Teinkö syntiä kun arvostelin Leo Melleriä ?
En voinut olla vaiti, kun kerran tiesin mitä hän on tehnyt, olisiko ollut parempi vain vaieta, eikä puhua mitään ?
Miten te toimitte, varoitatteko ystäviänne harhaopettajista, sanotteko suoraan jotakin kettuja ketuksi ?
Teinkö syntiä ?
5
129
Vastaukset
- sillä
http://cuttingedgefinland.tripod.com/kirje153.html
http://www.kirkkojakaupunki.fi/?newsid=3921&deptid=124&languageid=3&NEWS=1
http://www.usko.net/?newsid=3885&deptid=130&showmodul=20&languageid=3&news=1
http://www.usko.net/?newsid=3978&deptid=130&showmodul=20&languageid=3&news=1
http://www.korhola.com/html/?id=1649&limit=z
http://www.kotimaa.fi/kotimaa/index.php?option=com_content&task=view&id=427&Itemid=38
http://www.kotimaa.fi/kotimaa/index.php?option=com_content&task=view&id=965&Itemid=38
http://www.sunpoint.net/~patato/v_list.html - uskonsankari
-varmuudella tietää tapahtuneen vääryyden tai vääryydet,jonkun elämässä...
-eri asia on sitten jos ne ei pidäkkään,paikkaansa..
-siitähän voi joutua oikeudelliseenkin vastuuseen jne...
-tosin sekin on hyvä jos vääryydet paljastuvat,sillä paljon on uskonnollisissa piireissäkin,sitä touhua että uskovia jotka monessa asiassa ovat herkkäuskoisia,-viedään kuuden junassa ja rattipulukalla...
-kaikki tietenkin tehdään hyvän asian nimissä sekä perusteellaan mahdollisimman hyvin uskonnollisilla perusteilla jne...
-ja tapahtuuhan vastaavia asioita erilaisten keräysten suhteen,jatkuvasti kuten olemme saaneet kuulla mediasta ja nähdä... - Kartsa
johon Jumala yksin voi vastata.
Aattelitko ettei muuten tuu julkisuuteen ja sun tuli avata suus? Ja olit todistamassa itte Mellerin hommat.
Varmaan Jumala sut palkitsee noin ehtasta teosta.
Totisesti, jos et oo varmalla pohjalla, mee Jumalan etteen ja tunnusta syntis.- Coolmice
Tiedän ettei Melleri ollut vankilassa raamattujen salakuljettamisen tähden, vaan Patmoksen varojen kavaltamisesta, sen kerroin ystävälleni.
Mutta jotkut sanoo, että ei saisi puhua mitään pahaa tai negatiivista Jumalan voidelluista, mutta mun mielestä Meller, ei ole Jumalan voideltu. - Kartsa
Coolmice kirjoitti:
Tiedän ettei Melleri ollut vankilassa raamattujen salakuljettamisen tähden, vaan Patmoksen varojen kavaltamisesta, sen kerroin ystävälleni.
Mutta jotkut sanoo, että ei saisi puhua mitään pahaa tai negatiivista Jumalan voidelluista, mutta mun mielestä Meller, ei ole Jumalan voideltu.Haluukko ett joku sun hiuksii alkas silittelee ja kuiskaileen miten ehta oot.
Neuvosin sua oleen varovaisempi tulevaisuudessa. Jumala voi antaa jolleki vapauden julkistaa asioita, mutta sulle ilmeisesti ei koska se sua vaivaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251218
- 1181048
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97894- 112828
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270754- 48695
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17667- 41594
- 49589
- 25555