Kuinka helposti naiset saavat orgasmin?

Eve3

Ajattelin tehdä pientä galluppia siitä kuinka usein / helposti naiset saavat orgasmin. Henkilökohtaisesti en ole saanut isoa O:ta koskaan, en miehen kanssa enkä itsetyydytyksellä. Joskus saan pienemmän orgasmin mutta kokonaisvaltainen hyvänolon tunne jää puuttumaan. En ole kovin kokenut seksin suhteen, koska minulla ei ole ollut montaa seurustelukumppania, enkä ole kokeillut mitään seksileluja. Myös nykyinen seurustelusuhteeni kärsii ongelmasta. Kiinnostaisi tietää, voiko jokainen nainen saada omin ehdoin, vai onko niin, että jotkut naiset eivät saa koskaan?

27

11137

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • serenel

ei se ole mikään itsestäänselvyys läheskään kaikille..:/ kuulemma vain 30 % naisista saa yhdynnässä, lopuista en sitten tiedä.

minä saan itsekseni mutta en koskaan pelkillä käsillä, miehen kanssa vain jos hän kestää tarpeeksi pitkään (taipumusta tulla vartissa:( ja vain jos auttelen itse tuosta edestä hyväillen.

kyllä mua ainakin turhauttaa kun se on aika työn takana, ja kun vihdoin alkaa tuntua hyvältä onkin pakko keskeyttää hetkeksi kun mies meinaa laueta :E

aihe kyllä ihan kiinnostava, sitäkin olen miettinyt että onko kellään kokemuksia jostain tietystä asennosta jossa saisi tarpeeksi stimulaatiota klitoriksen alueelle ilman käsiä?

• öaksd

En ole ikinä miehen kanssa saanut, yksin kyllä, mutta ei kyllä ainakaan yhdynnässä taida olla edes mahdollista mun saada kun en ikinä ole ollut lähelläkään saada.. Turhauttavaa..

• orkun

..pelkästä yhdynnästä. Mun nainen saa joka kerta, mutta ei tietenkään pelkällä yhdynnällä. Yhdyntä on vain miehen orgasmia varten. Nainen saa vain nuolemalla/sormettamalla. Joka muuta väittää on väärässä tai kiistää vielä asian..

• Viikatemiäs

Paskaa puhut jos väität että 0% saa pelkäs yhdynnäs! Kyllä niitäkin on jotka saa ihan ilman sormilla räpläämistä, eikä välttist tarvii ees pitkää esileikkii. Tietysti silt panijaltakin vaaditaan enemmän ku "viis työntöö ja vihellys"...
        On toki niitäkin jotka ei tuu pelkäs yhdynnäs ja jotkut ei kai pysty tulee ollenkaan...

• Emmanuele
        Viikatemiäs kirjoitti:

Paskaa puhut jos väität että 0% saa pelkäs yhdynnäs! Kyllä niitäkin on jotka saa ihan ilman sormilla räpläämistä, eikä välttist tarvii ees pitkää esileikkii. Tietysti silt panijaltakin vaaditaan enemmän ku "viis työntöö ja vihellys"...
        On toki niitäkin jotka ei tuu pelkäs yhdynnäs ja jotkut ei kai pysty tulee ollenkaan...

Klitoris on naisen terska. Saisitko itse ilman kosketusta kulliisi?
        Tiedän joitakin ystäviä jotka saa pelkästä yhdynnästä. Mutta ei ole mikään häpeä olla saamatta. Uskokaa siskot rakkaat.
        Mä olen saanut ekat orkkuni joskus 10vuotiaana.
        Itsetyydytyksellä saan aina, suuseksissä usein. Yhdyntä ja hieromasauva on aika hyvä yhdistelmä, sillä tulen aina, kokeilkaa!

• n24

että todellakin on mahdollista saada yhdynnässä ja jopa ilman kosketusta! Itse olen lauennut monta kertaa unissani, ilman että olen koskenutkaan itseäni. Pystyn stimuloimaan itselleni orgasmin myös pelkillä fantasioilla, ilman minkäänlaista kosketusta! Tosin pyöritän tuolloin lanteitani, niin että lihakset supistelevat.

