Tulipa tuossa miettineeksi ylöstempausta ja siihen liittyviä asioita.
Ajattelin asian näin, että ensin tästä maailmasta temmataan nuo valitut
pilviin Vapahtajaamme Jeesusta Kristusta vastaan ja siitä seuraa maailmanlaajuinen
ketjureaktio.Valtioiden hallitukset määräävät kaikille kansoille sirun, joka
pitää asettaa ihon alle, jotta voidaan seurata missä kukin on jnejne ettei uusia katoamisia syntyisi.
Sitten tämä väärä henki eli Maitreya yhdessä väärän profeetan eli Paavin kanssa julistavat yhden maailmannuskonnon, jossa johtajana toimii itse anti-kristus eli saatana, joka nostaa puheillansa ja teoillansa itsensä jumalaksi pyhällä paikalla Israelissa.Kuka tämä anti-kristus onkaan sitä emme varmaksi tiedä, mutta aika tulee näyttämään hänen todelliset kasvonsa.
No tämä oli vain minun pohdintojani ja antakaa toki palautetta.
Hyvvää talvea kaikille ja Herran siunausta =)
Ylöstempausteoria
21
1618
Vastaukset
- viisauden sanat
näin se juuri käy olet aivan oikeassa.JEESUS KRISTUS sinua siunatkoon.amen
- juunatan
ja siunausta myös teille Vapahtajamme nimessä =)
- Pahoja harhoja
Voi poloista, jos tuollaisia tosissasi kuvittelet.
Ei ihmiset eikä mikään muukaan materia mihinkään katoa. Lähtökohtaisesti ottaen raamatun kertomukset kuuluvat taikauskoon, kuten kaikki muutkin ihmisen keksimät tarinat joulupukkia myöden.
Uskomukset ovat ihan paikallaan pikku viihteenä, kunhan pitää huolen, että ei ala pitämään niitä tosiasioina.- ei ole harha
Sinäkö päätät, että raamattu on taikauskoa. Ota oikeasti asioista selvää, ennenkuin tuot niitä julki. Ylöstempaus on raamatussa useassa kohtaa kuvattu, että tällainen tapahtuma tulee. Uskossaa kuolleet nousevat ensin pilviin ja ne jotka ovat uskossa maan päällä elossa olevat temmataan heti heidän jälkeensä ylös pilviin Herraa kohtaamaan. Jumalan sana on tosi eikä se häivy mihinkään, vaikka sinä et pidä sitä totena. Kerran kaikki ihmiset joutuvat tämän toteamaan. Jeesus rakastaa sinua ja haluaa tulla sydämeesi asumaan.
- katoa
ei ole harha kirjoitti:
Sinäkö päätät, että raamattu on taikauskoa. Ota oikeasti asioista selvää, ennenkuin tuot niitä julki. Ylöstempaus on raamatussa useassa kohtaa kuvattu, että tällainen tapahtuma tulee. Uskossaa kuolleet nousevat ensin pilviin ja ne jotka ovat uskossa maan päällä elossa olevat temmataan heti heidän jälkeensä ylös pilviin Herraa kohtaamaan. Jumalan sana on tosi eikä se häivy mihinkään, vaikka sinä et pidä sitä totena. Kerran kaikki ihmiset joutuvat tämän toteamaan. Jeesus rakastaa sinua ja haluaa tulla sydämeesi asumaan.
Ei ihmiset eikä mikään muukaan materia mihinkään katoa. Lähtökoht
mutta voi muuttua tai siirtyä toiseen paikkaan.
ei kumoa fysiikan lakeja. - hmmm......
ei ole harha kirjoitti:
"Ylöstempaus on raamatussa useassa kohtaa kuvattu, että tällainen tapahtuma tulee."
Kerrotko ystävällisesti ne kohdat. Itse en ole
löytänyt kuin yhden maininnan. - Pahoja harhoja
ei ole harha kirjoitti:
" Sinäkö päätät, että raamattu on taikauskoa. Ota oikeasti asioista selvää, ennenkuin tuot niitä julki."
En minä päätä että raamatun tarinat olisivat taikauskoa. Eikä sitä voi kukaan muukaan päättää. Sen voi kyllä jokainen päätellä, että kaikki mitä ei ole todeksi todistettu, on uskomus, eli huuhaata. Raamatussa on varmasti kuvattuna ihan oikeitakin historiallisia tapahtumia, mutta paljon myös sen aikaisia sepitettyjä tarinoita. Kaikki ns. yliluonnollinen kuuluu noihin sepitettyihin osiin. Vai ihan oikeastiko ilman epäilyksen häivääkään uskot kuolleiden heräävän henkiin ja ihmisten tempautuvan pilviin?
