Sunnuntai on saatanalle varattu ja se on hänen asetuksensa. Sitä asetusta noudattavat kumartavat aina saatanaa. Eli he ovat saatanan palvelijoita, eivät kristityyjä. Adventistit ja muut kristityt sapatin pyhittäjät ovat Jumalan omaisuuskansaa.
Jeesukselle kelpaa vain
3
90
Vastaukset
- lumihiutaleena
Noinko adventistit tosiaan uskovat?
- sinulle..
Tuolla näköalallasi ole sokea sokean taluttaja.
Käypä rajapyykillä katsomassa, oliko tässä sapatista puhe. Matt 25:
32. Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville:
'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
40. Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.'
No, oliko tässä sapatista puhe?
Tähän joukkoon voisi ehkä liittää ne, jotka panttaa evankeliumia,
45. Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.'
Kuinka alas seurakunnassa on kumarruttava, että heikoinkin on siellä mukana?
No joku seurakunta ei kumarru tutkivan tuomion opissa, joka voidaan katsoa sellaisenaan yhdeksi tulkinnaksi.
Jos sitä et kumarra, tahi heikoin siellä sitä ymmärrä, niin jätetään ulkopuolelle. Sitäkö se on?
Tämä on omantunnonkysymys. Kiitos Herralle, kirkko ei ole pelastava yhteisö. Se ei voi ottaa tuomarin virkaa. Olkoon tämä herätyskellon ääni. - asiaton viestisi
Miksi tällä palstalla sallitaan tuollaisten viestien jääminen, kun asiallisia viestejä poistetaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1218454
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1415364Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333745Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1283582Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352624Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191896Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3581552Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981547Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?711410Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376