Mutta niinkuin tuonne alas kirjoitin, saan nykyään joka kerta, ilman että tarvitsee minkäänlaisia esileikkejä tai klitoriksen koskettelua. Niin, sellainen neuvo miehille, että älkää työntykö heti liian syvälle, g-piste sijaitsee aika lähellä suuaukkoa, yläosassa. Sitä kannattaa stimuloida. Uskon, että g-piste löytyy joka naiselta.

• yx mies

kokeilepa olla miehesi päällä (siis samoin kuin ns. lähetyssaarnaaja-asennossa mutta toisinpäin) ja liikutella itseäsi niin, että tuntuu kiihottavalta. mies ei tässä asennossa kiihotu niin äkkiä, klitoriksesi saa kunnon hierontaa ja saatat saada orkun ennen kuin uskoisitkaan. ainakin meillä tämä toimii yleensä aina. nautinnollisia hetkiä :-D

• SamuelEugenKrewing

jatkuu.
      Usea nainen/pari, jonka nainen(n.250), ei ole saanut yhdyntä-
      orkkua, on alkanut saamaan, kun häntä on stimuloitu oikeista
      paikoista. Osa noista oikeista paikoista löytyy pillusta(6kpl),
      osa muualta kehosta(mm.aivot!).
      Tarjoan apuani teillekin kaavion ohjeistuksen muodossa.

Mailaa: [email protected]
      ja saat paluupostissa kaavion, sekä ohjeistuksen sen käyttöön.
      Yksityisyyden suojaksi voi ottaa sivulta www.yahoo.com
      uuden mailiosoitteen, ja keksiä sen haltijatietoihin satuja.
      Tuon osoitteen voi huoletta jättää käyttämättä, kun on saanut
      kaavion.

• raasukkaa

samuel. Mene stimuloimaan itsesi jonnekin avaruuteen, mista oivalluksesikin ovat peräisin. Et sinä tiedä kaikkien naisten kaikkia juttuja, etkä kaikkien miestenkään. Jotkut naiset EIVÄT SAA millään konstilla, eikä siinä edes sinun stimulointisikaan auta. No huhhuh.. Ja muuten, työnnä kaaviosi sinne missä ne tuntuu parhaimmalta..

• SamuelEugenKrewing
        raasukkaa kirjoitti:

samuel. Mene stimuloimaan itsesi jonnekin avaruuteen, mista oivalluksesikin ovat peräisin. Et sinä tiedä kaikkien naisten kaikkia juttuja, etkä kaikkien miestenkään. Jotkut naiset EIVÄT SAA millään konstilla, eikä siinä edes sinun stimulointisikaan auta. No huhhuh.. Ja muuten, työnnä kaaviosi sinne missä ne tuntuu parhaimmalta..

Sinun orgasmi-ongelmasi johtuvat asenteestasi.
        Ei orgasmia väkisin voi kenellekään pakottaa. Muutoksen
        pitää lähteä ihmisestä itsestää, ja HALUSTA muuttua.
        Kunnes muutut, olet orgasmittomuuden kahleissa.

Älä puutu asioihin, joista ymmärrät vain raapaisun.

• SamuelEugenKrewing

Kehoitan vakavasti kaaviota tilaavia ilmaisemaan
      kumpi sukupuoli on kyseessä, ellei se ilmene nimestä.
      Kuinka voisin tietää kummalle suunnatut ohjeet annan,
      jos tilaajan nimi on esim.: "[email protected]"

Olen ollut pakotettu antamaan yllämainituissa tapauksissa
      yleisluontoiset ohjeet. Kyllä niilläkin saa kaavion toimimaan,
      mutta tulos ei ole yhtä hyvä.

