http://www.yle.fi/radiopeili/delta/uutiset.php/L3V1dGlzZXQva3VsdHR1dXJpL2lkNDg4NDUuaHRtbA==
Jos Paavalin hauta osoittautuu oikeksi niin uskon että tutkijat saavat paljonkin asioita selville "Murhaaja-Paavalista" ja hänen elämästään ja kuolemastaan rikollisena.
Paavali oli se joka määräsi ensimääisen marttuurin tapettavaksi kivittämällä.
Paavalin näyt on nykytieteen valossa todennäköisesti epilepsiakohtauksia.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Epilepsia
Paavalin hauta
29
996
Vastaukset
- ..--------
taidat olla imbesili..
- tiedon lähde
"Paavali oli se joka määräsi ensimmäisen marttuurin tapettavaksi kivittämällä."
Sinulla on selvästi uutta tietoa Paavalin toimista. Uskottavuuden varmistamiseksi kertonet meille lähteet, joihin tämä uusi tieto pohjautuu.- tiedon lähde
Peku ` kirjoitti:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Paavali
http://fi.wikipedia.org/wiki/EpilepsiaNiin, niin, mutta missä kerrotaan Paavalin määränneen ensimmäisen marttyyrin tapettavaksi kivittämällä?
- Peku `
tiedon lähde kirjoitti:
Niin, niin, mutta missä kerrotaan Paavalin määränneen ensimmäisen marttyyrin tapettavaksi kivittämällä?
Eihän hitlerkään itse juutalaisia tappanut mutta hän oli se oikea murhaaja.
Kaiken pahinta niin Paavalin kuin Hitlerinkin tapauksessa on se että kehtasivat teettää sen toisilla ja syy meni toisten niskaan. - ollut
Peku ` kirjoitti:
Eihän hitlerkään itse juutalaisia tappanut mutta hän oli se oikea murhaaja.
Kaiken pahinta niin Paavalin kuin Hitlerinkin tapauksessa on se että kehtasivat teettää sen toisilla ja syy meni toisten niskaan.silloin muuta kuin nuorukainen, joka vartioi kivittäjien viittoja. Ei hän ollut käskevässä asemassa. Lue Apt 6:8-15 ja 7: 1-60.
- Peku `
ollut kirjoitti:
silloin muuta kuin nuorukainen, joka vartioi kivittäjien viittoja. Ei hän ollut käskevässä asemassa. Lue Apt 6:8-15 ja 7: 1-60.
Paavalihan ei ollut satuhahmo kuten Jumala.
Paavali määräsi kivityksen.
Ei aina kannata uskoa mitä hän itse asiasta on kirjoittanut.
Paavali itse sai vanhoilla päivillä kuolemantuomion yhden maailman suurimman tuhopolton järjestelyistä jota kutsutaan "Rooman paloksi".
- Miina I
Saulus myöhemmin Paulus vain vartioi vaatteita, kun Stefanus kivitettiin. Myöhemmin hän tuli kääntymykseen ja hänestä tuli pakanain apostoli. Paavalin näyistä ei nykytiede sano yhtään mitään, eihän lääkäri ota kantaa asiaan potilasta tutkimatta!
"Paavalin näyistä ei nykytiede sano yhtään mitään, eihän lääkäri ota kantaa asiaan potilasta tutkimatta!"
Joo, jotkut uskovat Jeesukseen ja Jumalaan vaikka eivät ole kumpaakaan nähneet.- asioihin,
Nas.se kirjoitti:
"Paavalin näyistä ei nykytiede sano yhtään mitään, eihän lääkäri ota kantaa asiaan potilasta tutkimatta!"
Joo, jotkut uskovat Jeesukseen ja Jumalaan vaikka eivät ole kumpaakaan nähneet.joista et ymmärrä yhtään mitään? Painu helvettiin, Nas´se!
