Oi Isänmaan ystävät

Ystävä Isänmaan

Katsokaa mitä löysin maailman menoa palstalta: http://www.youtube.com/watch?v=oJK0mtODcWw

Kestää kolmisen minuuttia ja oikein kyynel tuli simmuun. Harmi vaan että Finlandia-hymni oli keskeltä hieman pätkäisty poikki mutta se sallittakoon jos filkan tekijä ei ole tiennyt hymniä. Isänmaallisena miehenä äänestän tietenkin Perussuomalaisia, tee Sinä samoin !

16

627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitäs luulet

      Ei ole muita vaihtoehtoja äänestää. Harmi että Halme ei enää ole ehdolla sillä siinä on mies josta tuon videon sankaritkin olisivat ylpeitä. Vastustaa rikollisuutta ja pitää ulkomaalaiset pois suomesta kuten isoisät aikoinaan.

    • yhä...

      että Neuvostoliitto miehitti Suomen toisen maailmansodan aikana...

      Ainakin Lontoossa kapakkakeskustelussa sain näin kuulla...

      • että miten

        asianlaita todellisuudessa on. Ei kait nuo englesmannit mitään muuten tiedä.


    • isänmaallisena

      Äänestän sellaista Perussuomalaista jolta löytyy
      SUOMEN SISUN jäsenyys...sillä on miehet ja naiset jotka oikeasti välittävät Suomen tulevaisuudesta.

      • SANKARIT kuolleet

        Kansa kahtia jakautunut.Kenen on syy? KANSALAINEN KANE.


      • sisusta

        Onko tietoa kuka kuuluu Suomen Sisuun? Helpottaisi äänestämistä.


      • ehdokkaalta
        sisusta kirjoitti:

        Onko tietoa kuka kuuluu Suomen Sisuun? Helpottaisi äänestämistä.

        kysy omalta ehdokkaaltasi


    • Isänmaan uros

      Tietysti isänmaalliset suomalaiset äänestävät Perussuomalaisia. Maanpetturit ja kommarit joitain muita kuten SDP-punikkeja. Hieno isänmaallinen videopätkä oli vaikkakin oli jenkkipojan tekemä ainakin profiilin perusteella. GO SOINI !!!

    • kaikenlaista näkee

      Ton videon lopusta saa sen käsityksen että Suomi voitti sodan vaikka asia oli ihan päinvastoin. Suomi HÄVISI sodan ! Piste.

      • pellelle

        Miten sota oltaisiin hävitty jos kerran tavoite eli itsenäisyyden säilyttäminen saavutettiin? Älä tommosta kusetustaala täällä kirjoittamaan että Suomi hävisi sodan.


      • profeetan

        johdolla voitamme kaikki sodat ja kalifikunta tulee kaikkialle.KÄÄNNYNNÄINEN.


      • Kaarlo Marttinen
        profeetan kirjoitti:

        johdolla voitamme kaikki sodat ja kalifikunta tulee kaikkialle.KÄÄNNYNNÄINEN.

        Uhka torjuttiin islamin kukoistuksen ja kristikunnan alennustilan aikana. Niin tapahtuu nytkin.


    • pelastamme isänmaan

      Maan elitti vie suomen muuten natoon, köyhät köyhtyy entisestään ja pahoinvointi lisääntyy. Perussuomalaiset isänmaallisina eivät anna näin tapahtua.

      • vittu..

        pakko nauraaaaaaaaa....vitun apinat


    • isänmaan ystävä myös

      Hienon videon on joku tehnyt.

    • fdfhfgsdfd

      ja äänestämiskäyttäytymisestä olen kanssa samaa mieltä kanssasi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe