"Juice Rakastan sinun Rahojasi"

Juice in memorian

Tämä olisi sopinut paremmin iltalehden etusivulle
jossa Sari hehkutti.

32

7080

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juice fani vm79

      Sari ei saa Juice perinnöstä senttiäkään, että siinä mielessä vikaan!

      • Juice in memorian

        vai oletko jo lukenut testamentin.


      • komeaposeidon
        Juice in memorian kirjoitti:

        vai oletko jo lukenut testamentin.

        No, heillähän oli avioehto. Ja avioehdolla ei lesken perintöosuutta voi käsittääkseni ainakaan kasvattaa. Joten tuskin kovin suurta perintöä tulee.

        Nää asiat ei kyllä oikeastaan kuuluisi muille kuin Juicen perillisille.


      • Juice fani vm79
        Juice in memorian kirjoitti:

        vai oletko jo lukenut testamentin.

        lukemaan Juicen haastatteluja ajalta jolloin heidät vihittiin, niin sinulle selviäisi, että heillä oli avioehto! Kaikki omaisuus menee lapsille, tosin leski saa sitä hallita, jos lapset ei vaadi pesän jakoa.


      • juristi-turisti
        komeaposeidon kirjoitti:

        No, heillähän oli avioehto. Ja avioehdolla ei lesken perintöosuutta voi käsittääkseni ainakaan kasvattaa. Joten tuskin kovin suurta perintöä tulee.

        Nää asiat ei kyllä oikeastaan kuuluisi muille kuin Juicen perillisille.

        Ei pitäisi kirjoittaa mitään, jos ei asioista oikeasti tiedä mitään. Leskihän ei koskaan peri yhtään mitään, jos vainajalla on rintaperillisiä eli lapsia ja Juicellahan niitä tunnetusti on.
        Ilman avioehtoa elänyt leski saa kuitenkin puolet pariskunnan yhteisestä omaisuudesta, mutta kyse on tällöin tasingosta, eikä perinnöstä


    • sinulle itse asiassa kuuluu Juicen omaisuuden kohtalo... Eiköhän siitä lähipiiri ja asiantuntijat pidä huolta. Turha sinun siihen on energiaasi uhrata. Sarilla on suruaika ja annetaan hänelle siihen työrauha.

      • .A.

        Paljos tolla Juicella on lapsia muuten?


      • .A. kirjoitti:

        Paljos tolla Juicella on lapsia muuten?

        Jos nyt oikein muistan, useampia, Olisko ollut aiemmista liitoistaan ainakin 4. Sääli niitä..


      • Juice fani vm79
        rtl kirjoitti:

        Jos nyt oikein muistan, useampia, Olisko ollut aiemmista liitoistaan ainakin 4. Sääli niitä..

        Kyllä heitä on neljä, Johanna avioliitosta Tarjan kanssa, Joona yhdestä lyhyestä suhteesta ja Annelen kanssa avioliitosta Eeva ja Leevi.


    • samaa mieltä

      armahtakaa meitä....uusi juttajussila on syntynyt
      nimeltään sari....

      • Aika ontuva vertaus. Juttajussila on mitä on, mutta annetaan nyt Sarin tehdä surutyönsä rauhassa ilman viestisi kaltaisia herjoja. Voisit vähän hävetä.


      • samaa mieltä
        rtl kirjoitti:

        Aika ontuva vertaus. Juttajussila on mitä on, mutta annetaan nyt Sarin tehdä surutyönsä rauhassa ilman viestisi kaltaisia herjoja. Voisit vähän hävetä.

        surutyötä rauhassa???joka lehdessä leski tätä leski
        sitä,leski määrää,leski haluaa..surutyötä käsitykseni mukaan tehdään yksin ja läheisten kanssa
        EI LEHTIEN PALSTOILLA JULKISUUDESSA...sorry vaan


      • noita juttuja
        samaa mieltä kirjoitti:

        surutyötä rauhassa???joka lehdessä leski tätä leski
        sitä,leski määrää,leski haluaa..surutyötä käsitykseni mukaan tehdään yksin ja läheisten kanssa
        EI LEHTIEN PALSTOILLA JULKISUUDESSA...sorry vaan

        tiedän, että lehtijutuista voi saada väärän käsityksen. Ehkei artikkelin kohde ottanut yhteyttä lehteen ja hakenut julkisuutta. Ehkä joku soitti hänelle ja kyseli, ja hän oli liian kohtelias lyödäkseen luurin korvaan. Kyseltiin johdattelevia kysymyksiä, ja sitten kirjoitettiin artikkeli.

        Mutta kuten sanoin, en lue suomalaisia lehtiä, eikä minulla siis voi olla mielipidettä kyseisistä kirjoituksista.


      • noita juttuja kirjoitti:

        tiedän, että lehtijutuista voi saada väärän käsityksen. Ehkei artikkelin kohde ottanut yhteyttä lehteen ja hakenut julkisuutta. Ehkä joku soitti hänelle ja kyseli, ja hän oli liian kohtelias lyödäkseen luurin korvaan. Kyseltiin johdattelevia kysymyksiä, ja sitten kirjoitettiin artikkeli.

        Mutta kuten sanoin, en lue suomalaisia lehtiä, eikä minulla siis voi olla mielipidettä kyseisistä kirjoituksista.

        Uskon, että tapaus on juuri tällainen. Lööppijournalismi tekee joskus fiksustakin ihmisestä joidenkin silmissä julkisuushakuisen, vaikka tilanne olisi täysin päinvastainen. Mielestäni kirjoittelu, jota olen kyllä seurannut pääasiassa netin kautta on ollut hyvin asiallista.

        Edelleen olen sitä mieltä, että annetaan Sarille ja muille läheisille rauha surutyölleen. Ainakaan näillä palstoilla ei pitäisi edesmenneen muistoa loata eikä loukata surevaa lähipiiriä.


      • Juicikko
        noita juttuja kirjoitti:

        tiedän, että lehtijutuista voi saada väärän käsityksen. Ehkei artikkelin kohde ottanut yhteyttä lehteen ja hakenut julkisuutta. Ehkä joku soitti hänelle ja kyseli, ja hän oli liian kohtelias lyödäkseen luurin korvaan. Kyseltiin johdattelevia kysymyksiä, ja sitten kirjoitettiin artikkeli.

        Mutta kuten sanoin, en lue suomalaisia lehtiä, eikä minulla siis voi olla mielipidettä kyseisistä kirjoituksista.

        Jotenkin tuollainen käsitys minullekin on jäänyt.

        Lehtijuttujen suhteen kannattaa olla kriittinen. Kun noita artikkeleita lukee tarkkaan, huomaa, ettei Sari itse asiassa ole kommentoinut yleensä kuin lauseella tai kahdella. Lehdet sitten repivät aiheesta kuitenkin isot lööpit ja otsikot.

        Jos julkisuutta haluaisi, lehdet varmasti olisivat kiinnostuneita julkaisemaan vaikka useiden aukeamien syvähaastatteluja. Sellaisia ei kuitenkaan ole tässä tapauksessa nähty.


      • Leksa_
        rtl kirjoitti:

        Uskon, että tapaus on juuri tällainen. Lööppijournalismi tekee joskus fiksustakin ihmisestä joidenkin silmissä julkisuushakuisen, vaikka tilanne olisi täysin päinvastainen. Mielestäni kirjoittelu, jota olen kyllä seurannut pääasiassa netin kautta on ollut hyvin asiallista.

        Edelleen olen sitä mieltä, että annetaan Sarille ja muille läheisille rauha surutyölleen. Ainakaan näillä palstoilla ei pitäisi edesmenneen muistoa loata eikä loukata surevaa lähipiiriä.

        "Edelleen olen sitä mieltä, että annetaan Sarille ja muille läheisille rauha surutyölleen."
        Ollaan nyt ihmisiksi ainakin niin kauan että voidaan jotain todellista väittää.
        Olen lukenut jokaisen artikkelin jossa Sari on ollut (siis mitkä osuivat kohdalleni) enkä voi kyllä niiden perusteella julkisuushakuisuutta havaita. Lehtien artikkelit ovat aina paljon enemmän ja kertovat aina kirjoittajansa mukaisesti. Kirjoittaja kirjoittaa saman asian aina tapaukseen sopivasti. Tätä kutsutaan myös ammattitaidoksi.

        Epäilen siis vahvasti julkisuushakuisuuden todenperäisyyttä.


