Juuri äsken esitetystä (11.12.-06 klo 20.00) M.0.T- ohjelmasta jätettiin kuin jätettiinkin ennakkotiedoista poiketen ITSENÄISYYSPUOLUEEN puheenjohtaja Antti Pesosen haastattelu näyttämättä.
Se, että vilautettiin hieman ITSENÄISYYSPUOLUEEN mielenosoituksessaan käyttämiä julisteita, ei suinkaan riitä julkistamistapahtumaksi. Olisi ollut korrektia esittää varsinainen haastattelu.
Tämä katala menettely jos mikä kuvaa suomalaisen EU-eliitin ITSENÄISYYSPUOLUE-kammoa.
Nähtäväksi jää, millaisiin toimiin EU-valtaa Suomessa ylläpitävät tahot tulevat syyllistymään varsinaisen vaalikampanjan loppuvaiheessa.
MERKIT EIVÄT NÄYTÄ LUPAAVILTA.
Elämme totalitarismissa
15
543
Vastaukset
- Nieminen Esko
Tätä aavistelin ja se toteutui. Järkyttävää! Tähänkö on tultu? Uskottava on. Tulevaisuutemme on uhattuna. Mikä hirviö EU:sta vielä tuleekaan!
- salaisen päätöksenteon
esirippua??Paljonko jäi kertomatta?EU on kartelli jota suurpääoma hyödyntää.LIPPONEN on niiden kätyri ja juoksupoika.Talollisen vihollinen NRO:1
- Oletko pakkomielteinen?
Eikös riippumattoman median yksi perusoikeuksia ole julkaista mitä haluavat? Näin syyttäessäsi ja vaatiessasi rikot tiedotusvälineiden riippumattomuutta.
- Democratian
Ei ketään olisi kiinnostanutkaan änkyrä-antin toistamat hakalehtolaiset fraasit, jotka on kuultu jo 15 vuotta.
Taas pelkkää syyttelyä ja uhkailua teiltä. Eipä siis mitään uutta.- KaukoLaihanen
YLE:n tulisi osoittaa nimenomaan riippumattomuutensa, varsinkin kun sitä ylläpidetään yhteisin verorahoin. Tämäntapaisilla valinnoilla YLE osoittaa olevansa EU:ssa valtaapitävän kansainvälisen suurpääoman äänitorvi eikä suinkaan tasapuolisesti eri näkökantoja esiin tuova koko kansan "tiedotusväline".
- mee nyt
KaukoLaihanen kirjoitti:
YLE:n tulisi osoittaa nimenomaan riippumattomuutensa, varsinkin kun sitä ylläpidetään yhteisin verorahoin. Tämäntapaisilla valinnoilla YLE osoittaa olevansa EU:ssa valtaapitävän kansainvälisen suurpääoman äänitorvi eikä suinkaan tasapuolisesti eri näkökantoja esiin tuova koko kansan "tiedotusväline".
nukkuun. Ettei tuu aivoverenvuotoo.
- Democratian
KaukoLaihanen kirjoitti:
YLE:n tulisi osoittaa nimenomaan riippumattomuutensa, varsinkin kun sitä ylläpidetään yhteisin verorahoin. Tämäntapaisilla valinnoilla YLE osoittaa olevansa EU:ssa valtaapitävän kansainvälisen suurpääoman äänitorvi eikä suinkaan tasapuolisesti eri näkökantoja esiin tuova koko kansan "tiedotusväline".
Noita hakalehtolaisia fraaseja olemme saaneet kuulla jo suustasi mielin määrin. Keksisit välillä omia juttuja.
Noh.. menehän nukkumaan siitä, että jaksat herätä taas aamulla jauhamaan paskaa. Vai meinaatko päivystää koko yön kuin kunnon aliupseeri? :D - EURO = €€€
KaukoLaihanen kirjoitti:
YLE:n tulisi osoittaa nimenomaan riippumattomuutensa, varsinkin kun sitä ylläpidetään yhteisin verorahoin. Tämäntapaisilla valinnoilla YLE osoittaa olevansa EU:ssa valtaapitävän kansainvälisen suurpääoman äänitorvi eikä suinkaan tasapuolisesti eri näkökantoja esiin tuova koko kansan "tiedotusväline".
