisäksi sivuillaoli kuva jostain äijästä eikä näyttänyt a)koiralta eikä b) pikkupojalta.
nyt vaivaa niin ettei yöllä nukutuksi saa... juoruakoilla on useasti niin et poikkea kaltaisistas yhtään. koita reppana pärjätä ongelmas kans.
- ???
raukalla kirjoitti:
nyt vaivaa niin ettei yöllä nukutuksi saa... juoruakoilla on useasti niin et poikkea kaltaisistas yhtään. koita reppana pärjätä ongelmas kans.
ei se minua vaivaa. tällaisen käsityksen asiasta sain kun miian sivuille eksyin ja satuin huomaamaan kyseisen yhteisön. juoruamista? ihan samalla tavalla itse kailotat täällä omia näkemyksiäsi siitä kuka tämä "joona" oikein on.
ja yhtäkkiä miia onkin poistanut omat sivunsa galleriasta.. hmm. epäilyttävää.. taisi likka tehä pikku virheen ku paljastelee asioita ku sarja on viel kesken. ei sillä, hyvä vaan jos anssin kanssa erosivat, se miia on oikeesti ihan hirvee!! - saa kirjoituksesi
??? kirjoitti:
ei se minua vaivaa. tällaisen käsityksen asiasta sain kun miian sivuille eksyin ja satuin huomaamaan kyseisen yhteisön. juoruamista? ihan samalla tavalla itse kailotat täällä omia näkemyksiäsi siitä kuka tämä "joona" oikein on.
ja yhtäkkiä miia onkin poistanut omat sivunsa galleriasta.. hmm. epäilyttävää.. taisi likka tehä pikku virheen ku paljastelee asioita ku sarja on viel kesken. ei sillä, hyvä vaan jos anssin kanssa erosivat, se miia on oikeesti ihan hirvee!!perusteella kuvan ettei paljon ole lapsille kertomista...
- joopa se joo
??? kirjoitti:
ja yhtäkkiä miia onkin poistanut omat sivunsa galleriasta.. hmm. epäilyttävää.. taisi likka tehä pikku virheen ku paljastelee asioita ku sarja on viel kesken. ei sillä, hyvä vaan jos anssin kanssa erosivat, se miia on oikeesti ihan hirvee!!Eipä olekaan miia poistanut sivujaan irc-galleriasta, on vain vaihtanut vanhan nimimerkkinsä takaisin.
Ja jos miian kuvissa esiintyy mies, täytyykö sen heti olla miian mies? jos näin on niin irc-galleriassa on kyllä paljon tyyppejä joilla on monta monta miestä ;oD
- kokemusta
Tallinnan reissu huoriin olisi ollut sopivampi Anssille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1057451
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1025264Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163516Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253461Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352544Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191866Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3491506Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?561324