Teinkö syntiä ?

Coolmice

Teinkö syntiä kun arvostelin Leo Melleriä ?

En voinut olla vaiti, kun kerran tiesin mitä hän on tehnyt, olisiko ollut parempi vain vaieta, eikä puhua mitään ?

Miten te toimitte, varoitatteko ystäviänne harhaopettajista, sanotteko suoraan jotakin kettuja ketuksi ?

5

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskonsankari

      -varmuudella tietää tapahtuneen vääryyden tai vääryydet,jonkun elämässä...

      -eri asia on sitten jos ne ei pidäkkään,paikkaansa..

      -siitähän voi joutua oikeudelliseenkin vastuuseen jne...

      -tosin sekin on hyvä jos vääryydet paljastuvat,sillä paljon on uskonnollisissa piireissäkin,sitä touhua että uskovia jotka monessa asiassa ovat herkkäuskoisia,-viedään kuuden junassa ja rattipulukalla...

      -kaikki tietenkin tehdään hyvän asian nimissä sekä perusteellaan mahdollisimman hyvin uskonnollisilla perusteilla jne...

      -ja tapahtuuhan vastaavia asioita erilaisten keräysten suhteen,jatkuvasti kuten olemme saaneet kuulla mediasta ja nähdä...

    • Kartsa

      johon Jumala yksin voi vastata.
      Aattelitko ettei muuten tuu julkisuuteen ja sun tuli avata suus? Ja olit todistamassa itte Mellerin hommat.
      Varmaan Jumala sut palkitsee noin ehtasta teosta.
      Totisesti, jos et oo varmalla pohjalla, mee Jumalan etteen ja tunnusta syntis.

      • Coolmice

        Tiedän ettei Melleri ollut vankilassa raamattujen salakuljettamisen tähden, vaan Patmoksen varojen kavaltamisesta, sen kerroin ystävälleni.

        Mutta jotkut sanoo, että ei saisi puhua mitään pahaa tai negatiivista Jumalan voidelluista, mutta mun mielestä Meller, ei ole Jumalan voideltu.


      • Kartsa
        Coolmice kirjoitti:

        Tiedän ettei Melleri ollut vankilassa raamattujen salakuljettamisen tähden, vaan Patmoksen varojen kavaltamisesta, sen kerroin ystävälleni.

        Mutta jotkut sanoo, että ei saisi puhua mitään pahaa tai negatiivista Jumalan voidelluista, mutta mun mielestä Meller, ei ole Jumalan voideltu.

        Haluukko ett joku sun hiuksii alkas silittelee ja kuiskaileen miten ehta oot.
        Neuvosin sua oleen varovaisempi tulevaisuudessa. Jumala voi antaa jolleki vapauden julkistaa asioita, mutta sulle ilmeisesti ei koska se sua vaivaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      125
      1218
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1048
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      894
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      828
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      754
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      695
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      667
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      555
    Aihe