- on monien
Nas.se kirjoitti:
Joo, jotkut uskovat Jeesukseen ja Jumalaan vaikka eivät ole kumpaakaan nähneet.nimikristittyjen kohdilla..
Hieno termi, minkä laitoit muuten ;)
Olet nähnyt jotain olennaista..
Siinähän se soppa syntyy otetaan joku, kohta , ja toislela sitten onnistutaan väärentämään.. se..
Hauskaa eikö..?
Monet kyllä hokevat, mutta eivät tee, kuten pitää..
Sanovat tekopyhinä ja sitten vielä muka uskovat.. mutta tälläistä se on..
Sinä tietänet, Epäilevän Tuomaksen tapauksen..? - paljon enemmän
on monien kirjoitti:
nimikristittyjen kohdilla..
Hieno termi, minkä laitoit muuten ;)
Olet nähnyt jotain olennaista..
Siinähän se soppa syntyy otetaan joku, kohta , ja toislela sitten onnistutaan väärentämään.. se..
Hauskaa eikö..?
Monet kyllä hokevat, mutta eivät tee, kuten pitää..
Sanovat tekopyhinä ja sitten vielä muka uskovat.. mutta tälläistä se on..
Sinä tietänet, Epäilevän Tuomaksen tapauksen..?kuin kristittyjä!
- Elwen
asioihin, kirjoitti:
joista et ymmärrä yhtään mitään? Painu helvettiin, Nas´se!
viestistäsi, millä perusteella Nassen väite "jotkut uskovat Jeesukseen ja Jumalaan vaikka eivät ole kumpaakaan nähneet" oli väärä. Voisitko ilmeisen älykkäänä henkilönä todistaa Nassen väitteen negaation hitaasti edeten niin että minäkin ymmärtäisin?
- ateismi palstalle takaisin
Elwen kirjoitti:
viestistäsi, millä perusteella Nassen väite "jotkut uskovat Jeesukseen ja Jumalaan vaikka eivät ole kumpaakaan nähneet" oli väärä. Voisitko ilmeisen älykkäänä henkilönä todistaa Nassen väitteen negaation hitaasti edeten niin että minäkin ymmärtäisin?
nämä kristinuskoa käsittelevät palstat on tarkoitettu niille, jotka haluavat keskustella uskstaan ja sen sisällöstä eikä niille, jotka haluavat mitätöidä koko uskonnon. Tässäkin keskustelussa piti puhua apostoli Paavalin haudasta eikä jauhaa siitä, onko Jumalaa vai ei. Toiset uskovat Jumalaan, toiset eivät. Jos henkilö ei usko Jumalaan, niin mitä ihmettä sellainen ihminen tekee näillä uskonnollisilla palstoilla pilkkaamassa ja kiusaamssa muita?
- Elwen
ateismi palstalle takaisin kirjoitti:
nämä kristinuskoa käsittelevät palstat on tarkoitettu niille, jotka haluavat keskustella uskstaan ja sen sisällöstä eikä niille, jotka haluavat mitätöidä koko uskonnon. Tässäkin keskustelussa piti puhua apostoli Paavalin haudasta eikä jauhaa siitä, onko Jumalaa vai ei. Toiset uskovat Jumalaan, toiset eivät. Jos henkilö ei usko Jumalaan, niin mitä ihmettä sellainen ihminen tekee näillä uskonnollisilla palstoilla pilkkaamassa ja kiusaamssa muita?
on erityisasema, jonka vuoksi se tunkee monin tavoin toisuskoisten ja uskonnottomien elämään. Kirkon asemaan voi vaikuttaa demokraattisella päätöksenteolla, joka kuuluu meille kaikille.
Keskusteluun voinee sisällyttää myös uskomusten loogisuuden arviointia. Paavali on ilmeisesti ollut historiallinen henkilö, ja sellaiset on yleensä haudattu jonnekin, mutta se ei todista hänen oppiensa oikeellisuutta. - Peku `
ateismi palstalle takaisin kirjoitti:
Olet ylentänyt itsesi Eniron ja Suomen lain yläpuolelle antamalla omat säännöt.
Näillä palstoilla tulee noudattaa Eniron sääntöjä ja myös Suomen lakeja joita molempia viestisi rikkoo. - ei kenelläkään ole oikeutta
Peku ` kirjoitti:
Olet ylentänyt itsesi Eniron ja Suomen lain yläpuolelle antamalla omat säännöt.
Näillä palstoilla tulee noudattaa Eniron sääntöjä ja myös Suomen lakeja joita molempia viestisi rikkoo.keskustelujen häiritsemiseen. Nimimerkki Nas.se käy kaikilla uskonnollisilla palstoilla häiritsemässä keskusteluja.
- näetkö tuulen?
Nas.se kirjoitti:
Joo, jotkut uskovat Jeesukseen ja Jumalaan vaikka eivät ole kumpaakaan nähneet.Uskotko, että tuuli on olemassa, vaikkei sitä näe? Näkee vain tuulen työn seuraamukset, esim. oksan heilumisen puussa, muttei itse tuulta näe? Et voi uskoa että tuultakaan olisi olemassa, koska et sitä näe. Et voi uskoa, että happea hengität, koska et sitä näe.
näetkö tuulen? kirjoitti:
Uskotko, että tuuli on olemassa, vaikkei sitä näe? Näkee vain tuulen työn seuraamukset, esim. oksan heilumisen puussa, muttei itse tuulta näe? Et voi uskoa että tuultakaan olisi olemassa, koska et sitä näe. Et voi uskoa, että happea hengität, koska et sitä näe.
on kuulemma se että apina kykenee katsomaan apinaa joka katsoo banaania.
Ihminen sen sijaan kykenee katsomaan ihmistä joka katsoo ihmistä joka katsoo banaania.
Threadissa sinä putoat nyt tuohon apinakategoriaan.- ero ihmisen ja
Nas.se kirjoitti:
Ihminen sen sijaan kykenee katsomaan ihmistä joka katsoo ihmistä joka katsoo banaania.
Threadissa sinä putoat nyt tuohon apinakategoriaan.apinan välillä,molemmat ovat kuolevia johtuen siitä,että ihmminen itse asettaa itsensä eläimen tasolle.täten hänessä ei ole niitä ikuiseen elämään tarvittavia ominaisuuksia,jotka ovat hänelle ehdottoman tarpeellisia voidakseen elää ikuisesti.Jumala elää ikuisesti koska hänesä on kaikki ikuiseen elämään tarvittavat ominaisuudet ja hän on luvannut ikuisen elämän niille jotka haluavat ottaa vastaan.ketään ei kuitenkaan pakoteta koska pakottamalla ei kukaan voi omata ikuista elämää.mikään pakottaminen ei johda ikuiseen elämään vaan kuolemaan(ikuiseen häviämiseen).
- etkö osaa?
Nas.se kirjoitti:
Threadissa sinä putoat nyt tuohon apinakategoriaan.Etkö osaa vastata kysymykseen kun et vastannut mitä sinulta kysyttiin?
etkö osaa? kirjoitti:
Etkö osaa vastata kysymykseen kun et vastannut mitä sinulta kysyttiin?
toinen on se että keltaisen kuupan omaava hihhuli kirjoittaa kertakäyttönimimerkeillä.
Maailmaan mahtuu riittävästi paskaa ilman heitäkin, miksi siis tukea?
Toinen seikka, jos kerran kysymys on niin yössä ettei vähäisimmänkään järjen omaava sitä esittäisi, miksi minä yrittäisin vastata ja tehdä sen mihin vanhemmat, lähiyhteisö, koululaitos, tms. eivät ole kyenneet?
Minä olen syytön uskiksen hihhuloitumiseen ja siihen ettei raamatun Jumalia ole oikeasti olemassa.
