Millainen tämä rukousilta on?
Kun mulla on paljon terveydellistä vaivaa ja
muita vaivoja ja olen lukenut netistä että ihmiset ovat parantuneet
näissä rukousilloissa että heidän läpi on mennyt joku voima ja ajattelin mennä tälläiseen.
Jossa joku nainen rukoilee puolestasi
ja onko joku käynyt nokia missionin kokouksissa.
Rukousillasta
11
581
Vastaukset
- tai jos vaiva on pieni niin
suoraan apteekkiin.
Rukoillakin voi mutta parasta varmistaa tulos kunnon lääkinnällä.
Sellaisia parantivia "Jeesuksia" ei ole mailla eikä halmehilla:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Koiviston kaatohommat ovat huuhaata. Siellä menee vain rahat ja pahimmassa tapauksessa hermot.- dfdsdf
Koiviston kaatohommat ovat huuhaata.
Nokia missionin kotisivuilla on paranemis-
tarinoita. - satua
dfdsdf kirjoitti:
Koiviston kaatohommat ovat huuhaata.
Nokia missionin kotisivuilla on paranemis-
tarinoita.Koiviston tiimissä monta vuotta työskennellyt nainen sanoi kysyttäessä näistä ihmeparantumisista, että hänen aikanaan ei ainuttakaan ollut.
Tämä rehellinen nainen joutui lähtemmän kun tuollaisia totuuksia paljasti.
Sinulle ja muillekin haluan vakavasti sanoa, että kiertäkää kaukaa noiden nykyajan poppamiesten ja takinheiluttajien esiintymislavat. - eijehova
satua kirjoitti:
Koiviston tiimissä monta vuotta työskennellyt nainen sanoi kysyttäessä näistä ihmeparantumisista, että hänen aikanaan ei ainuttakaan ollut.
Sinulle ja muillekin haluan vakavasti sanoa, että kiertäkää kaukaa noiden nykyajan poppamiesten ja takinheiluttajien esiintymislavat.Kyllä Jumalalalla on valta parantaa nykyäänkin. Jeesus Kristus on sama eilen, tänään ja iankaikkisesti. Jeesus vei ristille syntimme ja sairautemme, Hän haluaa antaa ihmisten synnit anteeksi ja myös parantaa sairaita. Tärkein asia ihmiselle on saada synnit anteeksi ja päästä sitäkautta osalliseksi iankaikkisesta elämästä. Sairaanakin pääset taivaaseen jos uskot Jeesukseen, mutta ilman Jeesusta ei voi pelastua vaikka olisi tervekkin. Mielestäni jehovantodistajat eivät usko elävään kaikkivaltiaaseen Jumalaan jolla on sama valta kuin raamatun alkuaikoinakin ja joka haluaa hyvää ihmisille, vaan palvelevat kuollutta uskontoa ja kieltävät Jumalan voiman.Kuinka voisivat uskoakkaan kun ovat muuttaneet raamatun sisällön ja kieltävät Jeesuksen jumaluuden. Kehoitan etsimään Jumalan todellisuutta Hänen sanaansa tutkien ja hakeutumaan elävän hengellisen toiminnan piiriin, jota et löydä ainakaan JT-piireistä.
- sdfsdf
Parasta kun menet lääkäriin tai suoraan apteekkiin.
Minun taudeille ei ole parannuskeinoa. sdfsdf kirjoitti:
Parasta kun menet lääkäriin tai suoraan apteekkiin.
Minun taudeille ei ole parannuskeinoa.Onko nimesi elämän kirjassa?
- Ohdake
satua kirjoitti:
Koiviston tiimissä monta vuotta työskennellyt nainen sanoi kysyttäessä näistä ihmeparantumisista, että hänen aikanaan ei ainuttakaan ollut.
Sinulle ja muillekin haluan vakavasti sanoa, että kiertäkää kaukaa noiden nykyajan poppamiesten ja takinheiluttajien esiintymislavat.Tunnen ja tiedän useita ihmisiä, jotka ovat parantuneet.
Olen itsekin saanut avun puolestani rukoiltaessa.
Eivät Jeesuksenkaan aikana kaikki uskoneet ja jotkut väittivät Jeesuksen parantavan saatanan voimasta (Pyhän Hengen pilkkaa).
>>Sinulle ja muillekin haluan vakavasti sanoa, että kiertäkää kaukaa noiden nykyajan poppamiesten ja takinheiluttajien esiintymislavat.>>
Pidä varasi, ettet vahingoissa tule pilkanneeksi Pyhää Henkeä. - koo.koo
Ohdake kirjoitti:
Tunnen ja tiedän useita ihmisiä, jotka ovat parantuneet.
Olen itsekin saanut avun puolestani rukoiltaessa.
Eivät Jeesuksenkaan aikana kaikki uskoneet ja jotkut väittivät Jeesuksen parantavan saatanan voimasta (Pyhän Hengen pilkkaa).
>>Sinulle ja muillekin haluan vakavasti sanoa, että kiertäkää kaukaa noiden nykyajan poppamiesten ja takinheiluttajien esiintymislavat.>>
Pidä varasi, ettet vahingoissa tule pilkanneeksi Pyhää Henkeä.Lainaus: "Tunnen ja tiedän useita ihmisiä, jotka ovat parantuneet."
Älä viitsi, aikuinen ihminen. Mainitse vaikka kaikki henkilöt, jotka tiedät oikeasti(tieteellisesti tod.) parantuneen jossain hörhökokouksessa. Tai edes muutama. Kiitos.
http://www.skepsis.fi/ihmeellinen/ihmeparantaminen.html - Ohdake
koo.koo kirjoitti:
Lainaus: "Tunnen ja tiedän useita ihmisiä, jotka ovat parantuneet."
Älä viitsi, aikuinen ihminen. Mainitse vaikka kaikki henkilöt, jotka tiedät oikeasti(tieteellisesti tod.) parantuneen jossain hörhökokouksessa. Tai edes muutama. Kiitos.
http://www.skepsis.fi/ihmeellinen/ihmeparantaminen.html>>Älä viitsi, aikuinen ihminen. Mainitse vaikka kaikki henkilöt, jotka tiedät oikeasti(tieteellisesti tod.) parantuneen jossain hörhökokouksessa. Tai edes muutama. Kiitos.>>
Täällä netissäkö? Älä viitsi.
Tule vaikka seuraavaan tapaamiseen Vivamoon, niin voit tavata livenä ihmisen, jonka pari lähisukulaista on parantunut. Ainakin viimeksi hän oli mukana ja voi varmasti mielellään kertoa, mitä ihmeitä Jumala on hänen perheensä kohdalla tehnyt.
Voin myös kertoa, mitä apua minä olen itse saanut esirukouksesta, jos pääsen seuraavan tapaamiseen tulemaan.
Tosin, jos olet päättänyt että jostain syystä valehtelen sinulle, niin tuskinpa uskot minua, vaikka kerron asiat sinulle silmästä silmäänkin.
Vai mitä luulet?
Eikä ole montaakaan kuukautta aikaa, kun lainasin kirjastosta kirjan (nimeä en nyt muista), jossa ihmiset kertoivat parantumisistaan ja mukana oli valokopiot lääkärintodistuksista ennen ja jälkeen parantumisen.
Markku Koivisto kertoi myös, että Nokian parantumisista on tulossa kirja, jossa on mukana lääkärintodistukset yms. jotta voi ottaa itse selvää, onko jutut aitoja.
Vai millaisia todisteita kaipaat? Kysehän on kuitenkin uskosta - eikö totta?
Tiesitkö, että Pirkko Jalovaara oli itse sairas (vaikeassa liikenneonnettomuudessa) ja parani rukouskokouksessa.
Tästä tapauksesta hän kertoo ensimmäisessä kirjassaan Rukous on elämäni.
Tunnen myös ihmisen (papin), joka oli mukana tuossa rukouskokouksessa, jossa Pirkko Jalovaara parani.
Myös tämä pappi tuntee USEITA, jotka ovat parantuneet rukouksen avulla - siis JUMALA on parantanut heidät. - koo.koo
Ohdake kirjoitti:
>>Älä viitsi, aikuinen ihminen. Mainitse vaikka kaikki henkilöt, jotka tiedät oikeasti(tieteellisesti tod.) parantuneen jossain hörhökokouksessa. Tai edes muutama. Kiitos.>>
Täällä netissäkö? Älä viitsi.
Tule vaikka seuraavaan tapaamiseen Vivamoon, niin voit tavata livenä ihmisen, jonka pari lähisukulaista on parantunut. Ainakin viimeksi hän oli mukana ja voi varmasti mielellään kertoa, mitä ihmeitä Jumala on hänen perheensä kohdalla tehnyt.
Voin myös kertoa, mitä apua minä olen itse saanut esirukouksesta, jos pääsen seuraavan tapaamiseen tulemaan.
Tosin, jos olet päättänyt että jostain syystä valehtelen sinulle, niin tuskinpa uskot minua, vaikka kerron asiat sinulle silmästä silmäänkin.
Vai mitä luulet?
Eikä ole montaakaan kuukautta aikaa, kun lainasin kirjastosta kirjan (nimeä en nyt muista), jossa ihmiset kertoivat parantumisistaan ja mukana oli valokopiot lääkärintodistuksista ennen ja jälkeen parantumisen.
Markku Koivisto kertoi myös, että Nokian parantumisista on tulossa kirja, jossa on mukana lääkärintodistukset yms. jotta voi ottaa itse selvää, onko jutut aitoja.
Tiesitkö, että Pirkko Jalovaara oli itse sairas (vaikeassa liikenneonnettomuudessa) ja parani rukouskokouksessa.
Tästä tapauksesta hän kertoo ensimmäisessä kirjassaan Rukous on elämäni.
Tunnen myös ihmisen (papin), joka oli mukana tuossa rukouskokouksessa, jossa Pirkko Jalovaara parani.
Myös tämä pappi tuntee USEITA, jotka ovat parantuneet rukouksen avulla - siis JUMALA on parantanut heidät.Tule vaikka seuraavaan tapaamiseen Vivamoon,
>>>>>>>>>>>>>>Ajatuksenakin saa aikaan lievää pahoinvointia. Noin alas en aio laskeutua (tai nousta; riippuu näkökulmasta.)
niin voit tavata livenä ihmisen, jonka pari lähisukulaista on parantunut.
>>>>>>>Jos tuo olisi totta, niin kyllä sitä olisivat uskovaiset paisutelleet ja toitottaneet. On hauskaa, että Ison Jiin tarvitsee käyttää huhun voimaa: "N.N. kumminkaima kertoi asian ystäväni kaverille..."
>>>>>>>>>>>Luulen, että olisit saanut saman avun, jos olisit tuolloin vaikka silittänyt paitaa.
Vai mitä luulet?
>>>>>>>>>Ei sinun (mahdollinen) valehtelusi ole minun päätöksestäni kiinni. Vai mitä J. luulee? Olet minusta vain saanut tukevan annostuksen uskonnon ooppiumia.
>>>>>>>>>Tässä lienee homman pointti."Ihmeparantumisissa" on kyse uskosta, ei totuudesta tai tiedosta. Minäkin uskoin pienenä, että Mustanaamio on kuolematon. Sitten sain Mn kerhosta salaista tietoa: poika syöksyy tuulispäänä remmiin, kun Mustis-isä vaihtaa hiippakuntaa.
- Ohdake
>>Millainen tämä rukousilta on?>>
Ilta, jossa rukoillaan toisten puolesta.
>>Kun mulla on paljon terveydellistä vaivaa ja
muita vaivoja ja olen lukenut netistä että ihmiset ovat parantuneet
näissä rukousilloissa että heidän läpi on mennyt joku voima ja ajattelin mennä tälläiseen.>>
Moni on parantunut ja moni ei.
Vilpittömyys ja aitous ovat avainasioita jos menet esirukoiltavaksi. Jumala ei tee sirkustemppuja eikä esityksiä ihmisten uteliaisuuden tyydyttämiseksi - niitä tekee saatana.
>>Jossa joku nainen rukoilee puolestasi
ja onko joku käynyt nokia missionin kokouksissa.>>
Esim. Pirkko Jalovaara tekee työkseen esirukoustyötä. Linkki tässä:
http://www.rukousystavat.fi/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996204
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv993082Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302902Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262145Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371091Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?911079Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311006- 48784