hei!
tulin äsken kirkkokonsertissa ja ihmiset taputtivat välillä kuoron vaihtuessa jne. minulle on ainakin opetettu että kirkossa ei anneta aplodeja!? Olenko minä väärässä vai olivatko "kaikki" muut? :)
taputus
5
156
Vastaukset
- rehellisyys
rehellisyys vaatii että yleisö saa kirkossa joskus osoittaa tyhmyytensä
- pakanatonttu
Kyllä he osoittavat sen joka kerta kun sinne menevät.
- kirkossa
pakanatonttu kirjoitti:
Kyllä he osoittavat sen joka kerta kun sinne menevät.
voi taputtaa yhtälailla kuin muuallakin. Jumalanpalvelukseen kenties ei kuulu taputukset, mutta konsertti on samanlainen esiintyminen olipa se missä tahansa. Kaikki kirkossa järjestettävät tilaisuudet eivät suinkaan ole uskonnollisia. Konserttien lisäksi olen ollut kirkossa myös koulun valmistujaistilaisuudessa, joka ei ollut millään tavalla tunnustuksellinen vaan täysin maallinen tilanne, joka nyt satuttiin järjestämään kirkossa.
- tosikko =)
kirkossa kirjoitti:
voi taputtaa yhtälailla kuin muuallakin. Jumalanpalvelukseen kenties ei kuulu taputukset, mutta konsertti on samanlainen esiintyminen olipa se missä tahansa. Kaikki kirkossa järjestettävät tilaisuudet eivät suinkaan ole uskonnollisia. Konserttien lisäksi olen ollut kirkossa myös koulun valmistujaistilaisuudessa, joka ei ollut millään tavalla tunnustuksellinen vaan täysin maallinen tilanne, joka nyt satuttiin järjestämään kirkossa.
No niin kiitos vastauksesta.. ihmeellistä kun näihin kysymyksiin pitää vastata kaikkea kummallisuutta...
- elefanttimarssi
Minullekin on opetettu, ettei kirkossa taputeta. Muissa juhlissa tms. voi taputtaa, mutta kirkossa ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536465Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483836Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava01330Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard01090- 971025
- 52900
- 56866
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,138847- 41830
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9827