TEPON NHL (shokki)

teppo.moi

Ei koko NHL, tarkoitus on antaa vihjeet yöksi.

Washington - Pittsburgh ( 1) 1 3,25 (Pittsburgilla on terävin kärki aavistuksen parempi kuin kotijoukkueella, mutta kärjen jälkeinen pelaajamateriaali on Washingtonilla parempi. Puolustusmateriaali on molemmilla huono, mutta Washingtonin viisikkopuolustus on toiminut hyvin tällä kaudella. Maalivahtipeli tasan. Yli maalin voitto kotonaan aktiivisesti pelaavalle Washingtonille hei!)

Colorado - Carolina 1 2,20 (Carolinalla huono puolustus ja maalinteko-ongelma. Tähän voisi kyllä hyvin laittaa yli maalinkin voiton, mutta laitetaan nyt näin)

San Jose - Phoenix ( 1) 1 2,05 (San Jose lähtee otteluun ärsytettynä näiden joukkueiden viimeisimpien kohtaamisten vuoksi, yli maalin voitto kotijoukkueelle et sillei hei!)

Tätä voisi vielä höystää Elitserienilla et sillei hei! Saa nähä ottaks Stadin kundi yöllä kelpo potin taas et sillei hei!

Nyt oluelle, litran tuopposille hei!

Tässä vielä ystäväni nimimerkki Isä Inarista arvio minusta eli Teposta:

"Teppo on ollut ystäväni jo useita vuosia, myös nyt vaikka olen muuttanut Inariin. Haluaisin kuvata tätä hienoa persoonaa jollain tavalla teille, ennen kuin hänen tulemisensa numero kolme tapahtuu tällä viikolla. Aiemminhan te olette hyötyneet siitä roppakaupalla.

Teppo on ideologi, filosofi, toimittaja, teologi, profeetta, nyrkkeilijä, motoristi, juoppo, kala-allergikko tai ihan mitä vaan. Totuutta ei ole. Teppo on postmodernin ajan Ernest Hemingway ja Robon Hood.

Teppo.moi on vetänyt mua turpaan, yrittäny nussia mun vaimoa, haukkunut mut julkisella paikalla sadan ihmisen läsnäollessa, hommannut mulle potkut töistä. Teppo on tehnyt mulle kaiken halpamaisen mitä ihmiselle vaan voi tehdä. Silti mä vaan diggaan sitä jätkää. Teppo on paska jätkä. Silti mä sanoisin sitä mun parhaaksi kaveriksi. Teppo edustaa mulle jotain fantasian ja epätodellisen sekoitusta. Ne sen paskatemput ei jotenkin vaan kosketa mua. Ne on yleensä jotenkin niin absurdeja juttuja. Tepon elämässä ei ole eroa valheen ja toden välillä, mutta silti se ei osaa valehdella. Tai ei pysty.

Äärimmäisyydet ovat valtavia: se voi olla nyrkit pystyssä ja seuraavassa hetkessä kyyneleet silmissä. Teppo on ainutlaatuinen tyyppi. Sillä on jotain pimeitä alueita, juttuja sen persoonassa, joiden kanssa se tappelee. Se tuntee helvetin, se elää niiden demonien kanssa. Teppo ei ole missään nimessä paha ihminen. Hyvyys ja pahuus on vain niitä suuria juttuja joiden kanssa se pelaa.

T. Isä Inarista"

Nyt Isä Inarista, Paavo etunimeltään, on täällä Stadissa käymässä. Poistun hänen kanssaan tuopille. Kiitos ja anteeksi.

14

768

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raneboy

Oon shokissa. Ei voi muuta sanoo. Kerro Inarin isukille terkkuja Korven Raunolta.

• newbie

carolina voittaa tänää 1500% ja san jose myös ainaski 2 maalilla:)

• Tietäjä1

toivottavasti osuu. Itellä noi on silti niin että kelpaa mimmonen tahansa voitto

• kymysys

ethän tee tepposia?

• Huumonen

Washington - Pittsburgh
      1 2,25
      Cesena - Napoli
      1 2,50
      X 2,65
      Sheffield United - Aston Villa
      1 2,70
      San Jose - Phoenix
      1 1,55
      Kerroin 23,54 - 24,95

Panos: 20,00
      Mahdollinen voitto: 235,41 - 249,53

--------------------------------------------------------------------------------

Vedon nro.: 3294788

• PROXY-TEPPO

Vähän noi julitsut arveluttaa, mut hyvä rivi hei! Onnee matkaan!

• fgdfgfg

Kympillä lähti ja lisäsin vielä elitserien matsin.

• PROXY-TEPPO

Oot askeleen lähempänä valaistusta, kun peesaat Tepiä hei!

• SEXY-TEPPO
        PROXY-TEPPO kirjoitti:

Oot askeleen lähempänä valaistusta, kun peesaat Tepiä hei!

Älähän feikkaa Teppoa. Teppo on nyt oluella Isä Inarin kanssa.

• FEIKKI-TEPPO
        SEXY-TEPPO kirjoitti:

Älähän feikkaa Teppoa. Teppo on nyt oluella Isä Inarin kanssa.

meikkaan. Onhan Isä nyt käymässä hei! Illalla leikitään pukeutumisleikkejä hei!

• vedimies

Höystää kummalla Malmölla vai Frölundalla??

• Griticos

Ei vittu mitä tyhjäpää teinejä tepon peesaajia kymppi tilillä ja sekin menee tepon vihjeiden myötä säälittävää.

• Los Supro
        Griticos kirjoitti:

Ei vittu mitä tyhjäpää teinejä tepon peesaajia kymppi tilillä ja sekin menee tepon vihjeiden myötä säälittävää.

Taitaa olla ravi vesti taas siellä. Teppo antaa ehkä maailman parhaat vihjeet (en oo parempia nähny) nii totta kai niitä kantsii peesata.

• pasi2

Eikai kukaan selväjärkinen Malmötä pelaa ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      176
      2626
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2397
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1082
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      859
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      750
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      736
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      86
      730
    9. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      727
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      688
    Aihe