Tepi teki yli 1000e! Ilman Barosin maalia lähes 1500 et sillei hei! Mihin voin lähettää laskun?
Olipas ennakolta arvattavissa noi pelit, siis Karlhurse ja Serie B:n tasuri sekä Frölunda. Ne kun olisi ottanut mukaan tuohon Columbuksen ja Chicagon oheen, niin njam. Noh, Frölunda odottaa NHL-pelejä kiltisti. Saa nähdä joudunko avaamaan yöllä ketjun, jonka otsikko on "Teppo voittaa 1600e, vai paljon sieltä on nyt tulossa et sillei hei!
HELPOT PELIT - TULIKO VOITTOA?
12
1042
Vastaukset
- Campaleri
Oisko NBA vihjeitten paikka vaik ei voittanutkaan shefield?
Voisin muutaman yllätyksen heittää lonkalta eli Portland, Boston ja Memphis. Ei varmaankaan kannata laittaa samaan riviin, kun kaikki ylläreitä kerran ovat.
teppo.moi kirjoitti:
Voisin muutaman yllätyksen heittää lonkalta eli Portland, Boston ja Memphis. Ei varmaankaan kannata laittaa samaan riviin, kun kaikki ylläreitä kerran ovat.
Clipperskin on hyvä kohde.
- PROXY-TEPPO
MÄ AVAAMAAN VIESTIKETJUN, JOSSA VÄITÄN TEPPOA VALEHTELIJAKSI JA SOPULIKSI!
- _SOPULI_
teppo.moi kirjoitti:
Sopuli? Tiedätkö missä lehdessä?
TÄSSÄ TEPPO:
http://en.wikipedia.org/wiki/Lemming - Zeni
teppo.moi kirjoitti:
Sopuli? Tiedätkö missä lehdessä?
Uskallan olla gurun kanssa eri linjoilla muutamassakin NBA-ottelussa, mutta mikäpä minä olen mestarille sanomaan!
Zeni kirjoitti:
Uskallan olla gurun kanssa eri linjoilla muutamassakin NBA-ottelussa, mutta mikäpä minä olen mestarille sanomaan!
En jaksa pelata NBA:ssa suosikkeja, kun kerran lähes jokainen peli on niin tasainen. Siinä oli siis yllätysmahdollisuudet. On silti todennäköisempää, että sinun kohteesi menee oikein NBA:sta ja Tepin väärin hei!
- motor weimar
justiinsapa joo...
- motor weimar
teppo.moi kirjoitti:
Jos et ymmärtänyt ironiaa niin ei sitten.
kuuntelijoita näyttää pyörivän edelleen tällä palstalla.Huumoriahan se tietysti huonokin huumori.Sou votia !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2032790Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1652496Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 64951
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait256904Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies107902Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20879Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka307874Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k453778Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22748