Tänään julkaistun tutkimukden mukaan.
Suomi on hyötynyt globalisaatiosta markkinoiden
laajentuessa.
Voiko olla näin
Baali
5
132
Vastaukset
- Suomi on
hyötynyt
- Ei mitään'
Kahvi ennen 1mk,nyt1€.......!
- paali
Ei mitään' kirjoitti:
Kahvi ennen 1mk,nyt1€.......!
Markkaaikaan kun osti huonon halvalla, sanotiin Markalla saa markan tavaran, nyt euroaikana olen huomannut, että eurolla saa makantavaran.
- Baali
Sitähän minäkin ohan markkinat aina olleet globalit.
Tieto peräisin YLEn radio uutisista.
- boff
Suomi24:n Maailman menoa-palsta on todellinen maamme valtakeskus. Mikään ei hyödytä Suomea ennen kuin siitä esitetään juridisesti pätevä todistus palstan aivotrustille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101060
- 102938
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96797- 86723
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17607- 36516
- 47506
- 25505
- 43492