Niin kuin muistamme kesällä Vanhasen hallitus oli kriisin partaalla viljelijöiden 100 miljoonan euron tukien menetyksestä, josta hallitus pääsi kuitenkin sopuun, että tukien menetys viljelijöille korvataan niin, että tilojen tulot pienenevät mahdollisimman vähän. Ajatelkaa 100 milj. euroa verovaroistamme maatalouskompensaationa suoraan ja mukisematta viljelijöille. Vanhanen on erittäin lempeä miljoonien eurojen maataloustukien saajia kohtaan, mutta duunarin muutaman sadan euron työttömyysturvan huonontamiseen Vanhasella riittää kovuutta. Tässä nähdään se, Vanhasen perusluonne KYLMÄ ja KOVA.
Vastaukset 4
- ennen kuin kirjoitat
Kirjoittamasihan on täyttä potaskaa.
- näin se on
100 miljoonaan euroa oli EU-tukien menetys Suomelle, josta hallitus sopi, että tukien menetys korvataan niin, että tilojen tulot pienenevät mahdollisimman vähän. Siis Suomi lupasi paikata omista rahoistaan tukien menetyksestä syntyneen loven.
Eikös duunareilla ole ihan oma edustus Arkdianmäellä? Vasemmistoliitto, Demarit..
Kuten tuossa edellä jo hyvin todettiin, kannattanee paneutua asioihin; ei tunteella vaan tiedolla. Ei Vanhanen ole mikään diktaattori; kyllä me eletään demokratiassa ja meistä jokaisella on taas muutaman kuukauden kuluttua mahdollisuus vaikuttaa siihen, istuuko alussa mainitulla mäellä tonihalmeita vai niitä, joilla on oikeasti jotain annettavaa tälle yhteiskunnalle.- Vaalivalitsija
... ne muut edustavat kettufarmissa, jos vas.l. ja demarit duunareita? Pitäisikö duunareiden edustaminen kieltää? Vai määrätä ne lailla äänestämään kepuloita?
Kovin näkyy hinkua olevan duunareiden äänille muillakin!
Tuollainen möläys kertoo diktatuurihengestä. Kaikki ovat demokratiassa tasa-arvoisia, mutta kepukot vähän tasa-arvoisempia kuin muut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129578
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 42496