Onko kilpikonnat seurallisia eläimiä?Tarvitseeko ne lajitovereita vai onko niiden parempi elää yksinään,kaipaako yksin aitauksessa elävä konna kumppania?
seurallisuus
4
704
Vastaukset
- ...
Eivät kaipaa seuraa. Todennäköisempää on, että yhdessä elävät konnat joudutaan reviirikiistojen takia erottamaan.
Minun kreikankilpikonnani on aina ollut seurallinen - se tarkkailee uteliaana ympäristöään ja tulee aina lähelle, kun joku ihminen menee terraarion luo. Se viihtyy kuitenkin yksin pitkiä aikoja. Muutaman kerran se on ollut lattialla toisen kilpparin seurassa ja lähtenyt kävelemään tämän perässä. Konnani näyttää siis olevan sosiaalista tyyppiä. En kuitenkaan aio hankkia sille kaveria.
- konnuus.
No hyvä tietää ettei konna tarvitse välttämättä toista konnaa seurakseen,mun konna on kans asunu jo muutaman vuoden yksin:)
- konnan omistaja
Meidän punakorva on vähän liiankin seurallinen :D lattialla juoksee aina perässä, minne menenkin. Osaa jopa oman nimensä, tulee kun huutaa. Luulee välillä olevansa kani, sillä juoksee meidän kanien perässä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?2012518Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1111271Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1835164Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373803Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1973614Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss563307Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092964Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky162823Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie942295Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy192025