Elämme totalitarismissa

KaukoLaihanen

Juuri äsken esitetystä (11.12.-06 klo 20.00) M.0.T- ohjelmasta jätettiin kuin jätettiinkin ennakkotiedoista poiketen ITSENÄISYYSPUOLUEEN puheenjohtaja Antti Pesosen haastattelu näyttämättä.

Se, että vilautettiin hieman ITSENÄISYYSPUOLUEEN mielenosoituksessaan käyttämiä julisteita, ei suinkaan riitä julkistamistapahtumaksi. Olisi ollut korrektia esittää varsinainen haastattelu.

Tämä katala menettely jos mikä kuvaa suomalaisen EU-eliitin ITSENÄISYYSPUOLUE-kammoa.
Nähtäväksi jää, millaisiin toimiin EU-valtaa Suomessa ylläpitävät tahot tulevat syyllistymään varsinaisen vaalikampanjan loppuvaiheessa.

MERKIT EIVÄT NÄYTÄ LUPAAVILTA.

15

543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nieminen Esko

      Tätä aavistelin ja se toteutui. Järkyttävää! Tähänkö on tultu? Uskottava on. Tulevaisuutemme on uhattuna. Mikä hirviö EU:sta vielä tuleekaan!

      • salaisen päätöksenteon

        esirippua??Paljonko jäi kertomatta?EU on kartelli jota suurpääoma hyödyntää.LIPPONEN on niiden kätyri ja juoksupoika.Talollisen vihollinen NRO:1


    • Oletko pakkomielteinen?

      Eikös riippumattoman median yksi perusoikeuksia ole julkaista mitä haluavat? Näin syyttäessäsi ja vaatiessasi rikot tiedotusvälineiden riippumattomuutta.

    • Democratian

      Ei ketään olisi kiinnostanutkaan änkyrä-antin toistamat hakalehtolaiset fraasit, jotka on kuultu jo 15 vuotta.

      Taas pelkkää syyttelyä ja uhkailua teiltä. Eipä siis mitään uutta.

      • KaukoLaihanen

        YLE:n tulisi osoittaa nimenomaan riippumattomuutensa, varsinkin kun sitä ylläpidetään yhteisin verorahoin. Tämäntapaisilla valinnoilla YLE osoittaa olevansa EU:ssa valtaapitävän kansainvälisen suurpääoman äänitorvi eikä suinkaan tasapuolisesti eri näkökantoja esiin tuova koko kansan "tiedotusväline".


      • mee nyt
        KaukoLaihanen kirjoitti:

        YLE:n tulisi osoittaa nimenomaan riippumattomuutensa, varsinkin kun sitä ylläpidetään yhteisin verorahoin. Tämäntapaisilla valinnoilla YLE osoittaa olevansa EU:ssa valtaapitävän kansainvälisen suurpääoman äänitorvi eikä suinkaan tasapuolisesti eri näkökantoja esiin tuova koko kansan "tiedotusväline".

        nukkuun. Ettei tuu aivoverenvuotoo.


      • Democratian
        KaukoLaihanen kirjoitti:

        YLE:n tulisi osoittaa nimenomaan riippumattomuutensa, varsinkin kun sitä ylläpidetään yhteisin verorahoin. Tämäntapaisilla valinnoilla YLE osoittaa olevansa EU:ssa valtaapitävän kansainvälisen suurpääoman äänitorvi eikä suinkaan tasapuolisesti eri näkökantoja esiin tuova koko kansan "tiedotusväline".

        Noita hakalehtolaisia fraaseja olemme saaneet kuulla jo suustasi mielin määrin. Keksisit välillä omia juttuja.

        Noh.. menehän nukkumaan siitä, että jaksat herätä taas aamulla jauhamaan paskaa. Vai meinaatko päivystää koko yön kuin kunnon aliupseeri? :D


      • EURO = €€€
        KaukoLaihanen kirjoitti:

        YLE:n tulisi osoittaa nimenomaan riippumattomuutensa, varsinkin kun sitä ylläpidetään yhteisin verorahoin. Tämäntapaisilla valinnoilla YLE osoittaa olevansa EU:ssa valtaapitävän kansainvälisen suurpääoman äänitorvi eikä suinkaan tasapuolisesti eri näkökantoja esiin tuova koko kansan "tiedotusväline".

