ylläpidolle

minä ja hän

Rasistiset ja asiattomat viestit poistetaan palstalta. Tarpeen vaatiessa asiaton kirjoittaja jäljitetään ja tiedot luovutetaan poliisille. Myös sellaisten keksittyjen tarinoiden, joiden motiivina on kiihottaminen kansanryhmää vastaan, kirjoittaminen palstoille on kielletty.

Voisitteko poistaa kokoomusnaisen kirjoituksen...

Koska siinä yllytetään ihmisryhmiä yhteiskuntaluokkia vastakkain

Tapahtuuko täällä ohjeittene mukaista kirjoittelun poistoa reali ajassa? vai...

OLETTEKO TE ITSE LAITTANUT KYSEISEN KIRJOITUKSEN!

Mielestäni ylläpidom pitäisi pysyä kaikintavoin puolueettomana koska muuten tämä palsta edustaa vain yhden ihmisryhmän näkemystä.

Myös tämä palsta pystytään poistamaan/sulkemaan vaikka lakiteitse jos täällä esiintyy kansankiihotusta, niinhän te itse kirjoititte.

4

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos vaikka olis

Pöydänalla keräämässä murusija !

• Minä ja Hän

Virsi 440
        1. Jo (EU:ssa) vääryys vallan saapi se huutaa taivaaseen, se turmaa ennustaapi
        vie kansat kurjuuteen. Ken Herran oikeutta nyt täällä julistaa, ja ken vanhurskautta nyt tahtois puolustaa?

2. Nyt viekas vilppi täällä on noussut kunniaan, on valhe vallan päällä
        ja vääryys voimissaan. Ei kuulla kurjan ääntä ja köyhää sorretaan,
        ja lainkin rikkaat vääntää vääryyttä puoltamaan.

3. Kas, köyhän leivän syövät nuo jumalattomat. He viatonta lyövät ja häntä vainoovat. He kurjaa ahdistaapi kuin käärme kiukussa, korvansa tukkeaapi
        tuon raukan huudoilta.

4. He armotonna veivät osuudet orpojen. He söivät lesken leivät, on Herra nähnyt sen. Hän vanhurskaasti kostaa vääryydentekijät, rankaisee ansiosta
        nuo viekkaat ryöstäjät.

5. Vaan voitonpäivän kerran vaivaiset näkevät, vanhurskaus kun Herran Lyö väärät, väkevät.
        Oi Herra, voimas näytä, Kansaasi armahda Ja hurskaan pyynnöt täytä
        Ja päästä vaivasta.

Hagvin Spegel psalmin 58 pohjalta v.1694
        Elias Lönnrot v.1867 virsikirjaehdotukseen.
        Lisäys virteen sana ”EU:ssa” 6.12.2006

Virsi 440 Löytyy v.1938 virsikirjasta, poistettu uudemmista virsikirjoista ? ? ?
        Virren voi laulaa suvivirren sävelmällä ”jo joutui armas aika”
        ps. Katso Jesaja.58

• perkele-1

Poista Rauno toi tämän ketjun aloituskirjoitus. Mua vituttaa se.

• vaan

punikki kommunisti pääsi kiinni. Kokkarinaisen kirjoitus oli aivan asiallinen eikä yllyttänyt ketään mihinkään. Totesi vain tilanteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2491
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe