Tätä julistettu adventismin lähteiltä kirjoissa ja lehdissä aikoinaan..
"Sunnuntaisapatti on paavikunnan lapsi;se on pedon merkki " (Advent Review 1 osa, n:o 2, elokuu 1850).
" Ne jotka palvelevat petoa ja sen kuvaa pyhittämällä ensimmäisen päivän, ovat totisesti epäjumalanpalvojia samoin kuin ne, jotka rukoilivat kultaista vasikkaa " (Advent Review Extra, sivu10 ja 11, elok. 1850).
Oletteko adventistit samaa mieltä edelleen?
Julistakaa kätköistänne, niinkuin kirjoitettu
4
182
Vastaukset
- taidollisille
Saat adventistiopillisen liberaaliteologisen vastauksen mitäänsanomattoman vastauksen maustettuna "vilpittömyys-liirumlaarumilla".
- kyllä
kyllä.
- Una Fortuna
Pionääriajan kovia sanoja Löydät niitä Lutterilaisilta Löydät kalvinisteilta Löydät
Lesdatiolaisilta Kärttiläisiltä ynnä muilta omien aikalaistensa kovia saarnoja. Alottaessaan
ovat sanat aina olleet kovia. Totuus on tuotu Harkitsemattomalla kovuudella julki. Ovathan jo
moninaat sukupolvet tietämättään tehneet kaiken,
minkä he ovat luulleet olevan oikeaa. Joten totuuden julkituominen Liian Jyrkällä tavalla on vieroittanut monia kokonaan pois uskosta.
Siksi kehoitan kirjoittajaa lopettamaan Vanhojen Pioneerien tekemien virheiden kaivamiseen. Me
elämme nyt Nykyaikaa. Emmekä Kristittynä enää
polta Torajyvän uhreiksi jääneitä tavallisia
ihmisiä Noitina. Nykyään on valistuksemme hieman kasvanut.
Tosin voin hieman toistaa tuohon kirjoitukseesi.
maininnan kirjasta Catecismus of Doctorine==
Minä Herra Jumala Paavi olen omalla valtuudellani muuttanut sapatin pyhyyden sunnuntaille. Siis kun minä tällaisia töitä teen, niin kuka voisi epäillä minun olevan muu
kuin Jumala. Vieläpä Protestantitkin jotka sanovat Raamattu ja ainoastaan Raamattu. Mutta kuitenkaan he eivät tee kuten Raamattu sanoo,
vaan he nöyrästi tottelevat mitä minä olen heille käskenyt. Koko Kristillinen maailma seuraa minua. Vain Kerettiläiset eivät seuraa minua===! Juuri tämän tarinan johdosta oli tämä
kova kirjoitus:!- katalalle
mKyllä adventismi on sitä mitä sen alun puheetkin olivat.Ei Jeesuksen aloitus ollut ylimitoitettua. Virheet ovat tulleet jälkeenpäin. Etkä ottanut esimerkkejäsi totuuden edustajista. He olivat itseasiassa yhtä väärässä kuin tekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837