Helvetti Stadin kundi on ollu taas muutaman tunnin tällä palstalla ja taas tulee kunnon pottia et sillei hei!!
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000026&conference=4500000000000783&posting=22000000021968964
TEPPO VOITTAA 1500 EUROA?
12
901
Vastaukset
- vinosilmä
ilmesty kuvioihin hei
- serie
Tein taas tiliä vaihteeks.
Jumalauta et oli hyvä toi Espanyol, kerroinkin vaatimattomasti 4,90.
Olisi pitänyt isommalla vielä tuikata.- serie
teppo.moi kirjoitti:
Olin jo tasotuksen jälkeen vaipua epätoivoon. Laitoitko ton sinkkuna? Vai?
Veikalle 20 euron panoksella.
Lisäksi löin paffille Köpistä 200 euron panoksella kertoimella 2,30. ( en ehtinyt veikan 2,50 ) - ainoo
joka siitä puhu oli tää pikku stobe vai mikä vittu se ny oli
- sillä
ainoo kirjoitti:
joka siitä puhu oli tää pikku stobe vai mikä vittu se ny oli
oli vapaavalintainen aika lähel kerroin jotain 600-2600,tietää futiksesta enemmän ku nää pellet
- jos se
sillä kirjoitti:
oli vapaavalintainen aika lähel kerroin jotain 600-2600,tietää futiksesta enemmän ku nää pellet
on palosen tuttuja hämeenlinnasta kans??
- Jälkiviisaat
Säkin oot sellanen ois ja ois tyyppi.Mäkin olen saanu 300 kertoimisia rivejä kiinni ja kyllä vituttaa ku en ole lyöny kymppiä enempää.
- mutta
Laitoit sitte triplan, eikö ois ollu järkevämpää pelata tuplana tämän päivän matsit vaikka sitte vähän suuremmalla ja sitte vaikka toinen rivi triplana tai triplajärjestelmä, nyt joudut/joudutaan hikoilemaan ton Sheffieldin kanssa, mä vähän epäilen tota Sheffieldin voittoa, haisee tasurilta
- varmistusprosessi
Ainahan voit varmistella tasurin.
- serie
Siis paffilla oli 2,30, mutta ehdin vasta tuohon 2,15.
Paffin lopullinen kerroin Köpikselle oli 1,95 !
Mutta mukavasti sitä rahaa tuli kuitenkin. - Pagu
Hyvä et sun banni loppu nii saatiin tänne taas tän palstan tasa tarkkaa ainoo tietäjä takasin. Ihmettelen kyl miten sun kaltanen guru tänne on eksyny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750