• *ruusunen*

Itse aloin saamaan orgasmeja jo hyvin nuorena. Jostakin syystä vain käsitin, että miten niitä saadaan ja paljon (sekä nopeasti). Uskoisin, että sellainen isoin tekijä asiassa on itsensä hyväksyminen ja toisen seurassa rentoutuminen, sitä ettei häpeile itseään tai luule kumppanin päänsä sisällä arvostelevan sinua. Itse saan itsetyydytyksessä (monia, yleensä 4 klitorisorgasmia). Kun taas miehen kanssa saan yhdynnässä 1 - 2 isoa orgasmia (ilman klitoriksen stimulointia). Eli se ei ole mikään tabu, ettei nainen voisi saada yhdynnässä. Ystäväpiirissäni muutama on saanut yhdynnässä, mutta sanovat yleensä saavansa suuseksin avulla tai sitten ei lainkaan. Itse pidän yhdynnästä, koska saan siinä haluamani orgasmin ja monesti tulen vain parin minuutin jälkeen ja jos mies jaksaa vielä siitä eteenpäin . 10 - 15 min. niin tulen yleensä uudestaan. Kolmea en ole kyennyt saamaan, alkaa jo kahden jälkeen olemaan niin hellänä paikat ettei pysty :P Mutta tosiaan sekin on ihan täysin normaalia ettei saa ollenkaan. Kaikki eivät pysty tai oppivat ajan kanssa.

• n24

En edes muista, milloin sain ekan O:n. Joskus lapsena se oli. Olen aina itsetyydyttänyt, harvoin on usean päivän taukoja. Ehkä se on helpottanut myös sitä, että nykyään saan todella helposti myös miesten kanssa ilman että tarvitsee klitorikseen koskeakaan. Eli kannattaa nautiskella ensin yksin. Eikä kannata tähdätä orgasmiin edes yksin ollessaan, muuten siitä ei nauti yhtään. Ei se orgasmi ole mikään pakollinen juttu, nautinto ja hyvä olo on tärkeintä.

Yhdynnässä sain eka kerran 22-vuotiaana. Ehdin sitä ennen harrastaa yhdyntöjä 8 vuoden ajan, eli pitkään jouduin harjoittelemaan :) Nykyään saan joka kerta, yleensä monta kertaa saman yhdynnän aikana. Kun kerran oppii saamaan, se taito vain kehittyy. Yhden kerran olen ejakuloinut.

Klitoris- ja emätinorgasmissa olen huomannut eroja. Jos saan klitorisorgasmin, yhdyntää on vaikeampi jatkaa, kun paikat tuntuvat liian herkiltä. Jos taas saan emätinorgasmin, pystyn jatkamaan loputtomiin ja jokainen uusi orgasmi tuntuu aina vain paremmalta. Tällainen orgasmi on voimakkaampi ja kokonaisvaltaisempi.

Ei minulla ole muuta neuvoa, kuin että opettele nauttimaan läheisyydestä ja hellyydestä ja omasta vartalostasi ja sen liikkeistä ILMAN että edes ajattelet orgasmia. Muuten se on erittäin vaikeaa. Minulla saamista auttaa, jos mies ensin "sormettaa" g-pistettä (emättimen ylälaita) ja on hyvin hellä ja hidas liikkeissään. Eli nopeatahtinen kanitus ei itselläni ainakaan kovin hyvin toimi.

• sanoa

että mulla on sama juttu!

• kokemus.

Hienosti kirjoitettu, N24. Minun havaintojeni mukaan naisia on kovin erilaisia orgasmin saamisen suhteen. Toiset saavat melkein pelkällä ajatuksen voimalla. Toiset taas saavat vasta puolen tunnin aktiivisen kiihottamisen jälkeen ja sittenkin itse vähän auttaen.

Minulla on nyt onni olla ikäiseni (n.45) todella helposti tyydyttyvän naisen kumppanina. Hän saa ensimmäisen orgasmin juuri tuosta G-pisteestä kun vien sormen tai kaksi sisään ja vain painan muutaman sekunnin. Ja sitten siitä illan mittaan pari-kolmekymmentä parhaimmillaan. En ole onnistunut laskemaan koskaan kun on pitänyt keskittyä muihin juttuihin välillä. (Itsekin on mukava saada välillä...) Ja mitäs väliä sillä määrällä on, yhdessähän sitä siinä nautitaan.

Minusta on näyttänyt siltä, että nuoremmilla naisilla on vaikeampaa saavuttaa orgasmi kuin vähän varttuneemmilla. Itsetuntemuksen lisääntyessä rohkeus ja kyky nauttia itsestäänkin näyttää lisääntyvän ja erilaiset estot vähentyvän. Se sitten tuottaa myös parempia orgasmeja.

