Maataloustukien saajat julkaistaan

YLE:n suojatyöpaikka

Olen YLE:ssä toimittajana. Saan palkkaa, mutta en oikein tiedä, mistä raha tulee.

YLE:ssä on kiva olla töissä, kun on mukavat työTOVERIT.

Hirveätä työtä olen nyt tehnyt, kun kiilusilmäisenä olen etsinyt LOISIA yhteiskunnastamme. Siis niitä, jota saavat toisten taskuista rahaa.

7

416

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinä elele

peruspåivärahalla ja soosusta saa lisää. Keppanaa imien ne sinun päiväsi kuluvat. Ho, ho, ho, hoo

• niitä

tukia yleltä

"Suomen suurimpia maataloustukia nostaa turve- ja pellettiyritys Vapon tytäryhtiö Suo Oy, kertoo Ylen uutiset. Yhtiö sai vuonna 2004 yli 1,2 miljoonaa euroa tukea Pyhäselän ruokohelpipelloilleen.

Myös suuret karjankasvattajat saivat runsaasti tukia."

• Tiesitkö ?

Poliitikan broilereiden kasvatustuki

Tiesitkö, että puoluetuki vuodelle 2006 on ennätysmäiset 36,2 miljoonaa euroa. Vuodessa se tekee 181 000 euroa per kansanedustaja. Sen takaa nykyinen kansanedustajien määrään perustuva puoluetukijärjestelmä, joka kasvattaa eduskuntapuolueiden valtaa, mutta kuihduttaa muiden puolueiden ja kansan valtaa.
        Jos puoluetukia haluttaisiin käyttää kansanvallan lisäämiseen, jaettaisiin ne kaikille puolueille niiden aktiivisuuden ja jäsenmäärän perusteella. Mutta kun ei haluta!

• kaikkia puolueita!
        Tiesitkö ? kirjoitti:

Poliitikan broilereiden kasvatustuki

Tiesitkö, että puoluetuki vuodelle 2006 on ennätysmäiset 36,2 miljoonaa euroa. Vuodessa se tekee 181 000 euroa per kansanedustaja. Sen takaa nykyinen kansanedustajien määrään perustuva puoluetukijärjestelmä, joka kasvattaa eduskuntapuolueiden valtaa, mutta kuihduttaa muiden puolueiden ja kansan valtaa.
        Jos puoluetukia haluttaisiin käyttää kansanvallan lisäämiseen, jaettaisiin ne kaikille puolueille niiden aktiivisuuden ja jäsenmäärän perusteella. Mutta kun ei haluta!

Kyllä pitäisi mennä lyömään turpaan jokaista puoluetta.

• Juntti_

Olen saanut opintotukea, sekä asumistukea, ja jopa valtion takaamaa opintolainaa!

Joten hyväksyn täysin nuo mitättömän pienet tuet, vaikkapa juur Vapolle ja Nalle Wahlruusille, ovat tukensa ansainneet, kuten meistä jokainen!

Onhan onni elää Suomessa, jossa jokainen olemme samalla lähtöviivalla!

Suomi- Lottovoittajien maa!

• ammattilottoaja

Yritystoimintani perustuu lottoamiseen. Olen yrittänyt hakea tukea toiminnalle ja kehittämälleni lottonumeroja arpovalle satunnaisskeneraattorille. (huom. ei -generaattorille)

Vaan eipä tule tukiaisia.

• Häivä Orkonen

Olen maataloustukien erikoisasiantuntija. Erikoistuin asiaan viettämällä suurimman osan työelämästäni Neuvostoliitossa ja perehtymällä sen maan järjestelmiin. Olen kirjoittanut lukuisia artikkeleita mm. Suomenmaahan ko. asiasta.

Tuet ovat sossujen keksintö. Alettiin maksaa osaa viljelijöiden tulosta valtion varoista tukiaisina.

Sittemmin kepun voimakkaan toiminnan ansioista kaikki viljelijöiden tulot maksetaan tukiaisina. Vaikkei viljelisikään. Ensin oli pakettipellot, sitten kesannointi, ja onhan noita, luopumistukia sun muita.

Varsinkin osa-aika viljelijät ja kaikki muut rikkaat saavat tukea mikä todistaa etteivät tuet ole sosiaaliavustusta, sillä eihän rikkaat sosiaaliavustusta tarvitse.

Äänestänkin aina kepua koska se niin kekseliäästi on keksinyt aina vaan uusia tukia. Kepu on myös levittänyt järjestelmän maailmanlaajuiseksi, kepu on siis vastoin yleistä luuloa varsin globaali puolue. Maataloustuloasioissa maailman johtava puolue ja minä sen kannattaja.

Koska maataloustuet ovat sossujen keksintö ovat ne tietysti paha asia, kaikki mitä sossut tekee on pahaa. Maataloustuet ovat kuitenkin kepun ansiosta kehittyneet hyväksi asiaksi, koska niillä pidetään ruuan hinta alhaalla kuten kansantalouden oppikirjassani olen todistanut.

Maatalousyrittäjä ottaisi mieluummin kaikki tulonsa suoraan tuottajahintana kuin nykyisen tukiaisjärjestelmän kautta. Seuraava askel jota aion ehdottaa onkin maataloustuesta luopumistuki jolla korvattaisiin tulot niille jotka luopuvat kiusallisista maataloustuista. Tuo tuestaluopumistuki luonnollisesti olisi salaista.

Häivä Orkonen (kesk)
      erikoisasiantuntija

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      72
      2449
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1435
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      81
      1291
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      11
      1182
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      79
      895
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      890
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      763
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      98
      736
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      28
      722
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      686
    Aihe