runnoo meidän nimelliseten krijoitukset alakautta seuraavalle sivulle?
Aika ovela konsti, saada hyvät aloitukset äkkiä pois näkyvistä! Huom, -Aurora- ei lueta niihin!
Huomaatteko, että nimettömät
27
949
Vastaukset
- herramrks
Niin kyllähän rekisteröidyllä nimimerkillä päästään valiojoukkoon. Heh.
- juha e
itseäsi niin hyvänä aloittajana. Kukapa sitä kissan hännän jne. Taitaa olla sinullakin puolet turhaa. Jos olet uskovainen niin lue raamattua niin ei tartte kysellä.
- RitariOlevainen
kyselly?
Ai jassoo, tarkoitat sitä astronautti juttua!
No mitä mieltä siitä oot?
- XXL orig.
Taitaa olla vaikeaa kelata useamman sivun läpi täällä käydessä?
- Peku `
Oiskohan se teidän pena asialla tosin sananvapauteenhan se kuuluu.
- Peku nimi?
Sinun nimimerkisi "peku", kaiketi tarkoittaa peukalo siellä iljetyksessä.
- Peku `
Peku nimi? kirjoitti:
Sinun nimimerkisi "peku", kaiketi tarkoittaa peukalo siellä iljetyksessä.
Pelkkä Peku se ennen oli vaan täytyi jotain lisätä siihen kun joku rekisteröi aiemmin käyttämäni nimimerkin.
- Pentecostal*
silloin palstalle on turha kirjoitta mitään. Surullista, että on tuolla tavalla tasapainottomia ihmisiä, että viitsivät kiusata kaikkia.
- - AuroraBorealis -
usko, että kukaan pidemmän päälle ... vaatii jo aikamoisia istumalihaksiakin moinen.
- von bulke
foorumista sellainen, ettei sinne voi kirjoittaakaan muut kuin rekisteröityneet. Samanlainen on sääntö monella muullakin foorumilla. Valvonta ja järjestys tehostuvat sitä myöten. Sheriffistähän on paljon kiinni muuten.
Tästä kannattaisi tehdä aloite.- - AuroraBorealis -
Et ole enää anonyymi, jos rekisteröidyt. Ja juuri anonyymiyteen tämä palsta perustuu.
- von bulke
- AuroraBorealis - kirjoitti:
Et ole enää anonyymi, jos rekisteröidyt. Ja juuri anonyymiyteen tämä palsta perustuu.
rekisteröitynyt. Voinhan julkaista itsestäni enemmän, jos haluan, tai olla niin tekemättä. Foorumin ylläpitäjillä on paljon paremmat mahdollisuudet karsia pois kaikki ei toivottavat ilmiöt, mikäli käyttäjäkúnta on rekisteröitynyttä. Sen nyt sanoo jo järkikin. Vasta silloin toiminta voi olla tasapuolista ja tasa-arvoista. "nimimerkin" , joka ei ole rekisteröity - takana piileskely, ei ole kovin rehellistä.
- - AuroraBorealis -
von bulke kirjoitti:
rekisteröitynyt. Voinhan julkaista itsestäni enemmän, jos haluan, tai olla niin tekemättä. Foorumin ylläpitäjillä on paljon paremmat mahdollisuudet karsia pois kaikki ei toivottavat ilmiöt, mikäli käyttäjäkúnta on rekisteröitynyttä. Sen nyt sanoo jo järkikin. Vasta silloin toiminta voi olla tasapuolista ja tasa-arvoista. "nimimerkin" , joka ei ole rekisteröity - takana piileskely, ei ole kovin rehellistä.
Hmm ... ei niin yksiselitteistä, koska jokainenhan toimii oman senhetkisen, käytettävissään olevan ymmärryksensä ja oman maailmankuvansa pohjalta. Onko se sitten tasa-arvoista vai ei? Vaarana on myös tiettyjen ihmisten sananvapauden vieminen aiheetta. Minusta silloin liikutaan melko heikoilla jäillä.
- Noora Eld
Mutta kai sen ymmärrät, ettei eniro sellaiseen suostu, silloin kävijämäärä laskisi tuntuvasti.
Jokainen foorumi jonne on kirjautuminen, on yleensä taantunut ja menettänyt kävijöitä. - Antero666
Ehkä pitäisi poistaa Pentecostal*, hänen syytänsähän tämä kaikki kai on .... Aloittelee jatkuvasti turhia ketjuja, ei niissä oo oikein mittään asiaa, heittää turhaa läppää vaa, vaikka on kyll paljo lukijoita, mutta sillä seurauksella, että tää foorum voi huonosti.. auttakaa häntä löytää parempaa tekemistä.. päästäkää hänet pois
- ...
von bulke kirjoitti:
...
- todé
piiiiiiiitkästä aikaa sienialoitus palstalle?
Aattelin huomenna käväistä salaisella suppispaikallani katsastamassa tilannetta. Viime lauantaina siellä oli kuusi (6) vime viikolla kasvanutta suppispoikasta. Ihanan lupaavaa!- - AuroraBorealis -
erikoiselle. Se on kuitenkin makuasia ja niistä ei voi kiistellä. Itse tykkään käydä sienestämässä ja tunnen aika hyvin erillaisia ruokasieniä, kiitos isäni, joka opetti minulle nuorena tyttönä tunnistamaan sieniä ... oletko käynyt keräämässä koskaan korvasieniä, mustatorvisieniä esim.? Suomalaiset tunnistaa yllättävän vähän eri sienilajikkeita ... no, onneksi sentään seitikit ja kärpässienet, siis ehkä :)! Pääosin keräävät kangassientä tai karvarouskua.
