Hyvä artisti olisi voinnut myös huolihtia ulkonäystään ja käydä suihkussa ja vaihtaa puhtaat vaateet päälensä.Oli kurjaa,kun haiseva mies tuli juttelemaan.Juicellahan oli muutama hyvä biisi.
Hyvä artisti,olisi voinnut huolehtia ulkonäystään
56
4851
Vastaukset
- Juice fani vm79
taas täällä... Ja jaksat hokea tuota samaa virttä.
Kuule, otappa aamulääkkeet ja hyppää sitten luudallesi ja lennä sinne kyöpelinvuorelle laatimaan ennustuksiasi! Ja sama sinun kielelle käännettynä:
Otapa amuläkket ja hyppää site luudallesi ja lenä kyppelinvuri laatimaan ennustus!
Että ulkonäystään olisi Juicen pitänyt huolehtia, onko se joku sellainen näky, mitä ei sisällä näe?
Eikös muuten nuo näyt ole enemmän teidän ennustajaeukkojen juttuja?- kaunismerenneito
Ota sinä poika vaan aamulääkeesi!sen jälkeen mene muiden potilaiden kanssa aamupalalle ja sitten lenkkille.Muista myös tilata parturi,Joka leikkaa hiuksesi.Illalla käy suihkussa ja vaihda vaateesi.Jos sinä viellä kerrankin haukkut minua,niin vaikeuksia tulee.
- Juice fani vm79
kaunismerenneito kirjoitti:
Ota sinä poika vaan aamulääkeesi!sen jälkeen mene muiden potilaiden kanssa aamupalalle ja sitten lenkkille.Muista myös tilata parturi,Joka leikkaa hiuksesi.Illalla käy suihkussa ja vaihda vaateesi.Jos sinä viellä kerrankin haukkut minua,niin vaikeuksia tulee.
Paha leikata hiuksia, kun olen kalju=) Vai että vaikeuksia, nyt muuten alkoi pelottaa ihan hirveästi! Aamupala tuli jo syötyä ja koira lenkitettyä, jokos sinä olit muiden menninkäisten kanssa ulkoilemassa? Kuule, kun vastaat tähän taas jotain järkevää, niin otappa äidinkielen kirja esiin ja tarkasta oikeinkirjoitus, ennen kuin lähetät viestin!
- kaunismerenneito
Juice fani vm79 kirjoitti:
Paha leikata hiuksia, kun olen kalju=) Vai että vaikeuksia, nyt muuten alkoi pelottaa ihan hirveästi! Aamupala tuli jo syötyä ja koira lenkitettyä, jokos sinä olit muiden menninkäisten kanssa ulkoilemassa? Kuule, kun vastaat tähän taas jotain järkevää, niin otappa äidinkielen kirja esiin ja tarkasta oikeinkirjoitus, ennen kuin lähetät viestin!
kalju on ruma.Vaikeuksia tulee,jos turpaasi availet väärässä paikkassa.Katsoinkin kortteista ja eipä siellä hyvää sinulle näyttänyt olevan.Jatka samaan malliin,niin sillä elämän tyylillä,olet haudassa.
- Juice fani vm79
kalju on ruma.Vaikeuksia tulee,jos turpaasi availet väärässä paikkassa.Katsoinkin kortteista ja eipä siellä hyvää sinulle näyttänyt olevan.Jatka samaan malliin,niin sillä elämän tyylillä,olet haudassa.
Hevosilla on turpa, minulla ei. Että korteista katsoit, voi jee kun kivaa! Koita nyt löytää se äidinkielenkirja ja opettele pilkuttamaan oikein. Eikös me kaikki mennä hautaa kohti hiljalleen, toiset nopeammin, toiset hitaammin. Kerropas nyt, hyvä puolisuomuinen, millaisia vaikeuksia minulle tulee?
- komeaposeidon
Kalju sinullakin on tukkasi alla. Muuta siellä ei taida juuri ollakaan.
- Mua ällöttää
ihmiset, jotka kehuuvat itseään!!!
