Mä en tajuu niitä ihmisiä joilla on jotain Ernesto " Che " Guevaraa vastaan. Mä ymmärän että teistä ketkä nyt eivät voi sietää Cheetä tuntuu että hän oli vaan pelkkä kylmä verinen tappaja jonka mielessä ei pyörinyt mikään muu kuin tappaminen, tappaminen ja tappaminen. Mutta kyllä hän yritti luoda parempaakin maailmaa mitä moni luulisi. Hän loppuen lopuksi yritti luoda maailmasta tasapainoisemman ja mukavamman vaikkei se siltä aina näyttänytkään. Minä itse en hyväksy Guevaran kaikkia tekemiä asioita mutta ymmärrän kommunistisen tai siis sosialistisen liikken toiminta tavan toimia. Että jokainen työstä riippumatta saisi saman verran palkkaa JNE. JNE. Minä uskon että Che Guevara oli loppuen lopuksi hyvä ihminen. Kamalista teoista huolimatta. Elkääkä te ketä uskotte Guevaran hyvyyteen hairahtako Guevaraa haukkuvien / soivaavien sivustojen " Älä osta Guevara tavaraa koska hän oli niin huono ihminen jne. jne. " paskaan vaan olkaa rohkeasti erillaisia ja uskokaa mihin haluatte. :)Sillä minun mielestäni jokaisella on silti oikeus uskoa mihin haluaa. Joten tässä tapauksessa ollaan Guevaran kanssa erimieltä :) Mielipidettä otetaan mielellään vastaan :):)
Sananen Che Guevarasta.
Lilla^^Lady
1
85
Vastaukset
- Infidel
ilman häntä ei castron kaltaiset totalitäärit päässeet valtaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750