Puhuuko Jumala sinulle?
Muistan silloin kun tulin uskoon minulle tuli kova synnintunto ja piti rukoilla kaikkien puolesta joita vastaan oli rikkonut ja sitten vasta tuli rauha.
Koin sen Jumalan puheena, mutta ei silleen että se olisi ollut korviinkuultavaa puhetta vaan jotta sydämelle.
Kun lukee hengellisiä kirjoja niin siellä monesti törmää siihen että ihmiset kertovat Jumalan puhuneen heille??
Voiko sen mukaan valita aviopuoliso ja muutenkin laittaa elämänsä suunta?
Siis että saa jotain sydämelleen ja alkaa tekemään sen mukaan?
Paavalin elämää kun katsoo Raamatussa niin joskus enkeli oli Paavain tykönä ja joskus hän sai näyn ja joskus Pyhähenki esti häntä joissain asioissa.
Tuntuu niin oudolta sellainen hengellinen elämä.
Onko se raitista jos nykyän sanoo kulkevansa sen mukaan kuin Jumala puhuu
Ja mitä on Jumalanpuhe?
Ohjaako sinua Jumalanpuhe vai oletko uskonnon ohjaama kuten minä, joka elän vain hyvää elämää ja koitan selvitä elämässä ilman sen suurempia hengellisiä kokemuksia.
Lain alla eläminen on hyvää ja hyödyllistä ja sopii minulle, miksi helluntailaiset erityisesti aina teilaavat kun sanon olevan uskonnollinen?
Kuten muutkin lestadiolaiset.
Puhuuko
3
97
Vastaukset
- poika.tuntureilta
- Aika hienosti
Oli aika rohkeesti tehty mennä lesken luokse.
Tollaset sisäiset tuntemukset ja niiden mukaan tekeminen on kyllä outoja.
Miten helluntailaisilla toi synnintuntoasia on`?
Lestadiolaisilla on aina kova synnintunto ja sitten tulee liikutuskohtauksia.
Oikeasti minusta vain niin tullaan raittiisti oikeaan uskoon kun ensin tulee kova synninhätä ja tunto ja sitten kokee vapautuksen.
No poikkesi aiheesta.
Suuri on uskonsalaisuus. - poika.tuntureilta
Aika hienosti kirjoitti:
Oli aika rohkeesti tehty mennä lesken luokse.
Tollaset sisäiset tuntemukset ja niiden mukaan tekeminen on kyllä outoja.
Miten helluntailaisilla toi synnintuntoasia on`?
Lestadiolaisilla on aina kova synnintunto ja sitten tulee liikutuskohtauksia.
Oikeasti minusta vain niin tullaan raittiisti oikeaan uskoon kun ensin tulee kova synninhätä ja tunto ja sitten kokee vapautuksen.
No poikkesi aiheesta.
Suuri on uskonsalaisuus.aitoon uskoon on tulla synnintunnon kautta armontuntoon. Eli on tultava "sydämen särkymäpaikalle", jotta paatuneen kivisydämen sijaan saadaan puhdistettu lihasydän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81943
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130763Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691