yleensä näin suvaitsemattomia?
http://www.ebaumsworld.com/2006/10/phone-tap.html
Ovatko juutalaiset
10
1327
Vastaukset
- Fixu
Määrittele suvaitsevaisuus.
- hummumm
suvaitsevuus, toleranssi, toisten yksilöiden, ryhmien, kansojen ja rotujen yksilöllisyyden ja omalaatuisuuden salliminen sekä pyrkimys sitä rajoittavien tekijöiden aktiiviseen poistamiseen. Suvaitsevuuteen kuuluu toisten käsitysten ja katsomusten myöntäminen (ajatuksenvapaus, omantunnonvapaus) sekä niiden esittämisen (sananvapaus) ja tukemisen salliminen.
- ei aleta
niuhottaa vaikka linkistä tunkee spammia
- hummumm
Ei tuo spammia ole, vaan radio-ohjelman pilapuhelu. Kyse on siis siitä, että juutalainen tytär kertoo vanhemmilleen tapailevansa italialaisen poikaa. Se ei sovi heille, sillä he eivät voi hyväksyä muuta kuin juutalaisen poikaystävän.
- mainoksia pukkaa
En löytänyt linkistä mitään, tuli vain mainoksia.
Kyllä juutalaiset ovat aika suvaitsemattomia, mutta sen asian kanssa on oppinut elämään. Minä kristittynä siunaan juutalaisia, vaikkeivat he kristittyjä suvaitsekaan.- Minni-Matleena
suvaitsematon juutalainen kirjoittaja ja muut antavat hänen mellastaa rauhassa ja aiheuttaa riitoja. Minusta se on käsittämätöntä. Ainakin seriffin pitäisi poistaa hänen tekstinsä ja muutenkin kieltää häntä käyttäytymästä täällä paranoidisesti, eikä tukea tuollaista menoa. Minä olen pettynyt seriffiin, kun hän ei välitä koko asiasta mitään tai päinvastoin yllyttää tuota hullua ihmistä. Kumma ettei kukaan edes ajattele sitä minkälaisen kuvan tuollainen ihminen antaa koko porukasta, varsinkin kun kukaan ei millään tavalla osoita hänen olevan väärässä. Minä olen ainakin aivan verisesti loukkaantunut tästä kaikesta.
- Minni-Matleena
Minni-Matleena kirjoitti:
suvaitsematon juutalainen kirjoittaja ja muut antavat hänen mellastaa rauhassa ja aiheuttaa riitoja. Minusta se on käsittämätöntä. Ainakin seriffin pitäisi poistaa hänen tekstinsä ja muutenkin kieltää häntä käyttäytymästä täällä paranoidisesti, eikä tukea tuollaista menoa. Minä olen pettynyt seriffiin, kun hän ei välitä koko asiasta mitään tai päinvastoin yllyttää tuota hullua ihmistä. Kumma ettei kukaan edes ajattele sitä minkälaisen kuvan tuollainen ihminen antaa koko porukasta, varsinkin kun kukaan ei millään tavalla osoita hänen olevan väärässä. Minä olen ainakin aivan verisesti loukkaantunut tästä kaikesta.
En minä ainakaan ajattele, että kaikkien juutalaisten pitäisi olla yhtä ihania ja täydellisiä kuin Jeesus. Minusta juutalaisilla ei kuitenkaan voi olla mitään erityisoikeutta kohdella muita ihmisiä huonosti ja odottaa muiden vaan tyytyvän siihen.
Jeesus ei varsinaisesti kuulu tälle palstalle, mutta oli pakko mainita tässä yhteydessä.
- Mielestäni ok
Siis eihän tuossa ollut mitään varsinaisesti erityisen epäsuvaitsevaa.
- tiedon merkitys
tässä on tontuista puhuttu, niin mikä on suomeksi troll.
- tonttu
tiedon merkitys kirjoitti:
tässä on tontuista puhuttu, niin mikä on suomeksi troll.
vaikka suomessa niin ajatellaan. se on noita, siis troll.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455080Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481269Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101209- 131133
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76979Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3905Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57789Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27763