      • juice in merorian
        rtl kirjoitti:

        Uskon, että tapaus on juuri tällainen. Lööppijournalismi tekee joskus fiksustakin ihmisestä joidenkin silmissä julkisuushakuisen, vaikka tilanne olisi täysin päinvastainen. Mielestäni kirjoittelu, jota olen kyllä seurannut pääasiassa netin kautta on ollut hyvin asiallista.

        Edelleen olen sitä mieltä, että annetaan Sarille ja muille läheisille rauha surutyölleen. Ainakaan näillä palstoilla ei pitäisi edesmenneen muistoa loata eikä loukata surevaa lähipiiriä.

        No Sarihan jo pari vuotta sitten kännipäissään kertoi mitä tekisi kun juicesta aika jättää ja niistä tämä juttu lähti liikkeelle.
        Ja kyllähän kaikki järkevästi aattelevat tietävät ja näkevät mistä on kysymys kun nätti nainen muka rakastuu juicen kaltaiseen mieheen.


      • Juicefani79
        juice in merorian kirjoitti:

        No Sarihan jo pari vuotta sitten kännipäissään kertoi mitä tekisi kun juicesta aika jättää ja niistä tämä juttu lähti liikkeelle.
        Ja kyllähän kaikki järkevästi aattelevat tietävät ja näkevät mistä on kysymys kun nätti nainen muka rakastuu juicen kaltaiseen mieheen.

        Sinä sitten olet ollut Sarin puheita kuuntelemassa jossain?
        On sinulla aika kyyninen asenne rakkauteen, jos uskot, että ihmiset rakastuvat vain lompakon ja ulkonäön perusteella...


      • Juicikko
        juice in merorian kirjoitti:

        No Sarihan jo pari vuotta sitten kännipäissään kertoi mitä tekisi kun juicesta aika jättää ja niistä tämä juttu lähti liikkeelle.
        Ja kyllähän kaikki järkevästi aattelevat tietävät ja näkevät mistä on kysymys kun nätti nainen muka rakastuu juicen kaltaiseen mieheen.

        Onko kyse siis pelkistä kuulopuheista?

        Vaikea uskoa, että Juice älykkäänä ja elämää nähneenä miehenä alkaisi seurustella sellaisen henkilön kanssa, jolla olisi vain rahat mielessä.

        Mitä sä oikein tarkoitat tolla "juicen kaltaisella miehellä"? Luulisi älykkään ja herkän taiteilijasielun olevan monenkin naisen mieleen.

        Kaiken kaikkiaan mun mielestä näiden asioiden spekulointi ei oikeastaan meille edes kuuluisi, kun todennäköisesti kukaan keskustelijoista ei ole heidän arkielämäänsä ollut näkemässä.


      • Juicikko kirjoitti:

        Onko kyse siis pelkistä kuulopuheista?

        Vaikea uskoa, että Juice älykkäänä ja elämää nähneenä miehenä alkaisi seurustella sellaisen henkilön kanssa, jolla olisi vain rahat mielessä.

        Mitä sä oikein tarkoitat tolla "juicen kaltaisella miehellä"? Luulisi älykkään ja herkän taiteilijasielun olevan monenkin naisen mieleen.

        Kaiken kaikkiaan mun mielestä näiden asioiden spekulointi ei oikeastaan meille edes kuuluisi, kun todennäköisesti kukaan keskustelijoista ei ole heidän arkielämäänsä ollut näkemässä.

        Samaa mieltä olen kanssasi, että Juicen liiton ruotiminen ei meille kuulu. Otankin kantaa ainoastaan yleisellä tasolla. Se, miltä mies näyttää ei minulle naisena merkitse juuri mitään. Kyllä se korvien välissä oleva pääoma on tärkeintä. Älykäs mies on erinomaisen kiinnostava. Olen onnellisesti naimisissa, enkä etsi ketään, mutta kerroinpa mielipiteeni.


      • utelias
        juice in merorian kirjoitti:

        No Sarihan jo pari vuotta sitten kännipäissään kertoi mitä tekisi kun juicesta aika jättää ja niistä tämä juttu lähti liikkeelle.
        Ja kyllähän kaikki järkevästi aattelevat tietävät ja näkevät mistä on kysymys kun nätti nainen muka rakastuu juicen kaltaiseen mieheen.