- todé
- AuroraBorealis - kirjoitti:
erikoiselle. Se on kuitenkin makuasia ja niistä ei voi kiistellä. Itse tykkään käydä sienestämässä ja tunnen aika hyvin erillaisia ruokasieniä, kiitos isäni, joka opetti minulle nuorena tyttönä tunnistamaan sieniä ... oletko käynyt keräämässä koskaan korvasieniä, mustatorvisieniä esim.? Suomalaiset tunnistaa yllättävän vähän eri sienilajikkeita ... no, onneksi sentään seitikit ja kärpässienet, siis ehkä :)! Pääosin keräävät kangassientä tai karvarouskua.
Mennyt syksy oli kuivuuden takia huonohko sienisyksy, mutta siitä huolimatta sain aikamoisen kasrvarouskusaliin, joka odottaa suolattuna herkkusuita.
Korvasieniä kerään keväisin ja pakastankin.
Myös tatteja kerään ja säilön niitä - pakastan ihan sellaisenaan, pilkottuna. Tattikeitto! Nam!!!
Mustatorvisieniä en saanut yhtään viime syksynä, enkä liioin kanttarelleja. :-(
Suppilovahveroista puhun ihan sentakia niin paljon, koska ne ovat uusi löytö minun elossani, ja olen niistä vielä niin innoissani. Jospa se tästä vielä laantuu? - - AuroraBorealis -
todé kirjoitti:
Mennyt syksy oli kuivuuden takia huonohko sienisyksy, mutta siitä huolimatta sain aikamoisen kasrvarouskusaliin, joka odottaa suolattuna herkkusuita.
Korvasieniä kerään keväisin ja pakastankin.
Myös tatteja kerään ja säilön niitä - pakastan ihan sellaisenaan, pilkottuna. Tattikeitto! Nam!!!
Mustatorvisieniä en saanut yhtään viime syksynä, enkä liioin kanttarelleja. :-(
Suppilovahveroista puhun ihan sentakia niin paljon, koska ne ovat uusi löytö minun elossani, ja olen niistä vielä niin innoissani. Jospa se tästä vielä laantuu?suppiksiin, kun niitä on niin inhottava puhdistaa tai itse koen sen sillä tavoin. Kuivattuna (ja jauhettuna) ne ovat erinomaisia ... voi käyttää moneen ruokaan lisukkeena. Sieniharrastuskin on vähän sellainen elämäntapa, ei siihen koskaan kokonaan kyllästy.
- RitariOlevainen
sienestämässä ?
- todé
RitariOlevainen kirjoitti:
sienestämässä ?
Kävin tosiaan, mutta ei saalis ollut kovin suurensuuri. Lämmintä pitäisi olla vielä pari-kolme astetta lisää, jotta sienten kasvu lähtisi oikein kunnolla käyntiin.
Kuitenkin ne suppikset, jotka poimin, ovat nyt joulukuussa kasvaneita!
Palataan asiaan ensi elokuussa. Siihen saakka liuotellaan suolasieniä ja sulatellaan pakastimen aarteita.
Aika ajoin uskontopalstoille eksyy nuoria ajelehtijoita, jotka kuljeksivat palstalta toiselle vain kiusaa tehdäkseen. Sääli heitä, keskusteluun kykenemättömiä.
- von bulke
ja vähemmän olisi näitä onnettomia kyheröitä, kun rekisteröityminen olisi välttämätöntä. Eräs väitti tuossa, että osallistuminen sen myötä vähenisi. Entäpä sitten.
- ...
von bulke kirjoitti:
ja vähemmän olisi näitä onnettomia kyheröitä, kun rekisteröityminen olisi välttämätöntä. Eräs väitti tuossa, että osallistuminen sen myötä vähenisi. Entäpä sitten.
onnettomaan lapsuuteen. ei rekistöröityminen auta, jos ei ole nöyrä pyhän hengen äänelle.
- poikalapsi
Kuulehan: JOS tarkoitat "hyvillä" aloituksilla omia juttujasi, niin NE kyllä joutaisivat pois vaikka kokonaan. Valehtelet, parjaat ja samalla puolustelet omaa LAHKOASI, joka ei ole sen parempi kuin muutkaan huuhaat: samaa saastaa Koiviston mission kanssa! Kumma juttu: tällä palstalla Koivistoakin kovin markkinoidaan.
PYYDÄ YLLÄPITOA BANNAAMAAN ITSESI. Teet palveluksen meille ja itsellesi. - Ilosanomaa parjaajillekin
En osaa rekisteröityä, mutta hartauskirjoituksellani kyllä vieritin rivin verran teidän rekisteröityjen kirjoituksia alaspäin, en tosin tarkoituksella. En edes ymmärtänyt sellaista ajatella, ennen kuin luin ritarin avauksen. Pyydän sitä anteeksi, että kirjoitukseni vieritti aloituksianne ja poistun nyt palstalta.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724354Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003790Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363479- 513080
- 402568
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182489Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222262- 231926
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151692Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331662