- osoittautuu
Jos se osoittautuu oikeaksi niin saatanan palvelijat saavat uuden pyhimyksen jota voivat palvella ja unohtaa kokonaan Jumalan ja Jeesuksen ja raamatunkin.
Kristityt eivät ole raamattua muutenkaan totelleen 1700 vuoteen joten parempia ja rehellisempiä olisivat jos tunnustaisivat saatanan herrakseen kun kerran sitä edustavat teoillaan sen osoittaen tähän asti Jumalan ja Jeesuksen nimissä toimivana valehtelijana. Rehellisyys esiin kristinuskosta niin jäsenetkin ovat tyytyväisempiä.- ei ole
pyhimyksiä. Kristityillä on. Pyhä Paavali on mahdollisimmanm vanha pyhimys, eikä mikään uusi. Ne kristityt, jotka vastustavat pyhien kunnioitusta, vastustavat ensin pyhäinkulttia, sitten he vastustavat sakramentteja, kirkkoa yleensä, ja sen jälkeen Jeesusta ja koko kristinuskoa. Protestanttisuuden historia on luopumuksen historiaa.
- palvelijoilla
ei ole kirjoitti:
pyhimyksiä. Kristityillä on. Pyhä Paavali on mahdollisimmanm vanha pyhimys, eikä mikään uusi. Ne kristityt, jotka vastustavat pyhien kunnioitusta, vastustavat ensin pyhäinkulttia, sitten he vastustavat sakramentteja, kirkkoa yleensä, ja sen jälkeen Jeesusta ja koko kristinuskoa. Protestanttisuuden historia on luopumuksen historiaa.
Se on niin, että kristinusko on omalla saatanallisella historiallaan todistanut olevansa saatanan palvelija.
======================================
Vai yritätkö väittää, että Jumala ja Jeesus oli niiden satojen miljoonien ihmisten murhaamisiin syyllinen jotka kristinusko on Jumalan ja Jeesuksen nimissä saatanan palvelijan tehneeet olemassa olonsa aikana?
======================================
Älkää työntäko omia jumalattomuuksia syyttömien päälle vaan ottakaa itsellenne kuuluva murhaajan seuraajan saatanallisuuksien mantteli koska kristinusko on tietoisesti rikkonut älä tapa käskyä vastaa koko olemassa olonsa ajan.
Saul / Paavali kidutti ja murhasi ja murhautti Jeesuksen seuraajia jotka eivät suostuneet kieltämään Jeesusta ja Hänen opetuksiaan, Siitä asti on kristinusko saatana palvelijana murhannut ja parasta aikaakin on kristinuskon sotilaspappi Irakissa siunaamassa ja rukoilemassa murhaaja sotilaille voimia murhaamaan lapsia, naisia ja miehiä....
Revi siitä totuutta ja mieti asiaa!
- niin oli kuitenkin vahtimassa
vaatetteita kun toiset kivittivät.
Kaikki tämä tapahtui ennen Sauluksen (sittemmin Paavalin nimen saaneen) uskoonn tuloa mikä tapahtui hänen ollessa matkalla Damaskoon.
Ap.t. 9:1>6
Mutta Saulus puuskui yhä uhkaa ja murhaa Herran opetuslapsia vastaan ja meni ylimmäisen papin luo ja pyysi häneltä kirjeitä Damaskon synagoogille, että keitä hän vain löytäisi sen tien vaeltajia, miehiä tai naisia, ne hän saisi tuoda sidottuina Jerusalemiin. Ja kun hän oli matkalla, tapahtui hänen lähestyessään Damaskoa, että yhtäkkiä valo taivaasta leimahti hänen ympärillänsä; ja hän kaatui maahan ja kuuli äänen, joka sanoi hänelle: "Saul, Saul, miksi vainoat minua?" Hän sanoi: "Kuka olet, herra?" Hän vastasi: "Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat. Mutta nouse ja mene kaupunkiin, niin sinulle sanotaan, mitä sinun pitää tekemän."
