Hyvää huomenta,
Olen MarttyyriMallari-TTt ja olen joutunut kaltoin kohdelluksi lähes kaikilla mallailu-foorumeilla mihin olen kirjoittanut artikkeleita aiheesta.
Päälleni on viskottu kaiken näköistä loskaa tai sitten kirjoitukseni on yksinkertaisesti poistettu.
Mielestäni tämä rikkoo sananvapaus lakia.
Se että olen ilmaissut itseni joskus hieman
terävästi ei mielestäni ole häiriköintiä.
Käykääpä katsomassa kirjoituksiani: IPMS-Finlandin Mallifoorumilla, Pienoismallit.net keskustelufoorumilla ja Suomi24 pienoismallit-keskustelualueella, niin huomaatte mitä tarkoitan. Olen siis joutunut mielipidevainotuksi suomessa!
Siksi nimmarini on MarttyyriMallari-TTt.
Ystävällisin terveisin,
MarttyyriMallari-TTt
Mallailu-Foorumit boikottiin
4
651
Vastaukset
- Pienoismallari
Nähty on. Mainitsemasi IPMS Finlandin foorumi ja Pienoismallit.net -foorumi ovat erittäin asiallisia keskustelukenttiä kaikille pienoismalli-harrastajille, iästä, sukupuolesta tms. riippumatta. IMPS:n foorumissa on ajoittain ollut joistakin aiheista(tai niiden sivusta) melko ruudikkaitakin väittelyitä, mutta asialinjalla on kuitenkin kokolailla hyvin pysytty. PAITSI.....sinä... T-10..eikun "MarttyyriMallari" ..sinun asiattomat ja harrastusta tarkoituksellisesti(?) herjaavat tekstisi ovat todellakin jotain, mitä toivottavasti ei nähdä enempää julkisilla foorumeilla, joissa lukijoita on pikkulapsista alkaen. Vaikea ulkopuolisena arvioida motiivejasi toimintaasi, ehkä kysymys on vain siitä, että olet katkeroitunut omaan kykenemättömyyteesi ja purat sitä sotkemalla toisten harrastustoimintaa. Lopettaisit ja häpeäisit.
Mikäköhän asiattomuus oli esimerkiksi Pienoismallit.net sivustolla kyseessä?
Mutta, kun en saa osallistua keskusteluun, niin keskityn vain pienoismalleihini ja keskustelen asioita vain hermonsa säilyttävien henkilöiden kanssa.
"Huumoria harrasteeseen"
Toivoo:
Marttyyrimallari-TTtMarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
Mikäköhän asiattomuus oli esimerkiksi Pienoismallit.net sivustolla kyseessä?
Mutta, kun en saa osallistua keskusteluun, niin keskityn vain pienoismalleihini ja keskustelen asioita vain hermonsa säilyttävien henkilöiden kanssa.
"Huumoria harrasteeseen"
Toivoo:
Marttyyrimallari-TTtkun olen kirjoitellut, että vanhat mallisarjat (Airfix, Frock ym.) eivät ole samalla tasolla
kun nykyaikaiset mallisarjat (Hasegawa, Dragon)
niin siitä kimmastuttiin niin maan helvetisti. Toinen hermoromahduksen aihe muutamille oli se, että
kirjoittelin parhaan tavan pienoismallin saattamiseksi
saman näköiseksi kuin sen esikuva on mennä tutkimaan sitä esikuvaa. Tästä nousi niin kauhea itku että...
MUTTA, minulla on oikeus mielipiteisiini ja aion myös pitää tämän oikeuden. Tulkoot sitten vaikka mitä uhkauksia/herjauksia sähköpostiini. Amen.
MarttyyriMallari-TTt
- ROFLMAO :)
On meitä monenlaisia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448369Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462318Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262162- 951738
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811687- 341546
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081103Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531005
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai16917