että taivaassa ja helvetissä/jonkun muun uskonnon rangaistuslaitoksessa oletettavasti oisi muitakin otuksia kuin ihmisiä? Siis alieneja. Niin kun tuolta Marsista löyty niitä jäätyneitä bakteereja niin vois kai jossain kauempana olla jotain vähän älykkäämpää otusta. Niin ja jos jumala on luonut nekin niin eikös nekin sitten pääse bilettämään taivaaseen? Niin tai pistetään tää kysymys tälleen että jos joku toinen älykäs olio-yhteiskunta tulis tänne morjenstamaan niin vaikuttasko se sun uskoon mitenkään? Riippuu tietenkin siitä että uskotko sä raamattuun, koraaniin tai johonkin muuhun juttuun vai pelkästään jonkinlaiseen jumalaan mutta niin. Niin.
Olenko mä käsittänyt oikein
7
340
Vastaukset
- kristitty varmaan
Ainakaan raamatun mukaan helvetissä tai taivaassa ei ole muita otuksia kuin enkeleitä ja ihmisiä. Tai ainakin ne ovat varattuja ihmisille. Jos oikein muistan. Ilmestyskirjassa muistaakseni mainittiin että niinä vuosina kun maailmassa on tämä suuri "eksytys" ja sodat sun muut. Taivaan "etupihalla" on joku vieras kansa 24 kuukauden ajan ja katselee vissiin tätä "showta" maassa.
Jos maahan tulisi joku älykäs olio-yhteiskunta se ei luultavasti vaikuttaisi uskooni mitenkään ellei tietenkin Jumala olisi tästä oliyhteiskunnasta :p. Olisi aika mielenkiintoista.. - kristitty varmaan luultavasti
Ainakaan raamatun mukaan helvetissä tai taivaassa ei ole muita otuksia kuin enkeleitä ja ihmisiä. Tai ainakin ne ovat varattuja ihmisille. Jos oikein muistan. Ilmestyskirjassa muistaakseni mainittiin että niinä vuosina kun maailmassa on tämä suuri "eksytys" ja sodat sun muut. Taivaan "etupihalla" on joku vieras kansa 24 kuukauden ajan ja katselee vissiin tätä "showta" maassa.
Jos maahan tulisi joku älykäs olio-yhteiskunta se ei luultavasti vaikuttaisi uskooni mitenkään ellei tietenkin Jumala olisi tästä oliyhteiskunnasta :p. Olisi aika mielenkiintoista.. - jeesus
kuoli myös kaikkien triljoonien eri alienrotujenkin puolesta ja paikallinen Mooses antoi lain taulut sinnekin pähkäiltäväksi. Muutenhan voisimme täällä epäillä että maapallolla on pelkästään harrastettu ilkikurista ihmisen kiusaamista, ehkä koemielessä ehkä ei, mutta se olisi universumin käräjäoikeudessa kestämätön peruste laittaa ihmisten sielut alimpaan helvettiin kitumaan forever, edes koemielessä.
OT- -----
Eikös loogisesti pääteltynä Saatana ole "hyvempi" kuin Jumala, koska hän ei laita ketään helvettiin kitumaan?
- toki näin
----- kirjoitti:
Eikös loogisesti pääteltynä Saatana ole "hyvempi" kuin Jumala, koska hän ei laita ketään helvettiin kitumaan?
onkin jos noissa jupinoissa yleensä mitään logiikkaa on koskaan ollutkaan. Saatana on kuulemma Jumalan luoma otus. Tämä seikka kyllä herättää mielenkiintoisia ajatuksia siitä, mitä sen tyypin mielessä liikkui joka juutalaisten Jumalan menikään keksimään. Niin, kansalaisten kurissa pitämiseksi niin meni tekemään.
Kehno Saatana jupakka koko tarustossa pistää miettimään onkohan sen Jumalan mopo karannut yleisemminkin kuin vain siltä osin, että itse kaikkivaltiaasta seuraava olento olikin susi jo syntyessään. Onhan täälläkin jo puhuttu huonosta suunnittelusta...
OT - ...
toki näin kirjoitti:
onkin jos noissa jupinoissa yleensä mitään logiikkaa on koskaan ollutkaan. Saatana on kuulemma Jumalan luoma otus. Tämä seikka kyllä herättää mielenkiintoisia ajatuksia siitä, mitä sen tyypin mielessä liikkui joka juutalaisten Jumalan menikään keksimään. Niin, kansalaisten kurissa pitämiseksi niin meni tekemään.
Kehno Saatana jupakka koko tarustossa pistää miettimään onkohan sen Jumalan mopo karannut yleisemminkin kuin vain siltä osin, että itse kaikkivaltiaasta seuraava olento olikin susi jo syntyessään. Onhan täälläkin jo puhuttu huonosta suunnittelusta...
OTID=Idiot Design
- ablodeja
... kirjoitti:
ID=Idiot Design
tiivistämisen mestarille ! Do you, yes yes : http://www.photocasket.com/funny_view_image.asp?in=googlemyslef.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1354643Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513320
- 463145
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest322590Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232236
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201888Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755