• etten voi saada

orgasmia miehen kanssa. Mulla on pitkä suhde takana, enkä koskaan saanut hänen kanssaan todellista, isoa orgasmia. Toki seksi oli ihan ok, sain mielihyvää ja aika ajoin todella mukavaakin, mutten vaan orgasmia. Joten ajattelin, etten sitä voi miehen kanssa saada. Olen aktiivisesti tyydyttänyt itseäni ja silloin saan melko helpostikin.

Mutta sitten tapasin miehen, joka pystyy tyydyttämään minut täysin. Ja eri tavoilla, hän tekee kaikkensa siinä, että saan parasta nautintoa. ja onnistuu myös siinä erittäin hyvin.

Tällainen on minun kokemukseni, mutta eihän sitä voi tietää, miten se on muilla. En kyllä henkilökohtaisesti usko siihen, että "normaali" nainen ei saisi orgasmia. Kyllä jokainen saa sen tavalla tai toisella ennemmin tai myöhemmin.

Orgasmin saaminen toisen kanssa on kyllä mielestäni eniten kiinni partnerista ja hänen taidoistaan sekä suhteesta itsestään, luottamuksesta, halusta, omasta itsestä...jne.

• ihmeellistä

Minäkin olen eronnut pitkän suhteen jälkeen ja tapasin yllättäen mukavan miehen, jonka kanssa seksi on taivaallista! En aiemmin saanut helposti yhdynnässä, mutta itseni tyydyttämällä kyllä. Nyt saan joka ikinen kerta eli päivittäin:) Esileikeillä ja yhteenkuuluvuuden tunteella on iso osuus asiaan. Tunnen itseni halutuksi ja rentoutuneeksi ja koskettelemme ja suutelemme paljon. Sen jälkeen tulee helposti, välillä jo muutamalla ekalla työnnöllä. Eli ei pidä tosiaan paikkaansa, että 0 % naisista saa orkun yhdynnässä.

• mimmu

minä saan orgasmin aina masturboidessa ja miehen kanssakin usein, jos saan olla päällä. oikein kiihottuneena saan miehenkin kanssa aina. seksi on minulle erittäin tärkeää, harmi kun mieheni ei halua niin usein kun minä. exän kanssa oltiin jopa neljästi viikossa, joskus useamminkin. sain joka kerta.

• Emmanuele

sulle sitkeää harjoittelua.
      Suhtaudu siihen silleen avoimin mielin, jos ajattelet ettei orkku tule niin ei se varmaan tulekaan. Elämässä odotukset usein käyvät toteen.
      Tutustu itseesi eritavoilla. Sun ei tartte miellyttää ketään.

• Vaatii harjoittelua ja heittäytymistä.Heittäytymisellä tarkoitan,ettei silloin mietitä mitään huomista päivää tai kontrolloida itseä olemaan jotain jota ei ole.
      Oma keho on tunnettava.Mistä kohtaa tuntuu parhaimmalta ja miten mies koskettaa ja milloin se tuntuu hyvältä.Enää harvoin tulee tilannetta ettei orgasmi satu kohdalle, mutta silloin en voikaan sulkea päivän tapahtumia mielestäni pois.Samaa parisuhdetta on takana 14 vuotta ja muista miehistä ei ole kokemusta.

• israe

Itsetyydytys oli minun pelastus, en ole mieheni kanssa saanut o:ta. Nykyisin multa tulee ihan ajattelemalla esim. hyvän näköistä työkaveria, kuten äskenkin. Ihanaa...

• Eve3

Niin, varmasti rentotumisella on suuri merkitys ison O:n saamisessa. Mietin vain, onko tilanteeni toivoton, kun en pysty saamaan edes itsetyydytyksellä: silloin kuitenkin keskittyy vain itseensä eikä ole paineita toisen huomioimisesta. Vaikka seksi ei mielestäni ole tärkein asia suhteessa, olisi kiva että se toimii. Ollaan oltu yhdessä jo pari vuotta ja isoa O:ta ei vielä ole kuulunut. En tiedä mitä tehdä, kokeillako seksileluja vai opetellako rentoutumaan paremmin. Sitäkin mietin, onko suhde oikea, jos kemiat ei pelaa makuuhuoneessa. Mutta toisaalta en usko että asia paranee vaihtamalla. Luulen että ongelma siirtyisi vaan eteenpäin.

