Ovatko juutalaiset

huhhhuh

10

1332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fixu

Määrittele suvaitsevaisuus.

• hummumm

suvaitsevuus, toleranssi, toisten yksilöiden, ryhmien, kansojen ja rotujen yksilöllisyyden ja omalaatuisuuden salliminen sekä pyrkimys sitä rajoittavien tekijöiden aktiiviseen poistamiseen. Suvaitsevuuteen kuuluu toisten käsitysten ja katsomusten myöntäminen (ajatuksenvapaus, omantunnonvapaus) sekä niiden esittämisen (sananvapaus) ja tukemisen salliminen.

• ei aleta

niuhottaa vaikka linkistä tunkee spammia

• hummumm

Ei tuo spammia ole, vaan radio-ohjelman pilapuhelu. Kyse on siis siitä, että juutalainen tytär kertoo vanhemmilleen tapailevansa italialaisen poikaa. Se ei sovi heille, sillä he eivät voi hyväksyä muuta kuin juutalaisen poikaystävän.

• mainoksia pukkaa

En löytänyt linkistä mitään, tuli vain mainoksia.

Kyllä juutalaiset ovat aika suvaitsemattomia, mutta sen asian kanssa on oppinut elämään. Minä kristittynä siunaan juutalaisia, vaikkeivat he kristittyjä suvaitsekaan.

• Minni-Matleena

suvaitsematon juutalainen kirjoittaja ja muut antavat hänen mellastaa rauhassa ja aiheuttaa riitoja. Minusta se on käsittämätöntä. Ainakin seriffin pitäisi poistaa hänen tekstinsä ja muutenkin kieltää häntä käyttäytymästä täällä paranoidisesti, eikä tukea tuollaista menoa. Minä olen pettynyt seriffiin, kun hän ei välitä koko asiasta mitään tai päinvastoin yllyttää tuota hullua ihmistä. Kumma ettei kukaan edes ajattele sitä minkälaisen kuvan tuollainen ihminen antaa koko porukasta, varsinkin kun kukaan ei millään tavalla osoita hänen olevan väärässä. Minä olen ainakin aivan verisesti loukkaantunut tästä kaikesta.

• Minni-Matleena
        Minni-Matleena kirjoitti:

suvaitsematon juutalainen kirjoittaja ja muut antavat hänen mellastaa rauhassa ja aiheuttaa riitoja. Minusta se on käsittämätöntä. Ainakin seriffin pitäisi poistaa hänen tekstinsä ja muutenkin kieltää häntä käyttäytymästä täällä paranoidisesti, eikä tukea tuollaista menoa. Minä olen pettynyt seriffiin, kun hän ei välitä koko asiasta mitään tai päinvastoin yllyttää tuota hullua ihmistä. Kumma ettei kukaan edes ajattele sitä minkälaisen kuvan tuollainen ihminen antaa koko porukasta, varsinkin kun kukaan ei millään tavalla osoita hänen olevan väärässä. Minä olen ainakin aivan verisesti loukkaantunut tästä kaikesta.

En minä ainakaan ajattele, että kaikkien juutalaisten pitäisi olla yhtä ihania ja täydellisiä kuin Jeesus. Minusta juutalaisilla ei kuitenkaan voi olla mitään erityisoikeutta kohdella muita ihmisiä huonosti ja odottaa muiden vaan tyytyvän siihen.

Jeesus ei varsinaisesti kuulu tälle palstalle, mutta oli pakko mainita tässä yhteydessä.

• Mielestäni ok

Siis eihän tuossa ollut mitään varsinaisesti erityisen epäsuvaitsevaa.

• tiedon merkitys

tässä on tontuista puhuttu, niin mikä on suomeksi troll.

• tonttu
        tiedon merkitys kirjoitti:

tässä on tontuista puhuttu, niin mikä on suomeksi troll.

vaikka suomessa niin ajatellaan. se on noita, siis troll.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      98
      1112
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      742
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      35
      634
    4. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      556
    5. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      48
      502
    6. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      49
      500
    7. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      32
      490
    8. Olet hurmaava

Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su
      Ikävä
      14
      451
    9. Ilahtuisin jos laittaisit viestin

Mutta et niin tee 😔 sillä sun mielestä on mun vuoro.
      Ikävä
      34
      447
    10. Miksi ajattelit minun

Rakastuneen sinuun?
      Ikävä
      33
      440
    Aihe