Ensinnäkin pilvien korkeudella alkaa olla aikas kylmä, ja yhä kylmemmäksi muuttuu jos siitä vielä mennään ylemmäksi. Samoin jos joka puolelta maapalloa tempaudutaan pilviin, ajautuvat nuo pilviin tempautujat kukin eri suuntaan maapalloon nähden. Ja mitä siellä pilvissä sitten tehtäisiin? Mistä ravinto? Mistä vaatteet? Minkä päällä seistäisiin? Missä nukuttaisiin? Kuka tai mikä johtaisi tuollaista ilmeisestikin melko suurta joukkoa? Mitä nuo joukot tekisivät siellä pilvissä tai minne heidät sitten lopulta vietäisiinkään? Onko Jeesuksella jokin avaruusalus vai mikä lie? Mistä se saa energiansa? Jne jne... Myönnä, että et tiedä yhteenkään kysymykseen ensimmäistäkään loogista vastausta. Mutta älä sure, ei tiedä muutkaan.
Ja kyllä minä ottaisin asioista selvää jos olisi mihin tarttua. Äläkä tarjoa raamatun tekstejä tartuntakohteeksi. Ne ovat satua kunnes toisin todistetaan.
Toisin sanoen profetiat ylöstempauksesta ovat ihmisen mielikuvituksen tuotetta.
- *^^*
Minä sain lenkillä ollessani jostain mieleen tuon "siru-asian". Minun mielestäni ylöstempaus tapahtuu kuitenkin vasta tuon jälkeen..
siunausta- öö-totanoinni
Niin se tempaus tapahtuu neljänteen ulottuvuuteen. Uuteen maapalloon, joka on neljännessä ulottuvuudessa. Ne jotka eivät ole uudestisyntyneet, eivät tajua tätä.
- uuteen maapalloon
öö-totanoinni kirjoitti:
Niin se tempaus tapahtuu neljänteen ulottuvuuteen. Uuteen maapalloon, joka on neljännessä ulottuvuudessa. Ne jotka eivät ole uudestisyntyneet, eivät tajua tätä.
JUMALA on luonut meille piilopaikan se on nelikulmainen kuutio jonka sivut ovat 1200 km pitkiä.portti on noin 70paksumuutama satametriä pitkä.aine muistuttaa helmeä samanlaista lasimaista ainetta.kuttion sisällä on kultaiset kadut timanteilla koristellut talot.siellä on kirkkaampi valo kuin auringon valo.se valo on KRISTUKSEN kirkkaus joka loistaa siellä.ei edes varjoa tule kun siellä kävelee.ja katsoitpa mihin suuntaan tahansa aina näet valta istuimen jossa ISÄ istuu.et voi olla koskaan selin häntä päin.siellä on ilo ei ole murhetta ei itkua vain naurua ja iloa ja ylistystä ISÄLLE.
- öö-totanoinni
uuteen maapalloon kirjoitti:
JUMALA on luonut meille piilopaikan se on nelikulmainen kuutio jonka sivut ovat 1200 km pitkiä.portti on noin 70paksumuutama satametriä pitkä.aine muistuttaa helmeä samanlaista lasimaista ainetta.kuttion sisällä on kultaiset kadut timanteilla koristellut talot.siellä on kirkkaampi valo kuin auringon valo.se valo on KRISTUKSEN kirkkaus joka loistaa siellä.ei edes varjoa tule kun siellä kävelee.ja katsoitpa mihin suuntaan tahansa aina näet valta istuimen jossa ISÄ istuu.et voi olla koskaan selin häntä päin.siellä on ilo ei ole murhetta ei itkua vain naurua ja iloa ja ylistystä ISÄLLE.
Niin sinne kuutiokaupunkiin mennään sitten vasta tuhatvuotisen valtakunnan jälkeen, tai kuka milloin minneki haluaa mennä.
1000-vuotinen valtakunta on Uudessa maapallossa. - ennen sitä
öö-totanoinni kirjoitti:
Niin sinne kuutiokaupunkiin mennään sitten vasta tuhatvuotisen valtakunnan jälkeen, tai kuka milloin minneki haluaa mennä.
