Mix kaikki

smile monkley

Nii mix kaikki aina mollaa salkkareita ja sen näytteliöitä? Se on niiin ärsyttävää. Tietty siinä ohjelmassa on yx ärsyttävä juttu joka ärsyttää luultavasti aika monia Ja on se että siinä tapahtuu piukkusen liikaa onnettomuuksia ja kuolee porukkaa. mut muuten siinä ei oo mitään vikaa. Mut silti maailman paras tv-ohjelma o.c:n kanssa. Kaikki aina väittää että joku tietty tyyppi ei sovi jollekkin toiselle niinkun esim ismo jotkut väittää että Tanja ei sovi Ismolle ollenkaan vaikka se sopii ihan hyvg
in. Ja Kasper ei sopinut Annikalle vaikka sopi ihan tarpeeksa hyvin. no Romeo sopii ihan hitusen verran paremmin. Ja jotkut mollaavat Sallaa että se on muka läski ja siinäkö on jotan pahaa? EI todellakaan ole. Salla on vaan pyöreä eikä siinä oo kmitään vikaa ei sen pidä olla luonteeltaan mitenkään laiska vaikka on aika pyöreä. ja sekin kun Romeo pyys Annikaa kihloihin sen kkaa. Siinäkään ei ollu mitään vikkaa. Vai oisko niitten pitänyt mennä suoraan naimisiin? EI sen ikäset eivät edes mene naimisii koskaan. Ihan niinkkuin se olisi mailman loppu kun Romeo kysyy Annikalta Tulisitsä mun kaa kihlohin. No sakkkareissa tietty tapoahtuu aika paljon kaikkee epäluopnnollista vaikka se käsitteleekin oikeeta elämää. Onx täällä ketään joka ois munkaa samaa mieltä???

9

599

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Darrabei

Viisaasti kirjoitit! Salkkarit on tosi hyvä ohjelma! Ja turha valittaminen vaan ahistaa. Jos ei tykkää niin ei kato. Mä ainakin pystyn kattoo Salattuja elämiä ilman, että mikään ärsyttää. Nautin vaan siitä kun se on viihdyttävä sarja.

• smile monkey

niin-in. Ei piä kattoo sellasta ohjelmaa josta pitää valittaa jhatkuvasti. Ne on tyhmiim jotka valittaa.

• ihmetystys

Kaikista suosituista tv-sarjoista on kautta aikain osoitettu virheitä ja www:n vallankumouksen jälkeen niitä on myös kerätty foorumeille ja muihin listoihin. Syitä on varmaan monia, mutta ihmiset haluavat osoittaa huomaavansa huonon käsikirjoituksen ja näyttelemisen, johon on jäänyt pahoja reikiä. Koska Salatuilla Elämillä ei ole varsinaista kohderyhmää ja sitä seuraa suomalaisia kaikista mahdollisista luokista, tulee tietenkin myös paljon sellaista kritiikkiä, johon kaikki eivät kiinnitä huomiota.

Samasta syystä kumpuaa yksi pointti, eli esimerkin näyttäminen kaltaisillesi nuorille katsojille. Tästäkin voidaan olla tietysti montaa mieltä enkä itse pidä tv-sarjoja ylipäätään hyvänä valistuskanavana, mutta paljonhan on kritisoitu mm. sarjassa esitettyjä lukuisia huumausainerikoksia, insestiä, viiltelyä tai vapaata seksiä. Heikkohermoisilla kiristää pipoa, kun moisia syntejä näytetään ikäänkuin osana normaalia elämää sarjassa, jota katsoo valtava määrä lapsia ja nuoria, joiden pelätään ottavan vaikutteita sarjasta. Todellisuudessa nämä, kuten ne kaikki onnettomuudetkin on kai kirjoitettu mukaan, kun ns tavallisen elämän kuvaamisella ei saataisi riittävästi katsojia katsomaan aina seuraava ja seuraava jakso.

Jos lukisit aloittamani kihlakeskustelun, huomaisit, että ihmettelin vain sitä, että onpa ilmeisesti osuva kuvaus siitä, miten nykynuoriso tekee sitovia lupauksia heti kohta tutustuttuaan. Ei maailmanloppu. Asioiden kritisointi varmaan lakkaa ärsyttämästä sinuakin, kun huomaat että maailmassa on muutakin kuin yksi tai kaksi huonosti tehtyä tv-sarjaa.

