Jos/kun itse huomioin naistani osoittamalla kiinnostusta hänelle läheisiin asioihin vaikka Jussin tekemällä tavalla, ostamalla selvästi vain tätä naista varten valitun lahjan ja nainen narisisi vastaan: eikös ne berbeerit ole pohjoisesta.. ja onhan mulla muitakin kiinnostuksen kohteita... Olisin kylmästi ruksinut hänet mielessäni yli. Lopullisesti. Riippumatta ulkonäöstä tai varallisuudesta. Lopullisesti.
Ymmärrän, että kun on nelikymppinen elämää kokenut, kyyninen, petetty ja jätetty, sitä varoo varmasti näyttämästä minkäännäköistä liikutusta, ihastusta, lämpöä, empaattisuutta tai muutakaan positiivista, mikä ei ole joskus "ennenkään kannattanut", mutta alkeelliset käytöstavat pitäis olla kuitenkin olemassa.
Toisaalta ymmärrän erittäin hyvin, että Jussin tyyli ei kolahda esim. Anuun, mutta sen voi kertoa fiksulla tavalla, eikä odottaa, että toinen kyllästyy ikijäähän...
Anun käytöstavat olemattomat!
HeppuHei*
2
1424
Vastaukset
- Anun käytöstavat
ovat vähän ikävät, mutta Jussin tyyli on vielä huonompi. Ei ihme, jos naista alkaa tympiä, vaikka hyvä käytös tietysti silti pitäisi olla.
- eikös
se Anu kertonut jotain huonoista suhteistaan,ehkä halusi olla varovainen ja katsoa ensin miten käy....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2655293- 644287
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204281- 513670
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363667Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest443520Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv352817Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202616- 232586
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo692435