yleensä näin suvaitsemattomia?
http://www.ebaumsworld.com/2006/10/phone-tap.html
Ovatko juutalaiset
10
1329
Vastaukset
- Fixu
Määrittele suvaitsevaisuus.
- hummumm
suvaitsevuus, toleranssi, toisten yksilöiden, ryhmien, kansojen ja rotujen yksilöllisyyden ja omalaatuisuuden salliminen sekä pyrkimys sitä rajoittavien tekijöiden aktiiviseen poistamiseen. Suvaitsevuuteen kuuluu toisten käsitysten ja katsomusten myöntäminen (ajatuksenvapaus, omantunnonvapaus) sekä niiden esittämisen (sananvapaus) ja tukemisen salliminen.
- ei aleta
niuhottaa vaikka linkistä tunkee spammia
- hummumm
Ei tuo spammia ole, vaan radio-ohjelman pilapuhelu. Kyse on siis siitä, että juutalainen tytär kertoo vanhemmilleen tapailevansa italialaisen poikaa. Se ei sovi heille, sillä he eivät voi hyväksyä muuta kuin juutalaisen poikaystävän.
- mainoksia pukkaa
En löytänyt linkistä mitään, tuli vain mainoksia.
Kyllä juutalaiset ovat aika suvaitsemattomia, mutta sen asian kanssa on oppinut elämään. Minä kristittynä siunaan juutalaisia, vaikkeivat he kristittyjä suvaitsekaan.- Minni-Matleena
suvaitsematon juutalainen kirjoittaja ja muut antavat hänen mellastaa rauhassa ja aiheuttaa riitoja. Minusta se on käsittämätöntä. Ainakin seriffin pitäisi poistaa hänen tekstinsä ja muutenkin kieltää häntä käyttäytymästä täällä paranoidisesti, eikä tukea tuollaista menoa. Minä olen pettynyt seriffiin, kun hän ei välitä koko asiasta mitään tai päinvastoin yllyttää tuota hullua ihmistä. Kumma ettei kukaan edes ajattele sitä minkälaisen kuvan tuollainen ihminen antaa koko porukasta, varsinkin kun kukaan ei millään tavalla osoita hänen olevan väärässä. Minä olen ainakin aivan verisesti loukkaantunut tästä kaikesta.
- Minni-Matleena
Minni-Matleena kirjoitti:
suvaitsematon juutalainen kirjoittaja ja muut antavat hänen mellastaa rauhassa ja aiheuttaa riitoja. Minusta se on käsittämätöntä. Ainakin seriffin pitäisi poistaa hänen tekstinsä ja muutenkin kieltää häntä käyttäytymästä täällä paranoidisesti, eikä tukea tuollaista menoa. Minä olen pettynyt seriffiin, kun hän ei välitä koko asiasta mitään tai päinvastoin yllyttää tuota hullua ihmistä. Kumma ettei kukaan edes ajattele sitä minkälaisen kuvan tuollainen ihminen antaa koko porukasta, varsinkin kun kukaan ei millään tavalla osoita hänen olevan väärässä. Minä olen ainakin aivan verisesti loukkaantunut tästä kaikesta.
En minä ainakaan ajattele, että kaikkien juutalaisten pitäisi olla yhtä ihania ja täydellisiä kuin Jeesus. Minusta juutalaisilla ei kuitenkaan voi olla mitään erityisoikeutta kohdella muita ihmisiä huonosti ja odottaa muiden vaan tyytyvän siihen.
Jeesus ei varsinaisesti kuulu tälle palstalle, mutta oli pakko mainita tässä yhteydessä.
- Mielestäni ok
Siis eihän tuossa ollut mitään varsinaisesti erityisen epäsuvaitsevaa.
- tiedon merkitys
tässä on tontuista puhuttu, niin mikä on suomeksi troll.
- tonttu
tiedon merkitys kirjoitti:
tässä on tontuista puhuttu, niin mikä on suomeksi troll.
vaikka suomessa niin ajatellaan. se on noita, siis troll.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",315222Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1412444- 1392118
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee541947Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171800"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!571317Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1711121Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää70971Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.313889Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa172810