• smile monkey

No eji se oli sun mieliptees. Ja mä oon karttonut sebn sun aiovovámmasen kihlaus keskustelun. Mun mielipide on että SALATUT ELÄMÄ ON MAAILM AN PARAS TV-SAR´JA EIOKÄ SIINÄ OO MITÄÄN MINKÄ TAKIA MUN PITÄIS LOPÖETTAA SEN KARTTOMINEN.Jokainen ihminen saa iotsde päättää katsooko salattuja elämiä vai ei. ein niitten heikkohermosdten tartte sitä kattoo. Musta siinä on ihan hyvä käsikirjoitus. eikä mitään huonoo. muutamia ärsyttäviä juttuja siinä sillon tällön on mut sou what evvvk. Se on silti maailman PARAS TV-OHJEÖLMA.

• ...
        smile monkey kirjoitti:

No eji se oli sun mieliptees. Ja mä oon karttonut sebn sun aiovovámmasen kihlaus keskustelun. Mun mielipide on että SALATUT ELÄMÄ ON MAAILM AN PARAS TV-SAR´JA EIOKÄ SIINÄ OO MITÄÄN MINKÄ TAKIA MUN PITÄIS LOPÖETTAA SEN KARTTOMINEN.Jokainen ihminen saa iotsde päättää katsooko salattuja elämiä vai ei. ein niitten heikkohermosdten tartte sitä kattoo. Musta siinä on ihan hyvä käsikirjoitus. eikä mitään huonoo. muutamia ärsyttäviä juttuja siinä sillon tällön on mut sou what evvvk. Se on silti maailman PARAS TV-OHJEÖLMA.

Capslock pois päältä ja opettele kirjoittamaan suomea samalla, kiitos!

Ja se on kyllä totta, että salkkareissa näkee aivan uskomattoman noloja virheitä. Välillä myötähäpeä on melkoinen...
        Ja kihlauskeskustelusta sen verran, että on uskomatonta että alaikäiset pennut vain jonkun aikaa seurusteltuaan menevät tuosta noin vaan kihloihin. Siitä huomaa, ettei mitään perinteisiä arvoja enää kunnioiteta.

• smile monkey
        ... kirjoitti:

Capslock pois päältä ja opettele kirjoittamaan suomea samalla, kiitos!

Ja se on kyllä totta, että salkkareissa näkee aivan uskomattoman noloja virheitä. Välillä myötähäpeä on melkoinen...
        Ja kihlauskeskustelusta sen verran, että on uskomatonta että alaikäiset pennut vain jonkun aikaa seurusteltuaan menevät tuosta noin vaan kihloihin. Siitä huomaa, ettei mitään perinteisiä arvoja enää kunnioiteta.

Täällä ei tietääkseni ole mitään kmieltpoja että ei muka saa käyttää cdapsia että elä tuu mulle valitaan. Ja mä OSAAN kirjoitaa täyttä SU0OMEA. Ei se voi noin paljon haitata jos on muutamia kirjotus virheitä eikä siitnä milestäni ollut juutikaan yhtään virhettä. Ja tänne ei pitänyt tulla valit5taan mulle että m iten mä kirjotan.

• roofletrain
        smile monkey kirjoitti:

Täällä ei tietääkseni ole mitään kmieltpoja että ei muka saa käyttää cdapsia että elä tuu mulle valitaan. Ja mä OSAAN kirjoitaa täyttä SU0OMEA. Ei se voi noin paljon haitata jos on muutamia kirjotus virheitä eikä siitnä milestäni ollut juutikaan yhtään virhettä. Ja tänne ei pitänyt tulla valit5taan mulle että m iten mä kirjotan.

:D :D :D :D :D :D

• korttelis

ainakii tapahtuu jännii ja mielenkiintosii asioita. Meillon omat annnikat ja roomeot ja ismot ja akit. Elämä on aika jännää aina. E kerro teille missäpäin stadii me ollaan kun ei tääl ole edes vapaita asuntoja kellekään uudelle hahmolle.

• smile monkey

siis mitä tää nyt on olevinaanb? Mitäköhän sä horiset?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      109
      7197
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      96
      5225
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3486
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3392
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2524
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1856
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1491
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1451
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1346
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1114
    Aihe