        Eikö Kaken dementoituneet aivot muista, että Suomessa on ollut yhteisvaluutta € käytössä silleen jo nelisen vuotta??


    • Lähi Lihavanen

      Mitä helvettii jurotatte täällä EU:n koillisterritoriossa, kun kerta se tuottaa täyspäiväistä (muttei täyspäistä :) ) tuskaa teille. Ottakaa hatkat ja siirtäkää koko IPU hevonperseeseen EU:sta. Tosin sittenhän se tulisi tarpeettomaksi. Mistäs muuten syyttäisitte sitten ongelmianne, kun ei enää EU olisi sylkykuppinanne?

      • Suomi kallis synnyinmaa...

        Eiköhän tuota sylkykuppia käyttäne aivan joku muut kuin fiksu ja isänmaan parasta ajatteleva Kauko Laihanen. Voisit itsekin ottaa hengähdystauon ja pysähtyä todella ajattelemaan sitä asiaa, josta Kauko kirjoittaa selkeästi ja kiertelemättä.

        Hyvät ystävät, jotka olette Kaukon ja Itsenäisyyspuolueen kanssa samaa mieltä, älkää antako näiden alatyylin rehvastelijoiden häiritä itseänne, vaan ajatelkaa omilla avoillanne. Se ei sentään vielä ole kiellettyä tässä maassa!
        Ajatuksenne voitte kantaa äänestyskoppiin saakka. Sekin on vielä sallittua. Käyttäkäämme innolla näitä vapauksiamme ensi vaaleissa sylkykuppien käyttäjistä välittämättä!


      • Democratian
        Suomi kallis synnyinmaa... kirjoitti:

        Eiköhän tuota sylkykuppia käyttäne aivan joku muut kuin fiksu ja isänmaan parasta ajatteleva Kauko Laihanen. Voisit itsekin ottaa hengähdystauon ja pysähtyä todella ajattelemaan sitä asiaa, josta Kauko kirjoittaa selkeästi ja kiertelemättä.

        Hyvät ystävät, jotka olette Kaukon ja Itsenäisyyspuolueen kanssa samaa mieltä, älkää antako näiden alatyylin rehvastelijoiden häiritä itseänne, vaan ajatelkaa omilla avoillanne. Se ei sentään vielä ole kiellettyä tässä maassa!
        Ajatuksenne voitte kantaa äänestyskoppiin saakka. Sekin on vielä sallittua. Käyttäkäämme innolla näitä vapauksiamme ensi vaaleissa sylkykuppien käyttäjistä välittämättä!

        Sitä se ei enää voi olla!


      • Kajulan Jussi
        Democratian kirjoitti:

        Sitä se ei enää voi olla!

        Euroopan Unionin alamaisuushan on juuri sitä edellisen kirjoittajan pelkäämää kansainvälistä eristäytymistä. -Vapaana ja itsenäisenä maana Suomi sen sijaan voi solmia ystävyys- ja kauppasuhteita kaikkien maiden kanssa. Myös YK:ssa itsenäisellä Suomella olisi oman mielipiteen käyttöoikeus. EU-Suomi on kytketty Unionin mielipiteeseen.
        Aina kannattaa perehtyä ensin asioihin, ennenkuin höläyttelee suustaan propagandistien iskulauseita, jotka useimmiten ovat täysin vailla todellisuuspohjaa. Katsos omien aivojenkin käyttö on sallittua.


      • Alamaisuuteen kyllästynyt
        Kajulan Jussi kirjoitti:

        Euroopan Unionin alamaisuushan on juuri sitä edellisen kirjoittajan pelkäämää kansainvälistä eristäytymistä. -Vapaana ja itsenäisenä maana Suomi sen sijaan voi solmia ystävyys- ja kauppasuhteita kaikkien maiden kanssa. Myös YK:ssa itsenäisellä Suomella olisi oman mielipiteen käyttöoikeus. EU-Suomi on kytketty Unionin mielipiteeseen.
        Aina kannattaa perehtyä ensin asioihin, ennenkuin höläyttelee suustaan propagandistien iskulauseita, jotka useimmiten ovat täysin vailla todellisuuspohjaa. Katsos omien aivojenkin käyttö on sallittua.

        Mitään muuta syytä en ole keksinyt Suomen EU-jäsenyyteen kuin johtavien poliitikkojen lahjonnan. Meidän asiamme olivat selkeasti paremmalla mallilla ennen typeräksi ratkaisuksi osoittautunutta EU-jäsenyyttä.

        On turha yrittää sumuuttaa enää ihmisiä 90-luvun pienen laman varjolla. Se kesti vain hetken, jota EU-jäsenyyteen liittyvä aivan liian nopeasti toteuteuu EMU- sopeutus entisestään vain syvensi.


      • Oili Karpaloneva
        Alamaisuuteen kyllästynyt kirjoitti:

        Mitään muuta syytä en ole keksinyt Suomen EU-jäsenyyteen kuin johtavien poliitikkojen lahjonnan. Meidän asiamme olivat selkeasti paremmalla mallilla ennen typeräksi ratkaisuksi osoittautunutta EU-jäsenyyttä.

        On turha yrittää sumuuttaa enää ihmisiä 90-luvun pienen laman varjolla. Se kesti vain hetken, jota EU-jäsenyyteen liittyvä aivan liian nopeasti toteuteuu EMU- sopeutus entisestään vain syvensi.

        Olen ihmeissäni seurannut näitä keskusteluja ja tullut käsitykseen, etteivät suomalaiset vieläkään tajua kuinka merkittävä muutos heidän elämässään on ollut koko kansan toimia rajoittavalla EU-jäsenyydellä.
        Itsenäistä Suomea ei näissä oloissa enää voi olla. Se pitäisi vähitellen valjeta kaikille. Itsenäisyyttä juhlittiin 6.12. täysin ymmärtämättä todellisuutta.

        Tiedotusvälineitä seuraamalla voi havaita päivittäin, että EU teki siitä ja siitä asiasta meitä koskevan päätöksen tai EU rankaisi meitä siitä ja siitä laiminlyönnistä tai EU ei antanut meidän hoitaa parhaaksi haluamallamme tavalla esim. itärajan rekkajonoja yhdessä Venäjän kanssa tai että EU ei antanut meidän korottaa alkoholijuomien veroja EU:n yhtenäisen käytännön vuoksi. Jne ja jne...
        Olemmeko me super-tyhmiä vai mistä johtuu, että annamme jatkuvasti vetää itseämme nenästä?


      • "todellisuudessas"
        Oili Karpaloneva kirjoitti:

        Olen ihmeissäni seurannut näitä keskusteluja ja tullut käsitykseen, etteivät suomalaiset vieläkään tajua kuinka merkittävä muutos heidän elämässään on ollut koko kansan toimia rajoittavalla EU-jäsenyydellä.
        Itsenäistä Suomea ei näissä oloissa enää voi olla. Se pitäisi vähitellen valjeta kaikille. Itsenäisyyttä juhlittiin 6.12. täysin ymmärtämättä todellisuutta.

        Tiedotusvälineitä seuraamalla voi havaita päivittäin, että EU teki siitä ja siitä asiasta meitä koskevan päätöksen tai EU rankaisi meitä siitä ja siitä laiminlyönnistä tai EU ei antanut meidän hoitaa parhaaksi haluamallamme tavalla esim. itärajan rekkajonoja yhdessä Venäjän kanssa tai että EU ei antanut meidän korottaa alkoholijuomien veroja EU:n yhtenäisen käytännön vuoksi. Jne ja jne...
        Olemmeko me super-tyhmiä vai mistä johtuu, että annamme jatkuvasti vetää itseämme nenästä?

        ja siks susta tuntuu, et _kaikki_ muut elää josain omas oudos todelisuudessaan.

        Se on se jakomielitauti ko sitä teettää...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe