Olen saanut kokea ja uskoa todeksi Raamatun lupauksen Kristuksen veren puhdistavasta vaikutuksesta.
Rukoiltuani syntejäni anteeksi ja luovuttaessani elämäni Herralle muuttui koko elämäni kerralla.
Entinen alkoholistinen elämäntapa jäi hetkessä. Vanhat synnit ja niiden muodostama raskas taakka jäivät taakse. Sydämeeni laskeutui sanoin kuvaamaton rauha. Opin vihdoin antamaan myös itselleni anteeksi.
Uudestisyntymättömän voi olla vaikea ymmärtää tai uskoa tätä. Syntien tunnustaminen ja anteeksisaaminen todella muuttavat ihmisen elämän.
Enää ei synti hallitse elämääni. Vaikka syntinen yhä olen tiedän sydämessäni, että Kristus on omalla kärsimyksellään ottanut kantaaksen myös minun taakkani.
Nyt minun,entisen ahdistuneen ja itsemurhaa miettineen surkimuksen on hyvä olla.
Kristus vapautti minut kerralla kaikesta.
Kiitos Herralle
Kristuksen veri puhdistaa kaikesta
4
148
Vastaukset
- samaa propagandaa
Tuota propagandaa syötetään jokaisella ihmiselle jotta tämä ottaisi vastaan Jeesuksen orjuuttajana ja murhanhimoisena tuomarina. Ei elämä muutu vaikka olisit mormoni, jehova.... Ihan mihinkä tahansa uskontoon kuuluva. Jumalat ovat satua ja niin myös uskonnot. Ihminen on luonnut Jumalan eikä Jumala ihmistä....
- neutraalitarkkailija
Tekstistäsi huokuu syvä katkeruus.
En puhunut mitään propagandaa tai muualta opittua, vaan puhtaasti oman sydämeni kokemuksesta. Kuinka usko Jeesukseen Kristukseen muutti minun elämäni.
Minä en tuomitse ketään. Puhun vain siitä vapautuksesta jonka olen sydämeeni saanut. Kristuksen löytäminen elämään on todellinen vapautuksen tunne. Pääsee irti kahleista jotka ovat hallinneet elämät. On kuin suomut poistuisivat silmiltä.
- Daniel 1
Kristus olkoon jälleen ylistetty. Kiitos hienosta todistuksesta !
- mamabeard
Sama tapahtui minulle 17 vuotta sitten.
Ja Jumala on pitänyt huolta.
Hänen tuntemisensa rikkaus ja hyvyytensä runsaus on niin ehtymätön aarreaitta että siitä riittää aina uutta ja uutta opittavaa. Jos vaan säilyy asenne että haluaa kasvaa Jeesuksen tuntemisessa ja aina turvata Häneen eikä omaan tietoonsa.
Hienoa. Tervetuloa taivaallisen Isän perheväen yhteyteen.
Ihmisiä kovasti kiinnostaa ajatus vapaudesta...
Maailmassa kun on vallalla egoismi, autonomian illuusio eli kuvitelma itsemääräämisoikeudesta. Vapautta muka on kun voi itse päättää omat totuutensa jne.
Kuitenkaan kukaan ei voi olla niin vapaa kuin se joka ehdoitta antautuu Kristuksen hallintavaltaan.
Maailmallinen ajattelutapa on yhtä järjetön kuin jos ajateltaisiin että oksa voi olla vapaa ja toteuttaa itseään irrallaan puusta. Niinpä Raamattu toteaakin että ihminen vapaana Jumalasta on kuoleman tilassa - on synnin orja, vaikka luulee itseään vapaaksi. Mutta yhteydessä Jumalaan ihminen tulee osalliseksi elämän läheestä, niin kuin Jeesus sanoo: "Minä olen viinipuu, te olette oksat." Siinä ihmisen elämä parhaiten toteutuu. Alamaisuudessa Jeesukselle joka on hyvä Jeesus. Yhteys Jumalaan on olemista omalla paikallaan kaikkeudessa, se on itsensä löytämistä.
Ihmisen suurin ilo ja onni on antautua Jumalalle, suostua Hänen voittamakseen. Pidin minäkin tällaisia juttuja ennen höpö-höpö-juttuina, vaan kun myöntää oman rajallisuutensa ja haluaa löytää totuuden kyllä Herra on voimallinen totuuteen johtamaan. Ihaninta onkin tämä, ettei totuus ole jokin ajatusrakennelma vaan pohjimmiltaan persoona, Hän itse, ihana Jeesus.
"Tieto paisuttaa, mutta rakkaus rakentaa." :-)
Jeesukseen kiintyen opitaan elämäntapa joka ei ole vaan pään tietoa vaan vaellusta Hänen kanssaan elämän arkipäivässä oppien asioita joita Pyhä Henki sydämeen jakaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2082834Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1672511Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061172Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831015Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1241002- 671000
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait271952Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka320921Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20899Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22768