        Utelaiaisuuteni heräsi,mitähän se
        Sari ollenkaan on mielestäsi puhunut ,hieman epäilen tietojasi,ettet vaan ite kännipäissäs houraile,kerro tarkemmin.


      • rikurich
        utelias kirjoitti:

        Utelaiaisuuteni heräsi,mitähän se
        Sari ollenkaan on mielestäsi puhunut ,hieman epäilen tietojasi,ettet vaan ite kännipäissäs houraile,kerro tarkemmin.

        Niin no tässähän vaan on kyse siitä että julkikisuuden kipeä nainen sai sen mitä halusi ja ehkä vähän rahaakin.Eihän nyt kukaan muuten kattelisi ton näköstä ja kuntosta äijää.


      • komeaposeidon
        rikurich kirjoitti:

        Niin no tässähän vaan on kyse siitä että julkikisuuden kipeä nainen sai sen mitä halusi ja ehkä vähän rahaakin.Eihän nyt kukaan muuten kattelisi ton näköstä ja kuntosta äijää.

        Perustuuko kommenttisi tietoon vai stereotyyppiseen ajatteluun?


      • voisitko
        rikurich kirjoitti:

        Niin no tässähän vaan on kyse siitä että julkikisuuden kipeä nainen sai sen mitä halusi ja ehkä vähän rahaakin.Eihän nyt kukaan muuten kattelisi ton näköstä ja kuntosta äijää.

        Voisitko laittaa kuvasi tänne ja muutakin tietoa itsestäsi.Sulla varmaan on ulkonäköö ja kuntoa mutta siihen se sit loppuukin.Hah,hah


      • ulkonäössä
        juice in merorian kirjoitti:

        No Sarihan jo pari vuotta sitten kännipäissään kertoi mitä tekisi kun juicesta aika jättää ja niistä tämä juttu lähti liikkeelle.
        Ja kyllähän kaikki järkevästi aattelevat tietävät ja näkevät mistä on kysymys kun nätti nainen muka rakastuu juicen kaltaiseen mieheen.

        ei ollut mitään vikaa. En koskaan tavannut häntä, mutta seurustelin muutaman vuoden pikkuisen ihanan isovatsaisen kaljupäisen huonosti pukeutuvan pitkätukan kanssa, jonka sanavalmius ja elämänasennekin oli samantapainen kuin Juicen. Hänen ulkonäkönsä ei merkinnyt yhtään mitään. Seksikkyys on sanoissa ja itseluottamuksessa.

        Kadehdin Juicen vaimoja ja tyttöystäviä. Heillä on varmaan kauniita muistoja, jos lie ollut muutakin.


      • voisitko kirjoitti:

        Voisitko laittaa kuvasi tänne ja muutakin tietoa itsestäsi.Sulla varmaan on ulkonäköö ja kuntoa mutta siihen se sit loppuukin.Hah,hah

        Kyllä vaan, kuva tänne "ruumiinnuolijaraadin", joksi Juicen faneja tällä palstalla hiljakkoin nimitettiin, arvioitavaksi. ÄO-arvon voi liittää mukaan, jos on kanttia, mutta epäilenpä..


    • marja niemi

      Aivan.Sari juo Juicen rahat!Sitä on nainen kuin oli hänen puolisonsa.

      • Cornucopia

        kun kaiken tiedät ja taidat olla aika kateellinen asialle mikä tuskin edes kuuluu sinulle!!!


      • Leksa_

        Tottakai juo. Kysymys kuuluukin, mitkä Juicen rahat. Tietääkseni se ei oikein voi mennä niin. Toisekseen Juicekaan ei tietääkseni saanut kaikkia omia rahojaan juotua.

        Kyllä ihmisten aivoitukset ovat joskus todella typeriä.


      • Juicefani79

        Niin mitkä rahat? Nekö joita hän ei peri??
        Voi, voi, ilmeisesti asialla on taas ystävämme merenneito, päätellen nicistä ja kirjoitus tyylistä.
        Tässä sen näkee, ei se tarvitse olla iso vika, kun se on päässä...


      • ..tsiisös noita sun juttuja. Ei muuta kuin takaisin veteen, fisu!


    • Anonyymi

      Uhhuh.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 129
      3521
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3219
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2388
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe