Ottiko kukaan Suomen suuren artistin torstain muistokonserttia talteen.. Olisin vilpittömästi kiitollinen jos joltain löytyy imuroitava versio juicen konsertista koneella.. Itellä unohtu kattoa se ko oli töissä päivä eikä juolahtunu mieleen että se tulee jo tänään teeveestä..
Ottiko kukaan talteen juicen konserttia?
9
548
Vastaukset
- Con Certo
Mistä tuollainen konsertti on tullut??
- RiXXoooo
Se tuli kakkoselta joskus torstai-päivänä..
- Juicefani
RiXXoooo kirjoitti:
Se tuli kakkoselta joskus torstai-päivänä..
Se oli "Senaattori ja boheemi". Mikko Alatalo oli siinä mukana.
- Con Certo
Juicefani kirjoitti:
Mä jo ajattelin, että on ehditty televisioida ja lähettää joku varta vasten Juicen muistoksi järjestetty konsertti.
- ko. konsertti
Juicefani kirjoitti:
nauhalla jo vuodesta 2005.
- RiXXoooo
Con Certo kirjoitti:
Mä jo ajattelin, että on ehditty televisioida ja lähettää joku varta vasten Juicen muistoksi järjestetty konsertti.
Eikö se sitten ollu juicen kunniaksi järjestetty konsertti mikä tuli kakkoselta?? Jos ei niin mikä se sitten oli??
- Con Certo
RiXXoooo kirjoitti:
Eikö se sitten ollu juicen kunniaksi järjestetty konsertti mikä tuli kakkoselta?? Jos ei niin mikä se sitten oli??
Tuskin sitä Juicen kunniaksi järjestettiin, kun Juice esiintyi siinä itse. Se on konserttitaltiointi vuodelta 2004.
- RiXXoooo
Con Certo kirjoitti:
Tuskin sitä Juicen kunniaksi järjestettiin, kun Juice esiintyi siinä itse. Se on konserttitaltiointi vuodelta 2004.
Jaa se oli semmonen konsertti se.. Mieki vähän mietin mutta ko vaimoke sano että se oli juicen muistokonsertti niin pakkohan sitä oli uskoa... :O
- kollaa
ko. konsertti kirjoitti:
nauhalla jo vuodesta 2005.
myydään 20€ per romppu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1362031
- 1211425
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v3261187Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401170Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni631122IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk01112- 1411099
- 491079
Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast470947Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet98935