Paavali itse kertoi itsestään ja tästä tapahtumasta esimerkiksi näin:
1Kor 15:8>10
Viimeiseksi kaikista hän ilmestyi minullekin, joka olen kuin keskosena syntynyt. Olenhan apostoleista vähäisin enkä edes ansaitse apostolin nimeä, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa. Mutta Jumalan armosta minä olen se mikä olen, eikä hänen armonsa minua kohtaan ole mennyt hukkaan. Olen tehnyt enemmän työtä kuin kukaan heistä, en tosin minä itse, vaan Jumalan armo, joka on ollut voimani. - Johanna L.
Taas uusi todiste sinänsä itsestäänselvästä tosiasiasta.
Miten on mahdollista, että katolisen kirkkomme hallussa on kaikkien apostolien haudat ja niiden mukana reliikit? Siksi, että se yksi ja ainut kirkko, jonka Herramme Kristus perusti, on aina ollut ja on yhä tänään katolisessa kirkossa.
Muut ovat vain siitä eronneita kirkkokuntia, lahkoja ja poppoita, jotka ovat keskenään ristiriitaisia ja jatkuvasti toistensa kurkussa kiinni. Kuten Liisa-Maria kirjoittaa, ev-lut pulju luopui paavista sillä seurauksella, että sen "hengellisiä" hahmoja ovat tänään joulupukki, pääsiäisnoita ja leipäpastori. Kannattiko?- Pohdiskelija
"Kuten Liisa-Maria kirjoittaa, ev.lut pulju luopui paavista sillä seurauksella, että sen "hengellisiä" hahmoja ovat tänään joulupukki, pääsiäisnoita ja leipäpastori. Kannattiko?"
Ilmeisesti sinun ja Liisa-Marian ajatuksenjuoksu on aika lailla samanlaista, kun jo aikaisemminkin olet lainannut hänen sanojaan. Se, että vaikka ajattelisittekin samalla tavalla, ei kuitenkaan muuta luterilaista kirkkoa puljuksi, ei joulupukkia tai pääsiäisnoitaa hengelliseksi hahmoksi eikä luterilaista pappia leipäpastoriksi. Ei katolinen kirkkokaan ole mikään pulju eivätkä sen papit leipäpastoreita, vaikka pappina toimimisellaan itsensä elättävätkin, eiväthän hekään tee muuta työtä leipänsä eteen. Jos johonkin kirkkoon kuuluminen tekee pilkalliseksi muita uskontoja kohtaan, niin eikö siitä silloin tulisi ennemminkin pysyä kaukana? Näin minun mielestäni. Luulisi sen, että olemme kristittyjä, vaikka emme kuulukaan samaan kirkkoon, yhdistävän enemmän kuin erottavan. - kivirakennuksia kun hän
puhui seurakunnasta. Ihmisistä hän puhui ja vieläpä heidän hengellisestä elämästään. Tarkoittaen että ihmiset ovat seurakunnan jäseniä ja siitä juuri muodostuu tuo kirkko.
Reliikit ja kulta-aarteet eivät kuuluneet Jeesuksen saarnoihin muuta kuin, että sellaisia tulee karttaa ja jakaa omaisuuskin köyhille ja seurata vain hänen jalanjäljissään.
Paavin kirkko on uskonnon irvikuva, joka teoillaan on osoittanut kuka sitä hallitsee.
Kuten edellä kirjoitettiin Vatikaani on järjestellyt niin paljon ihmisten tappamisia, että sen verivelka viimeisellä tuomiolla on niin suuri että koko paavin poppoo joutuu tuliseen järveen se on varma se.
Ei siinä auta messut ja suitsukkeet ja pitkät kynttilät eikä aarrekammioiden rikkaudet eivätkä pyhimykset.
Paavin joukkio on jo niin suuri että se suuruudellaan jo osoittaa menevänsä helvettiin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613091Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa902016- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä821360- 391280
- 791110