Tämä noita-akka on uhkaillut myös minua: tosin vaan roskapostilla. Odottelen mielenkiinnolla. Kovasti pelottaa..
- ei vesielävä
Kalju on parhaimmillaan jopa seksikäs. Lueskelin tätä viestiketjua ja totesin, että aika moni olisi valmis sinut kaunismerenneito (mistä lienetkin keksinyt noin naurettavan nicin) ampumaan ulkoavaruuteen. Ota kortit mukaan äläkä pidä mitään kiirettä takaisin.
- coitus
Ulvoin naurusta, kun luin vastauksesi. Varsinkin osiolle: "sinun kiellelesi käänetynä" :D
- kaunismerenneito
minun ex mies on nyt kaljuksi ajettu ja se on nyt tosi söden näköinen mies.Nyt ollaan oltu paljon yhdessä,hän on välillä musta sukkainen,kun juttelen miesten kanssa.puhui
jo siihen suuntaan,että aloitettas uusi suhde.Mä en halua alkaa lämmitelemään vanhoja kala keittoja,ystävyys suhteena ,se on o,k!Nyt tässä teille vapaat komeat miehet haaste,mä olen edeleen sinkku. - Juicefani79
minun ex mies on nyt kaljuksi ajettu ja se on nyt tosi söden näköinen mies.Nyt ollaan oltu paljon yhdessä,hän on välillä musta sukkainen,kun juttelen miesten kanssa.puhui
jo siihen suuntaan,että aloitettas uusi suhde.Mä en halua alkaa lämmitelemään vanhoja kala keittoja,ystävyys suhteena ,se on o,k!Nyt tässä teille vapaat komeat miehet haaste,mä olen edeleen sinkku.Varmaan tolla käytöksellä pysytkin! Tämä ei muuten oikeen palstalle kuulu, kirjoita tonne treffi puolelle.
- narttua
Juicefani79 kirjoitti:
Varmaan tolla käytöksellä pysytkin! Tämä ei muuten oikeen palstalle kuulu, kirjoita tonne treffi puolelle.
Arvelinkin, että se hänellä oli mielessä - partneri pitää löytää, että saisi asumisoikeuden. Luulee riittävän, kun kertoo haisevansa hyvälle ja olleensa nuorena kauniskin. Arveli suomalaismiesten heti olevan lääpällään hänen eksoottiseen peräänsä.
Hän on varmaan horoskooppimerkiltään skorpioni. - Cornucopia
jo siihen suuntaan,että aloitettas uusi suhde.Mä en halua alkaa lämmitelemään vanhoja kala keittoja,ystävyys suhteena ,se on o,k!Nyt tässä teille vapaat komeat miehet haaste,mä olen edeleen sinkku.pää on pipi
- Cornucopia
Lahtikaupungin Rullaluistelijat levyltä biisi: Vanha Kapinen Huora, hyvä kappale, kuin tehty sinulle!!!
- kaunismerenneito
Ne laulut oli Sinullle!Ei minulle!
- Cornucopia
Ne laulut oli Sinullle!Ei minulle!
lukemaan ja kirjoittamaan, kumpaakaan et näytä osaavan!!
- kaunismerenneito
Sä,olit tosi epäsiistin näköinen nuorimies.
Todellakin olet pesun ja parturin tapeessa oleva juntti! - Cornucopia
Todellakin olet pesun ja parturin tapeessa oleva juntti!sinulle minun parturissa käynnit, mutta voin kertoa, että en ole menossa. Ja mitä siihen tulee, että juntti...hohhoijaa. Kirjoitat minusta menneessä muodossa... "minkä kirouksen päälleni sainkaan"
- marionin fani
Cornucopia kirjoitti:
sinulle minun parturissa käynnit, mutta voin kertoa, että en ole menossa. Ja mitä siihen tulee, että juntti...hohhoijaa. Kirjoitat minusta menneessä muodossa... "minkä kirouksen päälleni sainkaan"
Miks te typerät koko aika haukkuten Kaunistamerenneito?.Hän sanoi mielipiteensä puhaudesta ja siisteydestä.Mielestäni se on oikein.kuka nyt haisevasta miehestä pitää?