1000-vuotinen valtakunta on Uudessa maapallossa.se kuutio kaupunki on salainen piilopaikka.näin JEESUS minulle on kertonut.siellä nautitaan se kuuluisa hääateria sillä aikaa kun maanpäällä soditaan ja nähdään vaivaa.sen jälkeen JUMALA luo uuden maan ja taivaan.siellä saamme asua 1000 vuotta.sen jälkeen alkaa ikuinen elämä joka ei lopu koskaan.
- öö-totanoinni
ennen sitä kirjoitti:
se kuutio kaupunki on salainen piilopaikka.näin JEESUS minulle on kertonut.siellä nautitaan se kuuluisa hääateria sillä aikaa kun maanpäällä soditaan ja nähdään vaivaa.sen jälkeen JUMALA luo uuden maan ja taivaan.siellä saamme asua 1000 vuotta.sen jälkeen alkaa ikuinen elämä joka ei lopu koskaan.
Olet siis jutellut kahdenkesken Jeesuksen kanssa!
:) - minulle paljon asioita
öö-totanoinni kirjoitti:
Olet siis jutellut kahdenkesken Jeesuksen kanssa!
:)Silloin kun tulin uskoon vuonna 1990 niin sen jälkeen JEESUS tuli luokseni ja siunasi minut.Se oli hetki jota ei voi millään sanoilla toiselle selittää.Tunsin kuinka valtava sähköinen virta kulki pään päältä jalkoihin joka solulla.Olin kuin valtavassa suihkussa,tunsin kuinka JEESUS seisoi vierelläni.En ole koskaan tuntenut sellaista rakkautta se oli aivan käsittämätöntä.Tunsin että joku rakastaa minua suunnattomasti,tämä joku oli JEESUS.HÄNEN rakkautensa on valtavaa aivan ihmisjärjellä ajateltu käsittämätöntä.Hän on puhunut minulle että minulla on tulevaisuudessa suuri tehtävä suomessajohon HÄN on valinnut minut.Se on kuulema paljon paljon suurempi kuin monien muiden tehtävä.sanat on tuleva suustani kuin tulen lieskat.sitä tehtävää ei ole vielä paljastettu minulle,enkä halua kerskata siitä.Olen vain mitätön pieni JEESUKSEN palvelija kunnia kuuluu HÄNELLE.Olen kerran nähnyt JEESUKSEN,HÄN ilmestyi minulle olohuoneessani.voi että miten ihana puku HÄNELLÄ oli päällä.Hän on todella ihana,haluan rakastaa vapahtajaani kaikesta sydämestäni.HÄN on tärkein HÄN on numero 1.AMEN JEESUS KRISTUS SIUNATKOON SINUA JA TEITÄ KAIKKIA
- öö-totanoinni
minulle paljon asioita kirjoitti:
Silloin kun tulin uskoon vuonna 1990 niin sen jälkeen JEESUS tuli luokseni ja siunasi minut.Se oli hetki jota ei voi millään sanoilla toiselle selittää.Tunsin kuinka valtava sähköinen virta kulki pään päältä jalkoihin joka solulla.Olin kuin valtavassa suihkussa,tunsin kuinka JEESUS seisoi vierelläni.En ole koskaan tuntenut sellaista rakkautta se oli aivan käsittämätöntä.Tunsin että joku rakastaa minua suunnattomasti,tämä joku oli JEESUS.HÄNEN rakkautensa on valtavaa aivan ihmisjärjellä ajateltu käsittämätöntä.Hän on puhunut minulle että minulla on tulevaisuudessa suuri tehtävä suomessajohon HÄN on valinnut minut.Se on kuulema paljon paljon suurempi kuin monien muiden tehtävä.sanat on tuleva suustani kuin tulen lieskat.sitä tehtävää ei ole vielä paljastettu minulle,enkä halua kerskata siitä.Olen vain mitätön pieni JEESUKSEN palvelija kunnia kuuluu HÄNELLE.Olen kerran nähnyt JEESUKSEN,HÄN ilmestyi minulle olohuoneessani.voi että miten ihana puku HÄNELLÄ oli päällä.Hän on todella ihana,haluan rakastaa vapahtajaani kaikesta sydämestäni.HÄN on tärkein HÄN on numero 1.AMEN JEESUS KRISTUS SIUNATKOON SINUA JA TEITÄ KAIKKIA
Mahtavaa, että niin monella Jeesukseen uskovaisella on niin suuri tehtävä Suomessa !