Eikö Kaken dementoituneet aivot muista, että Suomessa on ollut yhteisvaluutta € käytössä silleen jo nelisen vuotta??
- Lähi Lihavanen
Mitä helvettii jurotatte täällä EU:n koillisterritoriossa, kun kerta se tuottaa täyspäiväistä (muttei täyspäistä :) ) tuskaa teille. Ottakaa hatkat ja siirtäkää koko IPU hevonperseeseen EU:sta. Tosin sittenhän se tulisi tarpeettomaksi. Mistäs muuten syyttäisitte sitten ongelmianne, kun ei enää EU olisi sylkykuppinanne?
- Suomi kallis synnyinmaa...
Eiköhän tuota sylkykuppia käyttäne aivan joku muut kuin fiksu ja isänmaan parasta ajatteleva Kauko Laihanen. Voisit itsekin ottaa hengähdystauon ja pysähtyä todella ajattelemaan sitä asiaa, josta Kauko kirjoittaa selkeästi ja kiertelemättä.
Hyvät ystävät, jotka olette Kaukon ja Itsenäisyyspuolueen kanssa samaa mieltä, älkää antako näiden alatyylin rehvastelijoiden häiritä itseänne, vaan ajatelkaa omilla avoillanne. Se ei sentään vielä ole kiellettyä tässä maassa!
Ajatuksenne voitte kantaa äänestyskoppiin saakka. Sekin on vielä sallittua. Käyttäkäämme innolla näitä vapauksiamme ensi vaaleissa sylkykuppien käyttäjistä välittämättä! - Democratian
Suomi kallis synnyinmaa... kirjoitti:
Eiköhän tuota sylkykuppia käyttäne aivan joku muut kuin fiksu ja isänmaan parasta ajatteleva Kauko Laihanen. Voisit itsekin ottaa hengähdystauon ja pysähtyä todella ajattelemaan sitä asiaa, josta Kauko kirjoittaa selkeästi ja kiertelemättä.
Hyvät ystävät, jotka olette Kaukon ja Itsenäisyyspuolueen kanssa samaa mieltä, älkää antako näiden alatyylin rehvastelijoiden häiritä itseänne, vaan ajatelkaa omilla avoillanne. Se ei sentään vielä ole kiellettyä tässä maassa!
Ajatuksenne voitte kantaa äänestyskoppiin saakka. Sekin on vielä sallittua. Käyttäkäämme innolla näitä vapauksiamme ensi vaaleissa sylkykuppien käyttäjistä välittämättä!Sitä se ei enää voi olla!
- Kajulan Jussi
Democratian kirjoitti:
Sitä se ei enää voi olla!
Euroopan Unionin alamaisuushan on juuri sitä edellisen kirjoittajan pelkäämää kansainvälistä eristäytymistä. -Vapaana ja itsenäisenä maana Suomi sen sijaan voi solmia ystävyys- ja kauppasuhteita kaikkien maiden kanssa. Myös YK:ssa itsenäisellä Suomella olisi oman mielipiteen käyttöoikeus. EU-Suomi on kytketty Unionin mielipiteeseen.
Aina kannattaa perehtyä ensin asioihin, ennenkuin höläyttelee suustaan propagandistien iskulauseita, jotka useimmiten ovat täysin vailla todellisuuspohjaa. Katsos omien aivojenkin käyttö on sallittua. - Alamaisuuteen kyllästynyt
Kajulan Jussi kirjoitti:
Euroopan Unionin alamaisuushan on juuri sitä edellisen kirjoittajan pelkäämää kansainvälistä eristäytymistä. -Vapaana ja itsenäisenä maana Suomi sen sijaan voi solmia ystävyys- ja kauppasuhteita kaikkien maiden kanssa. Myös YK:ssa itsenäisellä Suomella olisi oman mielipiteen käyttöoikeus. EU-Suomi on kytketty Unionin mielipiteeseen.