- komeaposeidon
marionin fani kirjoitti:
Miks te typerät koko aika haukkuten Kaunistamerenneito?.Hän sanoi mielipiteensä puhaudesta ja siisteydestä.Mielestäni se on oikein.kuka nyt haisevasta miehestä pitää?
Kylläpä tuolla merenneidon puolustajalla on samanlainen kirjoitustyyli kuin fisulla itsellään.
- markkina rako
komeaposeidon kirjoitti:
Kylläpä tuolla merenneidon puolustajalla on samanlainen kirjoitustyyli kuin fisulla itsellään.
Ai ihaks totta pelle?
- juuso
komeaposeidon kirjoitti:
yhtäläisyys on kyllä hölmistyttävä...
juuso kirjoitti:
yhtäläisyys on kyllä hölmistyttävä...
Veikkanpa, että on sama henkilö. Kielikukkaset ovat johdonmukaisesti samanlaisia.
Todellakin olet pesun ja parturin tapeessa oleva juntti!Ihan asiallisen näköinen kaveri, jolla selvästi on oma tyyli. Osaa lisäksi kirjoittaa selkokielellä, toisin kuin sinä tolla tankerosuomella..
- Cornucopia
rtl kirjoitti:
Ihan asiallisen näköinen kaveri, jolla selvästi on oma tyyli. Osaa lisäksi kirjoittaa selkokielellä, toisin kuin sinä tolla tankerosuomella..
nyt ihan asiallinen, niin ainakin rock!!!
- komeaposeidon
Kenties seurasi teki kaltaisekseen.
- Juice fani vm79
Sinä muuten tiedät, miten puhtaat Juicen vaateet olivat, tuskin hän niitä sinulle paljasti? Vaatteet on sitten ihan eri asia... Nautitko sä vainajan loukkaamisesta, vai oletko vain oikeasti niin tyhmä, ettet tajua??
- kaunismerenneito
En minä juicea haukkunut,kunhan vaan sanoi tottuden siintä hänen epäsiisteydestään.Onhan Mikko Alatalokin siististi pukeutunut ja tuosuu tosi hyvälle.
- Juice fani vm79
En minä juicea haukkunut,kunhan vaan sanoi tottuden siintä hänen epäsiisteydestään.Onhan Mikko Alatalokin siististi pukeutunut ja tuosuu tosi hyvälle.
Tottuden siintä sanoit ja Mikkokin tuosuu hyvälle. Mitä jos koittaisit kirjoittaa silmät auki niin näkisit nuo kirjoitusvirheesi!
- tuosu
Mikko "tuosuu". Mistähän sen olet huomannut ja miten tuosuu
- Juicikko
Kun Juice Odysseuksessa laulaa, että "kutsu on soinut kauneimman merenneidon", toivon hartaasti ettei kyseessä ole ainakaan tämä merenneito. Autio saari olisi parempi vaihtoehto.
- Cornucopia
tämä haiseva merenelävä
- mari niemi
Cornucopia kirjoitti:
tämä haiseva merenelävä
Nyt saa riittää,sen Kauniinmereneidon haukkuminen.Tuntuu tosi kurjalta,kun te haukkuten ihmistä.Hän sanoi sanovan ja sillä siisti.En minäkään haisevaa ja epäsiistiä mietä ottaisi viereeni.
- komeaposeidon
mari niemi kirjoitti:
Nyt saa riittää,sen Kauniinmereneidon haukkuminen.Tuntuu tosi kurjalta,kun te haukkuten ihmistä.Hän sanoi sanovan ja sillä siisti.En minäkään haisevaa ja epäsiistiä mietä ottaisi viereeni.
Anteeksi, mutta voisiko tuon viestin kääntää Suomen kielelle?
- kaunis ja kaunis
komeaposeidon kirjoitti:
Ei kun unkariks,heh heh!
- Juice fani vm79
mari niemi kirjoitti:
puolisuomuinen vaan sillä rekisteröidyllä nicilläsi, kirjoitustyylistä sinut kuitenkin tuntee!
- Cornucopia
puolisuomuinen vaan sillä rekisteröidyllä nicilläsi, kirjoitustyylistä sinut kuitenkin tuntee!
tietysti olisi parempi, ettei kirjoittelisi ollenkaan.
mari niemi kirjoitti:
Eiköhän tuo merenelävä ihan itse provosoi sitä keskustelua, mitä täällä käydään. Sillä on vaan jäänyt ns. levy päälle; jauhaa viikosta toiseen tuota samaa skeidaa. Kuten aiemmissa viesteissä on todettu, joutaisi ihan iloisesti lentämään noitaluudallaan autiolle saarelle - ja pysymään siellä; ilman nettiyhteyttä pliis. (viimeinen sana oli lausuntamuoto englannin kielisestä sanasta please).
- "Kaunismerenneito"
mari niemi kirjoitti:
muka voi tietää Mikko Alatalon tuoksuvan hyvälle,
Juicen taas haisseen pahalle?
Eikä kalju suinkaan ole epäsiistiä.
Ennemminkin sekaiset ja likaiset hiukset ovat. komeaposeidon kirjoitti:
Aloittajan tekstiä tämäkin; kirjoittaa useammalla nimimerkillä..
- ennustajana
rtl kirjoitti:
Aloittajan tekstiä tämäkin; kirjoittaa useammalla nimimerkillä..
noin tökerö nainen, joka ei edes ymmärrä, että hänen hoono soomikielesä ja välimerkki- ja muut vikansa antavat hänet ilmi, kirjoittaapa hän millä nimellä tahansa?
Häneltä puuttuu ihan minimimääräkin käsityskykyä, oivallusta, herkkyyttä, joita käsittääkseni vaadittaisiin henkisten lahjojen käyttäjältä.
Tuo merenneito taitaa turvautua vain ulkonäköönsä. Ja sekin alkanee pian rapistua, kun on iältään pian nelikymppinen.
Kaikenlaisia typeryksiä tänne tuleekin soopaansa vääntämään. - Juicikko
Cornucopia kirjoitti:
tämä haiseva merenelävä
Haiseva mereneläväpä hyvinkin :) Epäilenkin, että merenneito on prinsessa kappaleesta "Eksä pese sitä koskaan". Siinähän lauletaan, että:
"prinsessan mä saanut oon ja puolet asunnosta
josta astun pihalle kuin turskanperkaamosta" - kaunismerenneito
"Kaunismerenneito" kirjoitti:
muka voi tietää Mikko Alatalon tuoksuvan hyvälle,
Juicen taas haisseen pahalle?
Eikä kalju suinkaan ole epäsiistiä.
Ennemminkin sekaiset ja likaiset hiukset ovat.aah..vielläkin voin haistaa Mikkon ihanan parta veden tuoksun!Mikko on viellä niin komeakin mies,Mikko jos luvet tämän,niin otapa yhteyksiä,mikko mä voin alkaa seurustelemaan sun kanssa.olen aina ihailut sinua!
- Juicefani79
aah..vielläkin voin haistaa Mikkon ihanan parta veden tuoksun!Mikko on viellä niin komeakin mies,Mikko jos luvet tämän,niin otapa yhteyksiä,mikko mä voin alkaa seurustelemaan sun kanssa.olen aina ihailut sinua!
Mikko on naimissa ja tuskin hänkään noin epätoivoinen on!
Ihan oikeasti, käy joku kirjoituskurssi tai ota äidinkielen kirja avuksi, kun kirjoitat. - Nimetön
aah..vielläkin voin haistaa Mikkon ihanan parta veden tuoksun!Mikko on viellä niin komeakin mies,Mikko jos luvet tämän,niin otapa yhteyksiä,mikko mä voin alkaa seurustelemaan sun kanssa.olen aina ihailut sinua!
sun täytyy olla aika pipi. Ainakin juttujes perusteella.
- Juicefani79
Cornucopia kirjoitti:
tämä haiseva merenelävä
Mutta milloinkahan on Juicen tavannut, ajattelin, että josko olisi päätynyt Vaiti, aivan hiljaa levyn biisiin "Valomerkki". "Tuo nainen epätoivoinen, hän roikkuu puntissain"
- Juicikko
Juicefani79 kirjoitti:
Mutta milloinkahan on Juicen tavannut, ajattelin, että josko olisi päätynyt Vaiti, aivan hiljaa levyn biisiin "Valomerkki". "Tuo nainen epätoivoinen, hän roikkuu puntissain"
Hyvin mahdollista :) Voin mielessäni helposti kuvitella tuollaisen tapaamisen kyseisen fisun kanssa :)
- fhfh
Vai ihan parta vaten:) Pitäisikö sinun mustalaisen opetella kirjoittamaan?????????
Seuraavaksi kirjoitat LUVEN?? Ammu nyt jumalauta paskaläjä itsesi!
- Juice fani vm79
On hyvän tuoksuinen ja kaunis merenneito mielestään
samaa sanoa ei saata suomenkielestään.
Hän kortit katsoo, niistä ennustaa
mullekkin vain lupaa hautaa mustaa,
täällä suutaan innokkaana soittelee
mun hermojani lahjakkaasti koittelee,
tuo akka puolisuomuinen,
liekö päänsä kova luinen?
Sun lauseisiisi omakehun haiseviin
vastaan: Lennä muihin maisemiin
Tässä sulle riimit nää,
mulla henki haisee, sulla pää- coitus
..eikä kait se haju pelkään päähän jää ...
- naruoin melkken
hyvvä ku joku osaa lattaa merenneitolle vastan! hymy tuli huullelleni tuosta ruosta!!
merrenneito painukoon pos tälttä pastalta! Tostahan jo melkein Juicekin taputtaisi; ihan mallikasta riimittelyä. Mutta outo tapaus tämä meriotus on, tottavie..
- juuusoo
eikös juice tenhyt joskus aiheesta biisinkin.
ja jossakin se laulaa; Sukat kuin peltiä, ja housuissa kuraa, heijuu ja elämänuraa.. - Reukku
Juice on jutellut kanssasi...?
Vain ihminen, joka ottaa nicin "kaunismerenneito",(ziisös) voi olla niin käsittämättömän korni, että jaksaa tehdä laulun taiteilian ulkoisesta olemuksesta???
Juice oli oman tiensä kulkia. Ei mikään markkinoiden luomaan muottiin rutistettu trendipelle.
Rauha Hänen muistolleen. - Leksa_
Tämä jääköön... (meinasin sanoa viimeiseksi kannanotokseni, mutta..)
Me ihmiset huomataan niin erilaisia asioita. Ja kiinnitetään niihin huomiota.
Toiset perustaa kaiken arvostelunsa jopa ihmisissä, ulkonäköön ja kokoon jne. Minulle itselleni se ei aina ole mitenkään merkityksellistä. En muista monistakaan asioista minulle merkityksettömiä pikkuasioita, koska ne eivät todellakaan merkitse sen asian kohdalla yhtään mitään.
Olen tavannut Juicen. Olen siitä aiemmin maininnutkin. En todellakaan ajatellut missään vaiheessa hänen olleen epäsiisti, oikeastaan kiinnitin huomiota hänelle niin istuviin vatteisiin.
Jos hän oli epäsiisti ja haisi pahalle, niin olkoon. Minua se ei ainakaan haitannut.
Ainii... Olen tavannut kerran edesmenneen Antin.. ja arvatkaa haisiko viina ja oliko puheesta hönötyksen vuoksi vaikea saada selvää..
ei haissu ja selvää oli, mies sekä puhe. Tai sitte minulla oli nenä tukkeessa ja satuin olemaan muutenkin samalla aallonpituudella, mutta mitä sitte!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3551436- 741415
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten3121191Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀461107Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht33935Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆231914vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli163878Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40845Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20827Pelekäätkönä mua?
Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te42804