( Jeesus pelasti minut jo v. 1981. )
" Maailma katoaa ja sen himo, mutta joka tekee Jumalan tahdon, se pysyy iankaikkisesti. "
:) - juunatan
minulle paljon asioita kirjoitti:
Silloin kun tulin uskoon vuonna 1990 niin sen jälkeen JEESUS tuli luokseni ja siunasi minut.Se oli hetki jota ei voi millään sanoilla toiselle selittää.Tunsin kuinka valtava sähköinen virta kulki pään päältä jalkoihin joka solulla.Olin kuin valtavassa suihkussa,tunsin kuinka JEESUS seisoi vierelläni.En ole koskaan tuntenut sellaista rakkautta se oli aivan käsittämätöntä.Tunsin että joku rakastaa minua suunnattomasti,tämä joku oli JEESUS.HÄNEN rakkautensa on valtavaa aivan ihmisjärjellä ajateltu käsittämätöntä.Hän on puhunut minulle että minulla on tulevaisuudessa suuri tehtävä suomessajohon HÄN on valinnut minut.Se on kuulema paljon paljon suurempi kuin monien muiden tehtävä.sanat on tuleva suustani kuin tulen lieskat.sitä tehtävää ei ole vielä paljastettu minulle,enkä halua kerskata siitä.Olen vain mitätön pieni JEESUKSEN palvelija kunnia kuuluu HÄNELLE.Olen kerran nähnyt JEESUKSEN,HÄN ilmestyi minulle olohuoneessani.voi että miten ihana puku HÄNELLÄ oli päällä.Hän on todella ihana,haluan rakastaa vapahtajaani kaikesta sydämestäni.HÄN on tärkein HÄN on numero 1.AMEN JEESUS KRISTUS SIUNATKOON SINUA JA TEITÄ KAIKKIA
"Tunsin kuinka valtava sähköinen virta kulki pään päältä jalkoihin joka solulla.Olin kuin valtavassa suihkussa,tunsin kuinka JEESUS seisoi vierelläni."
Itse koin lähestulkoon samalla lailla.Minun kohdallani se meni niin että nukuin selälläni ja heräsin niin valtaisaan sähkövirtaan mikä tuli ylhäältä ja se TODELLAKIN tuntui kaikissa kehoni atomeissa.Muistan että se virta näytti punaiselta.
Herran johdatusta ja rohkeasti tulta päin Amen =) - eikö ollut ihana tunne
juunatan kirjoitti:
"Tunsin kuinka valtava sähköinen virta kulki pään päältä jalkoihin joka solulla.Olin kuin valtavassa suihkussa,tunsin kuinka JEESUS seisoi vierelläni."
Itse koin lähestulkoon samalla lailla.Minun kohdallani se meni niin että nukuin selälläni ja heräsin niin valtaisaan sähkövirtaan mikä tuli ylhäältä ja se TODELLAKIN tuntui kaikissa kehoni atomeissa.Muistan että se virta näytti punaiselta.
Herran johdatusta ja rohkeasti tulta päin Amen =)sitä ei voi kellekkään sanoin selittää.ihmeellisintä siinä oli että minäkin tunsin rakkauden.se oli ihan toisenlaista kuin nuorena seurustellessa.se vain tunsi todella voimakkaana että minua rakastetaan
- juunatan
eikö ollut ihana tunne kirjoitti:
sitä ei voi kellekkään sanoin selittää.ihmeellisintä siinä oli että minäkin tunsin rakkauden.se oli ihan toisenlaista kuin nuorena seurustellessa.se vain tunsi todella voimakkaana että minua rakastetaan
Tapahtumahetkellä en tosin tuntenut muuta kuin äärettömän voimakkaan virran koko kehossani, mutta tapahtuneen jälkeen oli kyllä sellanen olo että huh heijakkkaa, ihan kuin vuosien murheet ja henkinen pahoinvointi olisi kerralla pyyhkäisty pois!
- värisiä
juunatan kirjoitti:
Tapahtumahetkellä en tosin tuntenut muuta kuin äärettömän voimakkaan virran koko kehossani, mutta tapahtuneen jälkeen oli kyllä sellanen olo että huh heijakkkaa, ihan kuin vuosien murheet ja henkinen pahoinvointi olisi kerralla pyyhkäisty pois!
nappeja sä söit?
- juunatan
värisiä kirjoitti:
nappeja sä söit?
mutta siitä oli vuosia kun nappeja (essuja) söin ja niitä oli valkosia,ruskeita,sinisii jne.
- asia
näin??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17012945
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545458Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454810Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392798Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1211969Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1121715Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3661638Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1081538Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361481