• Misuliini
        Eve3 kirjoitti:

Niin, varmasti rentotumisella on suuri merkitys ison O:n saamisessa. Mietin vain, onko tilanteeni toivoton, kun en pysty saamaan edes itsetyydytyksellä: silloin kuitenkin keskittyy vain itseensä eikä ole paineita toisen huomioimisesta. Vaikka seksi ei mielestäni ole tärkein asia suhteessa, olisi kiva että se toimii. Ollaan oltu yhdessä jo pari vuotta ja isoa O:ta ei vielä ole kuulunut. En tiedä mitä tehdä, kokeillako seksileluja vai opetellako rentoutumaan paremmin. Sitäkin mietin, onko suhde oikea, jos kemiat ei pelaa makuuhuoneessa. Mutta toisaalta en usko että asia paranee vaihtamalla. Luulen että ongelma siirtyisi vaan eteenpäin.

Ite saan aina yhdynnässä, jos olen päällä. Saisin vaikka kuinka monta peräkkäin, jos mies vaan jaksaa. Yleensä tyydyn 4-5 orkkuun, mutta oon saanut jopa 25-30 peräkkäin. Sekään ei mua estä laukeamasta, vaikka mies laukeaa välillä. Yhtä helposti mulle orkku tulee, vaikka kalu ei sitten enää pysyisikään sisällä... Ihanaa, pitääpä taas ukkoa houkutella sänkyleikkeihin ,kun se tulee parin tunnin päästä töistä...

• Blue-dog

Asento on kaiken a ja o, sekä s e että itseäkin haluttaa.Ja tietysti se,että pystyy olemaan rentona!!

• näin..

Jotenkin nykyisen vehje on sen mallinen, että se kiihottaa parhaiten kun makaan vatsallani, muutama tyyny lantion alla ja mies nai takaapäin. Kiihotus ja henkinen nautinto on mulla pääasiassa, ja on mieletöntä kun kuulen miten hän huohottaa korvaan ja kuiskailee korvaan kaikkea kivaa ;) En ole ennen saanut ikinä yhdynnässä, en edes klitorista hyväilemällä, mutta ensimmäiset kerrat 15 vuoden sekstailujen jälkeen uuden mieheni kanssa olen lauennut, ja mun mielestä suurin syy siihen on henkinen kiihotustila. huomaan, että jos oikein säästelen, etten esim. viikkoon anna itseni laueta, niin olen ollut muutaman kerran tosi lähellä kun olen ratsastanut, etten olisi lauennut ilman mitään kosketusta klitorikseen. Tiedän että se tapahtuu vielä sekin :) Se on yleensä vielä auttanut mua, että mies on nuollut tai käsin hyväillyt ihan orgasmin partaalle asti, ja siitä kun aletaan naimaan niin ollaan jo valmiiksi niin lähellä että laukeaminen on helppoa. näin olen ekat kerrat elämässäni saanut yhdynnän aikana, klitorista koskemalla tosin, mutta lähellä on ollut ilmankin kosketusta, tosi lähellä.

• nainen43v

Itse saan helposti emätinorgasmin varsinkin tämän uuden miehen kanssa. Hän on kestävä ja osaa homman erilailla kuin exät. Saatan saada monta emätinorgasmia peräkkäin.. Kyllä aika paljon on merkitystä miehen taidoilla ja tietysti sillä, että osaa vapautua. Ehkä ikäkin vaikuttaa siihen, että antautuu nauttimaan eri lailla.

• 26v

- Pelkässä yhdynnässä ei koskaan. Yhdyntä ei edes tunnu oikein miltään.
      - Nuolemalla tai miehen sormettaminen ei myöskään ole tuottaneet minkäänlaista tulosta.
      - Omin sormin onnistuu, mutta tuntuu paljon vähemmän kuin vibralla tehtynä.
      - Vibralla onnistuu jopa miehen käsittelemänä.

Loppujen lopuksi orgasmi ei tunnu mitenkään erikoiselta eikä tavoiteltava niin kuin ei mikään seksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      73
      4416
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2511
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2324
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      21
      1815
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1672
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1552
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      81
      1536
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      1346
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1243
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1145
    Aihe