Aina kannattaa perehtyä ensin asioihin, ennenkuin höläyttelee suustaan propagandistien iskulauseita, jotka useimmiten ovat täysin vailla todellisuuspohjaa. Katsos omien aivojenkin käyttö on sallittua.Mitään muuta syytä en ole keksinyt Suomen EU-jäsenyyteen kuin johtavien poliitikkojen lahjonnan. Meidän asiamme olivat selkeasti paremmalla mallilla ennen typeräksi ratkaisuksi osoittautunutta EU-jäsenyyttä.
On turha yrittää sumuuttaa enää ihmisiä 90-luvun pienen laman varjolla. Se kesti vain hetken, jota EU-jäsenyyteen liittyvä aivan liian nopeasti toteuteuu EMU- sopeutus entisestään vain syvensi. - Oili Karpaloneva
Alamaisuuteen kyllästynyt kirjoitti:
Mitään muuta syytä en ole keksinyt Suomen EU-jäsenyyteen kuin johtavien poliitikkojen lahjonnan. Meidän asiamme olivat selkeasti paremmalla mallilla ennen typeräksi ratkaisuksi osoittautunutta EU-jäsenyyttä.
On turha yrittää sumuuttaa enää ihmisiä 90-luvun pienen laman varjolla. Se kesti vain hetken, jota EU-jäsenyyteen liittyvä aivan liian nopeasti toteuteuu EMU- sopeutus entisestään vain syvensi.Olen ihmeissäni seurannut näitä keskusteluja ja tullut käsitykseen, etteivät suomalaiset vieläkään tajua kuinka merkittävä muutos heidän elämässään on ollut koko kansan toimia rajoittavalla EU-jäsenyydellä.
Itsenäistä Suomea ei näissä oloissa enää voi olla. Se pitäisi vähitellen valjeta kaikille. Itsenäisyyttä juhlittiin 6.12. täysin ymmärtämättä todellisuutta.
Tiedotusvälineitä seuraamalla voi havaita päivittäin, että EU teki siitä ja siitä asiasta meitä koskevan päätöksen tai EU rankaisi meitä siitä ja siitä laiminlyönnistä tai EU ei antanut meidän hoitaa parhaaksi haluamallamme tavalla esim. itärajan rekkajonoja yhdessä Venäjän kanssa tai että EU ei antanut meidän korottaa alkoholijuomien veroja EU:n yhtenäisen käytännön vuoksi. Jne ja jne...
Olemmeko me super-tyhmiä vai mistä johtuu, että annamme jatkuvasti vetää itseämme nenästä? - "todellisuudessas"
Oili Karpaloneva kirjoitti:
Olen ihmeissäni seurannut näitä keskusteluja ja tullut käsitykseen, etteivät suomalaiset vieläkään tajua kuinka merkittävä muutos heidän elämässään on ollut koko kansan toimia rajoittavalla EU-jäsenyydellä.
Itsenäistä Suomea ei näissä oloissa enää voi olla. Se pitäisi vähitellen valjeta kaikille. Itsenäisyyttä juhlittiin 6.12. täysin ymmärtämättä todellisuutta.
Tiedotusvälineitä seuraamalla voi havaita päivittäin, että EU teki siitä ja siitä asiasta meitä koskevan päätöksen tai EU rankaisi meitä siitä ja siitä laiminlyönnistä tai EU ei antanut meidän hoitaa parhaaksi haluamallamme tavalla esim. itärajan rekkajonoja yhdessä Venäjän kanssa tai että EU ei antanut meidän korottaa alkoholijuomien veroja EU:n yhtenäisen käytännön vuoksi. Jne ja jne...
Olemmeko me super-tyhmiä vai mistä johtuu, että annamme jatkuvasti vetää itseämme nenästä?ja siks susta tuntuu, et _kaikki_ muut elää josain omas oudos todelisuudessaan.
Se on se jakomielitauti ko sitä teettää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75723
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15543ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;182401- 26399